Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
40461/44653 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet hahmot ärsyttää katsojia, ihmettelen. Kaikkiko pitäisi olla samaan muottiin valettuja? Mä taas tykkään Emmestä just siks, kun on tavallisia, värikkäitä persoonia...

Mua ärsyttää Bob ja siitä sä sitten yleistät, että kaikkien pitäisi olla samanlaisia. Päinvastoin. Jos ärsyttäviä hahmoja on, niin silloin on onnistuttu luomaan tarpeeksi erilaisia tyyppejä.

Taidat tosiaan olla tollo.

Sanoit kuitenkin että Bobin pitäisi poistua.

Vierailija
40462/44653 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLisi sitten  surullinen, raivoissaan, pelkäävä, kauhuinen, ikävöivä... Mutta kun ei ilmennä mitään. Ei surua, ei iloa, ei vapise, hytise tai tutise. Hän on täysin ilmeetön, kun moni on jo sanonut.

Miten voi "ilmeetön"- olla noin vieras sana joillekin?

Angelica on todellakin kuin uni ja nälkä, ilmekään ei värähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40463/44653 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Billyllä ja Willillä on välin ihan hauskaa komiikkaa... vaik Kimin selän takana

Eipä tuollaista hauskaa ole kyllä näillä kahdella ollut koskaan. Ihan on omia kuvitelmiasi. Sori vaan.

Vierailija
40464/44653 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Billyllä ja Willillä on välin ihan hauskaa komiikkaa... vaik Kimin selän takana

Eipä tuollaista hauskaa ole kyllä näillä kahdella ollut koskaan. Ihan on omia kuvitelmiasi. Sori vaan.

Ootpa outo :)

Vierailija
40465/44653 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin olen nähnyt Willin ja Billyn vitsailevan. Tainnut eräs katsoa vähän huonosti.

Vierailija
40466/44653 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet hahmot ärsyttää katsojia, ihmettelen. Kaikkiko pitäisi olla samaan muottiin valettuja? Mä taas tykkään Emmestä just siks, kun on tavallisia, värikkäitä persoonia...

Mua ärsyttää Bob ja siitä sä sitten yleistät, että kaikkien pitäisi olla samanlaisia. Päinvastoin. Jos ärsyttäviä hahmoja on, niin silloin on onnistuttu luomaan tarpeeksi erilaisia tyyppejä.

Pöh, täällä on moitittu monia hahmoja, en kirjoittanut Bobista erikseen. En ole tollo, itse olet miksikä toista sanot! :)

Kirjoitin tuon yhden ainoan viestin viikkokausiin, en ansaitse tollotteluja!!!

Kaikki jotka tässä ketjussa kirjoittaa ansaitsee tollottelunsa. Ei ole järki-ihmisen paikka tämä.

Vierailija
40467/44653 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Johan sitäkin naamaa on tuijotettu kohta 30 vuotta, joutaa luiskaan.

Vierailija
40468/44653 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotan, että joku (tollo) tulee ja kertoo, kuinka kauan Bob on oikeasti sarjassa ollut... ;) Sellainen joka ei pärjää suurpiirteisyyteni kanssa.

Vierailija
40469/44653 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Johan sitäkin naamaa on tuijotettu kohta 30 vuotta, joutaa luiskaan.

Eli et kestä mielestäsi ärsyttäviä hahmoja.

Vierailija
40470/44653 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöh, täällä on moitittu monia hahmoja, en kirjoittanut Bobista erikseen. En ole tollo, itse olet miksikä toista sanot! :)

Kirjoitin tuon yhden ainoan viestin viikkokausiin, en ansaitse tollotteluja!!!

Kaikki jotka tässä ketjussa kirjoittaa ansaitsee tollottelunsa. Ei ole järki-ihmisen paikka tämä.

Juu, tämä on siinä tapauksessa sulle sopiva paikka, kun katselee viestejäsi.

Vierailija
40471/44653 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLisi sitten  surullinen, raivoissaan, pelkäävä, kauhuinen, ikävöivä... Mutta kun ei ilmennä mitään. Ei surua, ei iloa, ei vapise, hytise tai tutise. Hän on täysin ilmeetön, kun moni on jo sanonut.

Angelica on ahdistunut. Siksi totinen. Ja lisäksi sellaista sorttia luonteeltaan. 

Vierailija
40472/44653 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Angelica on ahdistunut. Siksi totinen. Lisäksi sellaista sorttia luonteeltaan. 

Vierailija
40473/44653 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit joutua odottamaan pitkään, jos haluat nähdä Emmerdalessa iloisia käänteitä.

Ainoa iloinen viime aikoina on ollut Bellen ja Tomin häät mutta ei sekään kauaa kestänyt.

Seuraavaksi on sitten Angelican tuomio, no ehkä jotain ilon pilkahduksia tulee.

Mulla on itsellä ollut raskasta ja monia ongelmia ajankohtaisena, tuntuu että lohduttaa tavallaan samaistua ja nähdä muiden ongelmia sarjassa. Sarjan henkilöiden tilanteista voi olla apua, näkee toivottomuutta ja lohduttomuutta, ja että asiat voivat kuitenkin ratketa hyvin loppujen lopuksi.. 

Jaksamista ja haleja sulle <3

Vierailija
40474/44653 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhona on todella ärsyttävä minäminä-tyyppi. Ymmärrän, että rakastui Ivyyn ja haluaisi tämän itselleen, mutta todellakin unohtaa muun perheen siinä ohella. Eilenkin vaan istui kaljalla ja unohti Aprilin, vaikka nyt pitäisi tsempata ja tehdä kaikki mahdollinen, että April leppyisi.

Vierailija
40475/44653 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rhona on todella ärsyttävä minäminä-tyyppi. Ymmärrän, että rakastui Ivyyn ja haluaisi tämän itselleen, mutta todellakin unohtaa muun perheen siinä ohella. Eilenkin vaan istui kaljalla ja unohti Aprilin, vaikka nyt pitäisi tsempata ja tehdä kaikki mahdollinen, että April leppyisi.

Oon aiemmin tykänny Rhonasta, mutta 'hiukan' koettelee nyt hermojani... ymmärrän Apririn harmituksen ja Leon käytöksen.

Nainen! Ryhdistäydy!

Vierailija
40476/44653 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aiemmin tykänny Rhonasta, mutta 'hiukan' koettelee nyt hermojani... ymmärrän Apririn harmituksen ja Leon käytöksen.

Nainen! Ryhdistäydy!

Onhan tuo Rhona toki ärsyttävä kun kaikki pyörii Ivyn ympärillä ja muut läheiset unohtuu, mutta onhan tuo kieltämättä tavallaan hieno juonenkäänne että Rhonasta tehtiinkin se pahis tässä Ivyjutussa eikä se pahis sitten ollutkaan loppupeleissä se Gus, vaikka kaikki näin ilmeisesti alussa oletti, siitäkin huolimatta että herralla olikin se munasolusuhmurointi taustalla josta Ivy sai alkunsa.

Vierailija
40477/44653 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään Vanessan nykykuvioihin kuuluu olla vähän niinkuin hyvän tahdon lähettiläänä. Milloin on siskonsa, milloin Rhonan tukena ja korvana. Ehti Vanessa siinä sivussa tarjota Sarahille ja Noahille, Mooseksen hoitoapuakin. Mikäs siinä. Saas nähdä odottaako kuitenkin vielä rakkaus kulman takana vai mitä tulevaisuudessa tapahtuu?

Vierailija
40478/44653 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen! Ryhdistäydy!

Onhan tuo Rhona toki ärsyttävä kun kaikki pyörii Ivyn ympärillä ja muut läheiset unohtuu, mutta onhan tuo kieltämättä tavallaan hieno juonenkäänne että Rhonasta tehtiinkin se pahis tässä Ivyjutussa eikä se pahis sitten ollutkaan loppupeleissä se Gus, vaikka kaikki näin ilmeisesti alussa oletti, siitäkin huolimatta että herralla olikin se munasolusuhmurointi taustalla j

Mää oon miettiny, että voiko oikeassa elämässä olla todella noin raflaavaa kiintymystä pelkkään munasoluun, jota ei ole itse kasvattanut ja synnyttänyt.

Vierailija
40479/44653 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Vanessa aina ollut siskonsa ja Rhonan tuki.

Vaikka Vanessa puuttumista ja kimitystä ärsyänkin, niin pistänyt merkille, että on hyvä läheinen. Auttavainen ja joustaa.

Charityn "mukulat" kuuluu luonnollisesti samaan pakettiin. Eikai se Lydiakaan voi kaikkia hoitaa.

Luulis, että nyt olisi hetki, kun Debbie tulis hätiin, mut ei...

Siitä tuli mieleen, että eikö Belle omista siitä korjaamosta puolet, jossa Debbie häärää siellä Skotlannissa?

Korjaamon omistajista tuli mieleen Moseksen isä. Ross vois tulla poikansa luo.

Vierailija
40480/44653 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Vanessa aina ollut siskonsa ja Rhonan tuki.

Vaikka Vanessa puuttumista ja kimitystä ärsyänkin, niin pistänyt merkille, että on hyvä läheinen. Auttavainen ja joustaa.

Charityn "mukulat" kuuluu luonnollisesti samaan pakettiin. Eikai se Lydiakaan voi kaikkia hoitaa.

Luulis, että nyt olisi hetki, kun Debbie tulis hätiin, mut ei...

Siitä tuli mieleen, että eikö Belle omista siitä korjaamosta puolet, jossa Debbie häärää siellä Skotlannissa?

Korjaamon omistajista tuli mieleen Moseksen isä. Ross vois tulla poikansa luo.

Juu, oikeassa elämässä Sarahin äitiä ja Mooseksen isää kaivattaisi mutta Emmerdalessa asiat menevät "vähän" toisin. Kun kerran lähdet kylästä olet enää satunnainen nimi jonkun huulilla. Okei, jotkut ovat toki paluu muuttaneetkin.

Ketju on lukittu.