Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattylla ja Amyllä oli todella kotoisa olohuone (studiossa).
Eihän niillä ole yhteistä kotia. Amy asuu Kerryn kanssa ja Matty Moiralla. Matty ja Moira juttelivat Moiran olohuoneessa.
Täällä ei kellään muilla ole kotoisaa kuin kartanossa, Dinglejen läävä on kamala.
Oliko aikanaan isoja sikoja heidän pihallaan, vai olenko nähnyt unta? Mikä löyhkä😳
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ei hermostu, tai vaikka hermostuukin, niin kysyn mihin se karkkitehdas on hävinnyt? Minulla oli välillä taukoa katsomisesta.
Kerry ja Amy tuli vahingossa polttaneeksi sen. Eivät jääneet kiinni teostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei Jain ja Gabbyn yhteistyöstä tule helppoa. Molemmat haluaa olla se iso pomo ja määrätä miten asiat hoidetaan.
Vieläkin naurattaa Gabbyn pomoilu. Mitä se on? 22 vuotias kouluja käymätön taaperon äiti.
Niin firman johtajaa, että..
Jos on pomo niin on pomo. Ei se ikää ja koulutusta katso.
Ollakseen hyvä pomo katsoo paljonkin juuri ikää ja kokemusta. Gabbylla ei ole kokemustakaan. Jos olisi esim ollut Hiden kaltaisessa paikassa töissä jo vuosia... vaan ei mitään työkokemusta, mistään. Hän pyörittää keskisuurta firmaa kiukuttelemalla.
Ihan miten vain. Mutta pomo se silti on, oli se sinusta kuinka ärsyttävää tahansa. Se asia ei muutu sinun kiukuttelullasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ei hermostu, tai vaikka hermostuukin, niin kysyn mihin se karkkitehdas on hävinnyt? Minulla oli välillä taukoa katsomisesta.
Eikös siellä ollut se tulipalo jossa Tracyn ja Vanessan isä, Frank kuoli? Sitä en muista että mitä tuli tilalle, vai tuliko mitään. Ainoa minkä muistan, niin sen kun Ali jotain suhmuroi jonkun kanssa että olisi löytänyt siitä tehtaasta hyvän paikan johonkin omille jutuilleen.
Kerryllä ja Amylla taisi olla jotain tekemistä asian kanssa? Heitähän sanotaan tästä syystä epäpyhiksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös siellä ollut se tulipalo jossa Tracyn ja Vanessan isä, Frank kuoli? Sitä en muista että mitä tuli tilalle, vai tuliko mitään. Ainoa minkä muistan, niin sen kun Ali jotain suhmuroi jonkun kanssa että olisi löytänyt siitä tehtaasta hyvän paikan johonkin omille jutuilleen.
Siellä on nykyään seikkailukylä eli kuuluu Gabbylle ja Kimille tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Ollakseen hyvä pomo katsoo paljonkin juuri ikää ja kokemusta. Gabbylla ei ole kokemustakaan. Jos olisi esim ollut Hiden kaltaisessa paikassa töissä jo vuosia... vaan ei mitään työkokemusta, mistään. Hän pyörittää keskisuurta firmaa kiukuttelemalla.
Kerää itse työkokemusta parikymppisenä joka tuli raskaaksi ja synnytti vauvan, jollei vauva olisi ollut Tate niin Gabby olisi ollut Bernicen elätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän niillä ole yhteistä kotia. Amy asuu Kerryn kanssa ja Matty Moiralla. Matty ja Moira juttelivat Moiran olohuoneessa.
Eipäs van he asuvat yhdessä Keeper's Cottagessa.
Yhdessä Kerryn, Victorian ja Harryn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kerry ja Amyhän sen poltti jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hiusten halkomista mutta aivan vaikka Kerry vain piipahtaa siellä ja ei Vic lapsineen myöskään paljoa näy.
Layla motkotti Jacobille Davidin lähdöstä (no ei Laylakaan ollut niin kiinnostunut Davidista).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiusten halkomista mutta aivan vaikka Kerry vain piipahtaa siellä ja ei Vic lapsineen myöskään paljoa näy.
Ihan normielämää viettävät niinkuin ihmiset kotonaan. Kaikki, koko poppoo. Amy, Matty, Kerry, Victoria, Harry ja tietysti Kyle silloin kun on äidillään. Ja nyt vielä Jacob muuttaa sinne. Kunnon kommuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerää itse työkokemusta parikymppisenä joka tuli raskaaksi ja synnytti vauvan, jollei vauva olisi ollut Tate niin Gabby olisi ollut Bernicen elätti.
Tätäpä juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei Jain ja Gabbyn yhteistyöstä tule helppoa. Molemmat haluaa olla se iso pomo ja määrätä miten asiat hoidetaan.
Vieläkin naurattaa Gabbyn pomoilu. Mitä se on? 22 vuotias kouluja käymätön taaperon äiti.
Jos on pomo niin on pomo. Ei se ikää ja koulutusta katso.
Ihan miten vain. Mutta pomo se silti on, oli se sinusta kuinka ärsyttävää tahansa. Se asia
tässähän täytyy ihmetellä ihan, että miten tämä aihe menikin noin ihon alle. Mä sanoin MUA NAURATTAA Gabbyn pomoilut, eikä tilanne ole miksikään muuttunut. Sen sijaan kiukkusta vastausta tullut sieltä ja täältä. :D Iisisti nyt. Onko tää nyt se hetki, kun pitää sanoa, ettei saa ottaa liian tosissaan sarjaa. ;)
Gabby valitsi kirjasta maailman vanhimman ammatin ja toteutti sitä pärjätäkseen, kun ei muuta osannut.
Vierailija kirjoitti:
Layla motkotti Jacobille Davidin lähdöstä (no ei Laylakaan ollut niin kiinnostunut Davidista).
Leyla oli aivan tarpeettoman ilkeä Jakobille aiheesta. Rouva voi miettiä peilin edessä omia vuosikymmenten aikana tehtyjä mokia.
Mä muistin, että David lähti Portugaliin Alician luo, kun olin jo unohtanut Priyan ja Amban. Lontoossahan he ovat. Eikä se matkakaan älytön ole.
On noi kans kaks vaihdevuosi ikäistä tytsyä kun pikku likat. On matkan varrella tapettu, käyty vieraissa ja kaikenlaista säädetty nyt ollaan niin naiiveja että.
No mitä nauramista on pomon pomottelussa? Ihan normaali asia.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistin, että David lähti Portugaliin Alician luo, kun olin jo unohtanut Priyan ja Amban. Lontoossahan he ovat. Eikä se matkakaan älytön ole.
Muutaman tunnin ajomatka se oli kun David lähti kylästä, tosin se oli ns. keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
On noi kans kaks vaihdevuosi ikäistä tytsyä kun pikku likat. On matkan varrella tapettu, käyty vieraissa ja kaikenlaista säädetty nyt ollaan niin naiiveja että.
Ai ketkä?Sinä ja mutsis vai? Olisi hyvä käyttää hahmojen nimiä, jos jotain yrittää sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja entäs sitten? Saanut Kimiltä oppia ja on oppinut työssään tai käynyt kirjekurssin tai opiskellut lomillaan (on täälläkin firmoja pistetty pystyyn vielä nuorempina kuin Gabby) . Ei Jaillakaan ole sen kummempaa koulutusta tietääksemme, eikä ole Liamillakaan tai eläinlääkäreillä mitään koulutusta tietääksemme on vain kerrottu että tämä ton lääkäri ja tämä, tämä ja tä,ä ovat eläinlääkäreitä.
no jopas oltiin taas näsäviisaita.