Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
42141/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muksi tähän on pitänyt käsikirjoittaa Bellen pahoinpitelyn lisäksi Piperin pahoinpitely. Itse yritän ainakin skipata ne jaksot. Vaikka on kuinka näyteltyä eikä sitä oikeasti pahoinpidellä niin silti tekee pahaa katsoa. 

Onko Cain jo syönyt sen lampaan? En voi katsoa ennen sitä.

Vierailija
42142/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muksi tähän on pitänyt käsikirjoittaa Bellen pahoinpitelyn lisäksi Piperin pahoinpitely. Itse yritän ainakin skipata ne jaksot. Vaikka on kuinka näyteltyä eikä sitä oikeasti pahoinpidellä niin silti tekee pahaa katsoa. 

Onko Cain jo syönyt sen lampaan? En voi katsoa ennen sitä.

Mistä olet saanut päähäsi, että Cain ylipäätään syö sen lampaan? Eiköhän heillä ruokaa ole muutenkin kylliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42143/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset perseilee anonyymina, kun ei ole munaa muuten perseillä. Rohkenen väittää, että kasvotusten ei haukuttaisi random tyyppejä kiusaajiksi yms.

Kyllä minä voisin sanoa ihmistä ihan päin näköäkin kiusaajaksi jos hän esim. elokuvateatterissa alkaisi selostamaan elokuvan juonta ennenkuin muut sen näkevät. Tuohan olisi täysin vastaava tilanne kuin täällä spoilaaminen.  

Mua koulukiusattiin 9 vuotta koulussa, ja voin kertoa ettei tämä ole kiusaamista. Tuo, että täällä väitetään spoilaajia kiusaajiksi, niin on loukkaavaa meitä kiusattuja kohtaan.

Vierailija
42144/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos pieraise julkisessa vessassa istuessaan pöntöllä ja naapuri vessassa oleva kuulee sen, niin onko sekin kiusaamista? Ihan oikeasti. Jos on paha olla niin soitto 112 tai mtt

Vierailija
42145/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tälle ketjulle on tapahtunut? Monta sivua kauheaa riitelyä, haukkumisia, nimittelyjä yms.

Mielenterveyspotilailla mennyt tunteisiin.

Vierailija
42146/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kauniista ja rohkeista tehty vastaavaa ketjua? 

Vierailija
42147/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tälle ketjulle on tapahtunut? Monta sivua kauheaa riitelyä, haukkumisia, nimittelyjä yms.

Normihommaa, 1 yrittää päättää mitä ketjuun saa kirjoittaa ja mitä ei, ei edes jaksoja saa kommentoida ennen Seitsemän uutisia.

Vierailija
42148/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ILMIANNETTU KOKO KETJU - KANNATTAA OPETELLA KÄYTTÄYTYMÄÄN NIIN EI AINA KAIKKIA ALOITUKSIA POISTETA

Mielenkiinnolla jäädään odottamaan,  mitä tapahtuu ! Kyllähän sitä säästyisi aikaa ja monelta mielipahalta välttyisi, jos tätä ketjua ei olisi. Välillä täältä onnistuu pysyä pois, välillä ei  😂

Näyttää, että ilmiantojen myötä ainakin eilisiä nimittely ja haukkuma viestejä on siivottu pois. Eipä ne kyllä tänne kuulukaan.

Vierailija
42149/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normihommaa, 1 yrittää päättää mitä ketjuun saa kirjoittaa ja mitä ei, ei edes jaksoja saa kommentoida ennen Seitsemän uutisia.

Tulen varmaan kivitetyksi, kun sanon tämän mutta minun mielestä juuri kivaa, kun täällä jutellaan sarjasta ja sen jaksoista sekä hahmoista. Oli ne sitten tämän päivän, eilisen tai tulevaisuuden jaksoja. Ei minulla ole ainakaan montaa kaveria edes jotka seuraa sarjaa, niin täällä on sitten kiva jutella. Toivottavasti tämä ketju säilyy ja pysyisi asiallisena, jossa saa jutella ilman, että tulee haukutuksi.

Vierailija
42150/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On (Kaunarit) ja Salkkareista ja ainakin jälkimmäisessä on paljastuksia, pahin on La Promesa-ketju jossa ketjussa kirjoitellaan väh. puoli vuotta uudempia jaksoja kuin täällä tulee.

Vierailija
42151/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen varmaan kivitetyksi, kun sanon tämän mutta minun mielestä juuri kivaa, kun täällä jutellaan sarjasta ja sen jaksoista sekä hahmoista. Oli ne sitten tämän päivän, eilisen tai tulevaisuuden jaksoja. Ei minulla ole ainakaan montaa kaveria edes jotka seuraa sarjaa, niin täällä on sitten kiva jutella. Toivottavasti tämä ketju säilyy ja pysyisi asiallisena, jossa saa jutella ilman, että tulee haukutuksi.

Ei saa jos tuo 1 saa päättää, ei tässä ketjussa ole kokonaisia jaksoja kerrottu (ainakaan kovin usein) vaan pikku palasia asioista jotka tapahtuvat vasta n. 6kk-vuoden päästä ja siihen mennessä on spoileri jp unohtunut.

Vierailija
42152/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On (Kaunarit) ja Salkkareista ja ainakin jälkimmäisessä on paljastuksia, pahin on La Promesa-ketju jossa ketjussa kirjoitellaan väh. puoli vuotta uudempia jaksoja kuin täällä tulee.

Kaunarit ketjua luenkin mutta hyvä, kun varoitit La Promesa ketjusta. Olen katsomassa "vasta" kolmannen kauden jaksoja puolessa välissä. Enkä halua törmätä juonipaljastuksiin senkään sarjan kohdalla. 

Vierailija
42153/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa jos tuo 1 saa päättää, ei tässä ketjussa ole kokonaisia jaksoja kerrottu (ainakaan kovin usein) vaan pikku palasia asioista jotka tapahtuvat vasta n. 6kk-vuoden päästä ja siihen mennessä on spoileri jp unohtunut.

mulle ei ainakaan kukaan tule sanomaan että mitä saan sanoa tai mitä en saa sanoa, tuohan on tomin käytöstä tuollainen :D XD

Vierailija
42154/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulle ei ainakaan kukaan tule sanomaan että mitä saan sanoa tai mitä en saa sanoa, tuohan on tomin käytöstä tuollainen :D XD

Vierailija
42155/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunarit ketjua luenkin mutta hyvä, kun varoitit La Promesa ketjusta. Olen katsomassa "vasta" kolmannen kauden jaksoja puolessa välissä. Enkä halua törmätä juonipaljastuksiin senkään sarjan kohdalla. 

Silloin sun kannattaa poistua myös tästä ketjusta, jos et halua tietää tulevista jaksoista ja perustaa oma ketju. Moikka!

Vierailija
42156/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut yhtä jaksoa. Mitä Bellen kädelle tapahtui? 

Vierailija
42157/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsonut yhtä jaksoa. Mitä Bellen kädelle tapahtui? 

En tiedä saako tätä sanoa tässä diktatuurin ketjussa vai saako sanoa vasta tänään klo 22 uutisten jälkeen, mutta Tom poltti sen eilisessä jaksossa. Laittoi käden kuuman veden alle.

Vierailija
42158/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enklannissa tulee kuusi jaksoa viikossa (torstaisin tuplajakso), tämä tosin loppuu ensi vuoden alusta.

No viime vuonna ennen kesätaukoa oltiin yli 300 jaksoa perässä.

Vierailija
42159/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enklannissa tulee kuusi jaksoa viikossa (torstaisin tuplajakso), tämä tosin loppuu ensi vuoden alusta.

No viime vuonna ennen kesätaukoa oltiin yli 300 jaksoa perässä.

Mitä sitten? Me ollaan Suomessa ja katsotaan omaan tahtiin. Mikä on ongelma? Muuta Englantiin, ole hyvä.

Vierailija
42160/44653 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom on täydellinen esimerkki henkistä ja fyysistä väkivaltaa käyttävästä sekä täydelliseen kontrolliin pyrkivästä sosiopaatista. Belle on tarvittavan kiltti ja tosi syvällä tuossa ahdingossa, hän yrittää pitää kulisseja, ei halua myöntää muille, että on epäonnistunut valinnassaan. Kukaan ei vielä aavista mitä kauheaa kulissia nuo kaksi pitävät pystyssä. Bellen tarvitsee nyt hakea apua, hän tarvitsee yhdenkin kuuntelijan joka uskoo. Tuollaiset Tomin kaltaiset on taitavia turvaamaan selustansa, Bellen henkinen murtuminen on vain ajan kysymys, positiivista on ettei heillä ole lapsia. Näitä liittoja on paljon, surullisena seuraan miten kaikki jatkuu ja pääseekö Belle irti tuosta suhteesta.

Ketju on lukittu.