Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Minä kun luulin että Amit olisi laitettu makkaraksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä kun luulin että Amit olisi laitettu makkaraksi.
Lukkojen taakse vaan.
Jain sekoaminen aika hurjaa, tuolla menolla murhaa kaikki vastaantulevat. Tyhmä ja liian raaka veto, olisi jutellut vaimonsa kanssa isi-ikävästään.
Vierailija kirjoitti:
Emme tänään tuplana, alkaa jo klo 18.00.
Eikö kukaan kiittele tiedosta? Turhaan postasin alkamisajan.
Emmenrdale on pelkkää huutoa , tappelua, väittelyä ja riitaa, mitä olen pari jaksoa joskus katsonut. Ei mitään mukavaa katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jain sekoaminen aika hurjaa, tuolla menolla murhaa kaikki vastaantulevat. Tyhmä ja liian raaka veto, olisi jutellut vaimonsa kanssa isi-ikävästään.
Mun mielestä hiton hyvä kuvaus, miten Jai muuttuu isänsä (amitin) kaltaiseksi, vaikkei haluaisi olla missään tekemisissä hänen kanssaan ja vain Rishin kaltainen olla.
Tekee tismalleen samat virheet kuin Amit kostoreissullaan ja ahneuksissaan.
Tuo puolihan on Jaissa aina ollut. Pitkään nyt uinuvana, kun ei ole namutehtaan isoista rahoista tarvinnut tapella.
Vierailija kirjoitti:
No niin teit. Katsojien pitäisi oppia ohjelmatiedot.
Vierailija kirjoitti:
Emmenrdale on pelkkää huutoa , tappelua, väittelyä ja riitaa, mitä olen pari jaksoa joskus katsonut. Ei mitään mukavaa katsottavaa.
Ei ole aina, viime viikkokin oli aika seesteinen pl. Jai sekoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiitos kiitos. Laitetaanko vielä mitali postissa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähdetään kuule sauvakävelylle ja sitten katsotaan tarvitseeko pelargoniat vettä.
Ui jui!!!! Kiitos tiedosta!!! Lav juu!!!!
Tuo Liamin saamattomuus ärsyttää, eikö tuo tuppisuu saa suutaan auki. ~ Chas.
Vierailija kirjoitti:
No kiitos kiitos. Laitetaanko vielä mitali postissa?
Kakkukahvit riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos paljon tiedosta vaikka olin huomannut tvn ohjelmatiedoista.
Mattylla ja Amyllä oli todella kotoisa olohuone (studiossa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos paljon tiedosta vaikka olin huomannut tvn ohjelmatiedoista.
Ja minä olen niitä jotka eivät katso TV n kautta, vaan aina katsomon kautta. Saan paussille kun on tarvis .
Charityllä oli hirveä hinku leikkiä amoria, kauan tekiljöillä kestää saada kuoöonuutiset sarjaan kun esim. Pearlin näyttelijä kuoli lähes vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Charityllä oli hirveä hinku leikkiä amoria, kauan tekiljöillä kestää saada kuoöonuutiset sarjaan kun esim. Pearlin näyttelijä kuoli lähes vuosi sitten.
Charity yritti saada Chasia ja Liamia yhteen. Aaron puolestaan käski Liamin pysyä kaukana. Ja tietenkin löi. Aaronilla kyllä tuo nyrkki heilahtaa turhan herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Aaron puolestaan käski Liamin pysyä kaukana. Ja tietenkin löi. Aaronilla kyllä tuo nyrkki heilahtaa turhan herkästi.
Dinglejen sukuvika, Ainakin niiden joita on nähty sarjassa.