Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää mikä Angelikan kohtaloksi tulee oikeudessa..toki hän teki tyhmästi, mutta minkä sille enää voi että Heath menehtyi? Pahemmin on tietenkin Heathin perheellä.
No tuomionlukuun on pari kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Täällä ei kukaan näemmä viitsi edes muistuttaa normaalia aiemmasta lähetysajasta. Ihme sakkia.
Varoitettiinpas alkuviikosta.
Itsekkin voi vaivautua tarkistamaan päivän ohjelmat joko EPGstä tai telkku.comista tai iltapulu.fistä
Jakso tulee uusintana sunnuntaina aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin että Emmerdale tullut tänään aiemmin. 😒 Katson kaikki vastaan kaikki.
No niinpä. Täällä ei kukaan näemmä viitsi edes muistuttaa normaalia aiemmasta lähetysajasta. Ihme sakkia.
"Muistakaa PERJANTAINA Emmerdalen poikkeuslähetysaika jääkiekon takia."
Kyllä joku ystävällinen siitä mainitsi 8.4.25 klo 11.16 lähetetyssä viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää mikä Angelikan kohtaloksi tulee oikeudessa..toki hän teki tyhmästi, mutta minkä sille enää voi että Heath menehtyi? Pahemmin on tietenkin Heathin perheellä.
No tuomionlukuun on pari kuukautta.
Just joo..
Vierailija kirjoitti:
Calebin aimolla on parempi luonne kuin suurimmalla osalla nyky-naisista. Puhelee kaksimielisiä juttuja ja on pilkettä silmäkulmassa. Ei ole mikään metoo-meuhkaaja.
Mä puhun kaksikielisiä, ja olen saman ikäinen 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Calebin aimolla on parempi luonne kuin suurimmalla osalla nyky-naisista. Puhelee kaksimielisiä juttuja ja on pilkettä silmäkulmassa. Ei ole mikään metoo-meuhkaaja.
Kaksimielisiä siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistin että joku muistutti, mutta vasta kun tv : ssä sanottiin pelin alkavan muistin muistutuksen, oma vikani.
Katsomossa se jakso on ollut jo alku viikosta.
Bobin kiljumista en jaksais yhtään. Onneksi Wendy ei isommin nyyhki. Tai Brenda.
Nicola oli jopa oikeassa Bobin isyydestä, vaikka "väärää" esimerkkiä käyttikin. Millos Bob on ollut kiinnostunut katraastaan? Vain kun tulevat kylään asumaan.
Onko täällä mennyt keskustelu sivuraiteilleen ? Jos katsoo viimeisiä viestejä, niin eipä löydy itse ohjelmasta juttua.
Puhutaa katselua ajoista. On toisaalta ymmärrettävääkin.
Ne, jotka katsovat katsomon kautta, kerralla viikon jaksot, eipä viitsi tulla tänne kommentoimaan. Karsii ison osan kirjoittajista pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin voi vaivautua tarkistamaan päivän ohjelmat joko EPGstä tai telkku.comista tai iltapulu.fistä
Katsomosta sen näet koska vaan
Aaronia kovasti itketetään tuossa sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Missä Aaron asuu nyt. Chas meni sen kämppään ja kysyi onko vedenkeitin.
Mistä sen tietää niin sekavaa sakkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei kyllä ole kenellekään velvollisuutta ruveta muistuttelemaan muita poikkeuksellisista esitysajoista. Kyllä se on jokaisen omalla vastuulla. Toki joku voi kohteliaisuudesta niin tehdä, mutta outoa suuttua tuommoisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taikka sitten hommaa tallentavan digiboxin niin ei tarvi muistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksimielisiä siis
Luulin, että puhut kaksimielisiä kahdella kielellä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistin että joku muistutti, mutta vasta kun tv : ssä sanottiin pelin alkavan muistin muistutuksen, oma vikani.
Maanantaiaamuna tulee kolmoselta uusinta
onko sarjassa ollu yhtä ärsyttävää ja v*ttumaista hahmoa ku Jai?!? Leyla oli inhokkini pitkään mut eihän se oo mitään verrattuna tohon luihuun joka asiasta vänisijään ja kiukuttelijaan. Keski-ikäinen mies olevinaan. Miten helvetissä tota jaksaa kukaan ees sarjassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksimielisiä siis
Luulin, että puhut kaksimielisiä kahdella kielellä :)
Voin mä puhuakin..😂 mutta tällä hetkellä lähinnä mun ystävälleni eduilla eli s*ksillä eli friend with benefits, menikö oikein