Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli herkkä hetki, kun Bob juoksi saattueen kiinni ja tuli halaamaan tytärtään. Tais turmakuski (Angel) kurkistella verhon takana kylpytakissaan. Ja tämä on vain mun pohdintaa.
Bob on harmaantunut aina vaan lisää. Totta. Herkkä kohtaus. Oli kuski kuka hyvänsä, kaikki tarvitsee tukea. Arvelen, siis arvelen: jospa kuski olikin Heath ???
Takapenkiltä..?
Kuule. Auton voi pysäyttää. Ja vaihtaa kuskia. Ei kai Angelkaan apukuskin puolelta olis voinu ajaa???
Höpsö oot ;)
Eiköhän siitä jotain jälkiä olisi jäänyt jos 2 teiniä olisi siirtänyt (verisen) kolmannen eri paikalle autossa? Heath oli takapenkillä onnettomuuden jälkeen. Toki ennen onnettomu
Mua rupes ihmetyttään siinä kolarikuviossa se kun terveydenhuollon ammattilainen alkaa repiä uhria pahasti ruhjoutuneesta autosta ulos.
Charityn kannattaisi heivata ärsyttävä Mack pihalle. Heillä ei todellakaan ole ollut kovin auvoista elämää sen jälkeen, kun Chloe ja Ruben lähtivät. Jatkakoon Mack rikollisia puuhiaan Aaronin kanssa. Toivottavasti jäisivät kiinni ja joutuisivat vankilaan, molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli herkkä hetki, kun Bob juoksi saattueen kiinni ja tuli halaamaan tytärtään. Tais turmakuski (Angel) kurkistella verhon takana kylpytakissaan. Ja tämä on vain mun pohdintaa.
Bob on harmaantunut aina vaan lisää. Totta. Herkkä kohtaus. Oli kuski kuka hyvänsä, kaikki tarvitsee tukea. Arvelen, siis arvelen: jospa kuski olikin Heath ???
Takapenkiltä..?
Kuule. Auton voi pysäyttää. Ja vaihtaa kuskia. Ei kai Angelkaan apukuskin puolelta olis voinu ajaa???
Höpsö oot ;)
Eiköhän siitä jotain jälkiä olisi jäänyt jos 2 teiniä olisi siirtänyt (verisen) kolmannen eri paikalle autossa? Heath oli takapenkillä onnettomuuden jälkeen. Toki ennen onnettomu
Tunnustan: en nähnyt jaksoa, luulin että kaikki oli ulkona autosta. Näin itse olisin kirjoittanut, olisi ollut enemmän syyllisen kuskin pohtimista, vielä olisin kirjoittanut random liftarin mukaan...
Anteeksi tietämättömyyteni :)
Karhu oli stetsonissaan komea herrasmies . Ja voi tuota Gailia. Murehtia nyt kuollutta hamsteriaan (ääneen) tuollaisena päivänä. Miten niin yksinkertainen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Karhu oli stetsonissaan komea herrasmies . Ja voi tuota Gailia. Murehtia nyt kuollutta hamsteriaan (ääneen) tuollaisena päivänä. Miten niin yksinkertainen ihminen?
Sehän on tehty höpsöksi, niinkuin Lydiakin aikanaan papukaijansa kanssa... vähän toistoa juonessa taas...
Mä olen pikkusen alkanu tykätä Gailista - kyllä, menen mittaamaan kuumeeni... ne on Ryanin kaa söötti pari
Vierailija kirjoitti:
Oliko Zak Bellen vieressä? Vai Karhu?
Jotenkin tuli Zak mieleen...
Zak on "Skotlannissa" ja ei hänellä ole syytä palata takaisin kuin jonkun sukulaisen hautajaisiin. Jos edes kohtasi Heathia koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Brenda ei ollut Heathin hautajaisissa? Bobin ymmärsin hän on sori vaan mun silmään ollut aina itsekäs. Mutta Brendan olisin luullut haluavan olla paikalla vaikka vain tukiakseen Cathyä. Ericin ja Cathyn kohtaus oli hieno.
Brenda lähti lomalle juuri ennen hautajaisia ja tulee takaisin muutaman päivän päästä.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se siellä?
Ei vaan on viikon lomalla (lähti ennen hautajaisia). Näit omiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on tehty höpsöksi, niinkuin Lydiakin aikanaan papukaijansa kanssa... vähän toistoa juonessa taas...
Mä olen pikkusen alkanu tykätä Gailista - kyllä, menen mittaamaan kuumeeni... ne on Ryanin kaa söötti pari
Ai on "tehty höpsöksi"? Ei kait? Kiitos tiedosta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Brenda ei ollut Heathin hautajaisissa? Bobin ymmärsin hän on sori vaan mun silmään ollut aina itsekäs. Mutta Brendan olisin luullut haluavan olla paikalla vaikka vain tukiakseen Cathyä. Ericin ja Cathyn kohtaus oli hieno.
Eric sanoi Cathylle, ettei Brenda voi tulla, kun on huonovointinen.
Kiitos tästä meni multa ohi. Kiitos myös tiedosta näyttelijän lomasta. Oli kyllä mun mielestä vähän hölmö ajankohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eric sanoi Cathylle, ettei Brenda voi tulla, kun on huonovointinen.
Kiitos tästä meni multa ohi. Kiitos myös tiedosta näyttelijän lomasta. Oli kyllä mun mielestä vähän hölmö ajankohta.
Jos näyttelijä onkin kuvauksista lomalla? Mitä se tähän kuuluu? Eric sanoi selkeästi, että Brenda on huonovointinen, ei voi osallistua hautajaisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zak on "Skotlannissa" ja ei hänellä ole syytä palata takaisin kuin jonkun sukulaisen hautajaisiin. Jos edes kohtasi Heathia koskaan.
Karhu oli kovasti Zakin näköinen hattu päässään. Ja kai se Zak joskus 'kotiutuu', olihan siellä tienvarressa kyläläisiä paljonkin
"Mua rupes ihmetyttään siinä kolarikuviossa se kun terveydenhuollon ammattilainen alkaa repiä uhria pahasti ruhjoutuneesta autosta ulos."
On aika hankala elvyttää potilasta, jos tämä istuu autossa. Jos voidaan välttää uhrin liikuttamista, näin toimitaan, mutta jos täytyy elvyttää tai esimerkiksi auto olisi tulessa, on ehdottomasti siirrettävä uhri ensin pois välittömästä hengenvaarasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karhu oli kovasti Zakin näköinen hattu päässään. Ja kai se Zak joskus 'kotiutuu', olihan siellä tienvarressa kyläläisiä paljonkin
Ei kotuidu Zak. Näyttelijä on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa Zak ei ole kuollut. Zakin näyttelijä on. Täällä keskustellaan hahmoista Emmestä, ei näyttelijöiden elämästä ja kuolemasta !
Vierailija kirjoitti:
Charityn kannattaisi heivata ärsyttävä Mack pihalle. Heillä ei todellakaan ole ollut kovin auvoista elämää sen jälkeen, kun Chloe ja Ruben lähtivät. Jatkakoon Mack rikollisia puuhiaan Aaronin kanssa. Toivottavasti jäisivät kiinni ja joutuisivat vankilaan, molemmat.
Asiat eskaloituu ja Charity vielä puukottaa Mackia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa Zak ei ole kuollut. Zakin näyttelijä on. Täällä keskustellaan hahmoista Emmestä, ei näyttelijöiden elämästä ja kuolemasta !
Toki Zak palaa toisen näyttelijän näyttelemänä. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat eskaloituu ja Charity vielä puukottaa Mackia.
Poistuu myös sarjasta saatuaan linnatuomion.
Eiköhän siitä jotain jälkiä olisi jäänyt jos 2 teiniä olisi siirtänyt (verisen) kolmannen eri paikalle autossa? Heath oli takapenkillä onnettomuuden jälkeen. Toki ennen onnettomuutta kuskia on voitu vaihtaa eikä meille näytetty, että onko näin tapahtunut.