Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Minä kun luulin, ettei Tracy voi ärsyttävämmäksi tulla.
Totta, en voi sietää tuollaisia huorahtavia muijia. Tosielämässä tiedän pari ja säälin heidän ex-miehiään, mtä joutuivat kokemaan.
Hyvää musaa ne soittaa tuolla pubin bileissä, Tears for fears kasarilta!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli nicon juhlat tylsät.. charity koko ajan puhelin toises kädes ja viinalasi toises.. oli cringee niinku nuoriso sanoo. Nytkö saatiin uusi kuolonuhri kolarissa?
Väärä menee
On tää niin negatiivista juonenkäännettä nykyään koko sarja. Aina tulee paha mieli kun tätä katsoo. Ennen oli niin kiva rentoutua sarjan äärellä töistä tullessa. Oli semmoinen oma mukava puolituntinen englantilaista elämäntyyliä seuratessa.
Olen seurannut sarjaa 28 vuotta
Vierailija kirjoitti:
On tää niin negatiivista juonenkäännettä nykyään koko sarja. Aina tulee paha mieli kun tätä katsoo. Ennen oli niin kiva rentoutua sarjan äärellä töistä tullessa. Oli semmoinen oma mukava puolituntinen englantilaista elämäntyyliä seuratessa.
Mää oon kanssa jo pitkän aikaa odottanu, että olisi edes yksi jakso missä mikään asia ei menis päin peetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon kanssa jo pitkän aikaa odottanu, että olisi edes yksi jakso missä mikään asia ei menis päin peetä
Hei, Bellen kosinta ja kihlajaiset? Jee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitä jaksoa pelasta jos yksi asia menee hyvin mutta muut päin peetä.
Ei kai se Heath ny lähde paremmille niityille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos, sarja ei ole enää sinun makuusi, sinun täytyy lopettaa sen katsominen. Ei se käsikirjoitus siitä muutu vaikka kuinka tässä ketjussa vingut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos, sarja ei ole enää sinun makuusi, sinun täytyy lopettaa sen katsominen. Ei se käsikirjoitus siitä muutu vaikka kuinka tässä ketjussa vingu
Ihan sun kiusallas katson ja vingun vaikka kuinka vinkuisit. Ihmettelen vaan millä kompetenssilla sinä yrität määräillä mitä kukin täällä kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt jaksaisi sitä, että joku kuolee tuossa kolarissa. On kyllä käsikirjoittajilta ideat lopussa, kun joka kerta, kun joku lähtee ajamaan, tapahtuu kolari, jossa joku kuolee (tai melkein kuolee). Toki jos ajokortiton nuori varastaa auton ja lähtee ajamaan, on riski onnettomuudelle suurempi, mutta silti, jotain muuta välillä.
No 3 edellistä kuolemaa ovat ampuminen (kamppailu aseesta), kuolema portaissa (joko tönäisty tai ei) ja pää kiveen (pikku tönäisy).
Minä lopetin aikoinaan vähäksi aikaa sarjan katsomisen kun Cameron riehui sarjamurhailemassa. Meena oli niin koominen että ei sen touhuja katsonut niin tunteella kuin Cameronin. Ja Gennie oli niin minun suosikkihahmo niine mekkoineen ja hameineen että se oli vaan liikaa kun hänelle tuhmat käsikirjoittajat kirjoittivat karmean lopun. Että kyllä joskus voi tauko olla paikallaan jos alkaa olemaan enemmän negatiivisia kuin positiivisia tunteita katsomaansa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin aikoinaan vähäksi aikaa sarjan katsomisen kun Cameron riehui sarjamurhailemassa. Meena oli niin koominen että ei sen touhuja katsonut niin tunteella kuin Cameronin. Ja Gennie oli niin minun suosikkihahmo niine mekkoineen ja hameineen että se oli vaan liikaa kun hänelle tuhmat käsikirjoittajat kirjoittivat karmean lopun. Että kyllä joskus voi tauko olla paikallaan jos alkaa olemaan enemmän negatiivisia kuin positiivisia tunteita katsomaansa kohtaan.
Kyllä. Minäkin olin aluksi La Promesasta aika innoissani. Tällä hetkellä se sarja tuntuu puuduttavan pitkäveteiseltä ja pidän vähintään taukoa. Kokeilen myöhemmin uudelleen vieläkö kolahtaa. Sori, että puhuin eri sarjasta mutta samoin voi toimia myös Emmerdalen kohdalla, jos syystä tai toisesta ei tykkää katsoa. Tauko/lopetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosi väkivaltaista miestä. Jee?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se Heath ny lähde paremmille niityille..
Lähti jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosi väkivaltaista miestä. Jee?
Onhan sekin parempi kuin yksinäisyys? Jee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos, sarja ei ole enää sinun makuusi, sinun täytyy lopettaa sen katsominen. Ei se käsikirjoitus siitä muutu vaikka kuinka tässä ketjussa vingu
Samaa mieltä. Sarjahan on muuttunut mitä mainioimmaksi. On kiva katsoa kun koko ajan joku pettää kaverinsa ,kuolee tapaturmaisesti tai murhataan, joudutaan vankilaan, masennutaan, hakataan, haukutaan, varastetaan toisen omaisuutta, v(aikka alkioita, heh heh), synnytetään teininä, erotaan, kirstetään, petetään puolisoa.
Mahtavan viihdyttävää. I like it.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sekin parempi kuin yksinäisyys? Jee!
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt jaksaisi sitä, että joku kuolee tuossa kolarissa. On kyllä käsikirjoittajilta ideat lopussa, kun joka kerta, kun joku lähtee ajamaan, tapahtuu kolari, jossa joku kuolee (tai melkein kuolee). Toki jos ajokortiton nuori varastaa auton ja lähtee ajamaan, on riski onnettomuudelle suurempi, mutta silti, jotain muuta välillä.
No 3 edellistä kuolemaa ovat ampuminen (kamppailu aseesta), kuolema portaissa (joko tönäisty tai ei) ja pää kiveen (pikku tönäisy).
Hevosen potku puuttuu.
Minä haluaiusin olla kärpäsenä katossa seuraamassa kuinka sinä käyttäydyt kun saat kuulla, että biologinen isäsi on ollut läsn kun adoptioisäsi menehtyy epämääräisissä olosuhteissa. Ja asiaa vielä salaillaan Emmen tyyliin.