Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tietoa jo poistuneita Emmerdale -näyttelijöistä. Ei mitään spoilia kuitenkaan:
Näin kävi Emmerdale-tähdille kolmiodraama paljastui kiusallisella tavalla
Sisältääpäs sillä siinä puhututaan asioosta jotka ovat vasta tulossa täällä.
No joo, jos tarkkoja ollaan. Chloe lähtee joskus pois sarjasta mutta ei tossa artikkelissa kerrota milloin se tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että aina kun emmerdalelaisia lähtee kaupunkiin yökerhoon, tapahtuu jotain väkivaltarikoksia?
Juntit lähtee isolle kirkolle leveilemään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt vähän hullusti. Ajat sitten tässä ketjussa luin spekulaatiota tulevasta ja osallistuin itsekin keskusteluun. Nyt sitten käynyt niin, että mä olen odottanut tuota spekulaatiota tapahtuvaksi. Ikäänkuin sotkenut sen spoileriin.
Onko muille käynyt koskaan noin? :D Onpa pöljä olo, kun muistaa asian oikeanlaidan.
(Huokaus)Et ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoileri poistaja kyttääjät taas loistaa.
Lisätään jo txt vielä Moiran sairaus ja Kingeiltä löytyy asiaa myös ja Laurel ja Dingelta Zakin kuolema hautaa yms
Jäikö joku mainitsematta? Joka perhe. Ja siten pikkupäät poistaa. Olette vinksahtaneita pakkomielteiiså pikku tyttöjä joille ei ole kehittynyt omaa mieltä. Lapsellista touhua.
Suksi suolle.
Ja uppoa.
Vierailija kirjoitti:
No, nyt on sekavaa tekstiä...
Miten niin? Vauvoja ovat pari vuotta kunnes tulee uusi näyttelijä joka näyttelee muutaman vuoden ja sitten taas tulee vaihto joka näyttelee niin kauan kuin on sarjassa tai kyllästyy tai saa potkut ja korvautuu uudella tai ei.
Bobin, Marlonin ja Nicolan lapset ovat poikkeus sääntöön sillä heitä ei ole joko vaihdettu vielä kertaakaan tai vain kerran (tällä hetkellä).
Vierailija kirjoitti:
No joo, jos tarkkoja ollaan. Chloe lähtee joskus pois sarjasta mutta ei tossa artikkelissa kerrota milloin se tapahtuu.
Kuka Chloesta välittää? Zak Dinglen kuolemaa ei ole nähty vielä sarjassa täällä eli Zak Dingle on elossa kunnes toisin sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Vauvoja ovat pari vuotta kunnes tulee uusi näyttelijä joka näyttelee muutaman vuoden ja sitten taas tulee vaihto joka näyttelee niin kauan kuin on sarjassa tai kyllästyy tai saa potkut ja korvautuu uudella tai ei.
Bobin, Marlonin ja Nicolan lapset ovat poikkeus sääntöön sillä heitä ei ole joko vaihdettu vielä kertaakaan tai vain kerran (tällä hetkellä).
Ja määrätyssä vaiheessa jatkavat iän karttuessa niin kuin esim. Belle.
Vierailija kirjoitti:
No Belleä näytteli poika ekat pari vuotta ja sitten tämän sisko astui rooliin kunnes alkoi koulutaivat ja näyttelijä vaihtui nykyiseen.
Theo Metcalfella on sitten ollut jo 3 näyttelijää 4ssä vuodessa ja Ambaa näytteli 1 ja sama kunnes tuli lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Belleä näytteli poika ekat pari vuotta ja sitten tämän sisko astui rooliin kunnes alkoi koulutaivat ja näyttelijä vaihtui nykyiseen.
Theo Metcalfella on sitten ollut jo 3 näyttelijää 4ssä vuodessa ja Ambaa näytteli 1 ja sama kunnes tuli lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsomo ansassa !
Parhaimillaan olen jo maanataina katsonut koko viikon jaksot, viimeistään keskiviikkona on kaikki nähty.
viikonloppuna hyvä jos, muistan mitä juonenkäänteitä olen nähnyt.
Tällä palstalla enpä juuri tuon uudistuksen jälkeen ole käynyt, koska minähän olen nähnyt jaksot, joten en voi kommentoida mitään. ( Ilman spoilausta).
Mielestäni silloin oli paras tilanne, kun katsomoon tuli puoliltaöin uusi jakso, jonka saattoi katso, kun itselle sopi.
Kannattaa pysyä vaan karvahattumalleissa eikä ottaa kaiken maailman katsomoita ja ruutuja ei tule etukäteen katsottua mitään.
Minä en haluaisi missään nimessä VAIN TV tä. Minulla on käytössä myös muita ( masullisiakin ) suoratoisto kanavia. Netflix , ruutu, areena
&
Mullakin on palveluita ja kaikkia katon tv:n ruudulta, youtubea ja pelaan (spotifykin toisinaan).. en halua tuijotella pikku ruuduilta mitään.
Kaveri veti vielä överimmäksi. Se käyttää vain videotykkiä. 😄
Vierailija kirjoitti:
No Vic on ollut mukana jo 31 kautta (nykyinen näyttelijä vuoden vähemmän kuin Bellen näyttelijä), Samson lienee 3s (2006 tuli sarjaan ja vuodesta 2009 nyk. näyttelijä), Jacob on kaiketi neljäs kun sama näyttelijä vuodesta 2010.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri veti vielä överimmäksi. Se käyttää vain videotykkiä.
Videotykki on parempi elokuvia varten joson kunnollinen tykki ja saa valkokankaan riittävän isoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Vic on ollut mukana jo 31 kautta (nykyinen näyttelijä vuoden vähemmän kuin Bellen näyttelijä), Samson lienee 3s (2006 tuli sarjaan ja vuodesta 2009 nyk. näyttelijä), Jacob on kaiketi neljäs kun sama näyttelijä vuodesta 2010.
Noah on ollut pitkään sama näyttelijä. Tuli nuorena. Ihana naurava pellavapää. Ihastuin sen pienen näyttelijän söpöyteen ja ilkikurisuuteen. Hurmaava.
En kerkee faktoja tarkistamaan. Työt painaa päälle.
Hyvää alkavaa viikkoa ja hyvää lomaa, jotka on lomalla!
Voi ei. Mullon uus tartunta: perjantain jaksossa Chloe oli kiva ja nätti... niiiin. Aiemmin oli tosi ärsyttävä. Ja hymyilin ihastuneena, kun (törppö)Gail tuli raput alas Chasin kotona...
Mikä mua v a i v a a ?
Tykkäsin tosin papistakin, hyvä kuuntelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen, joka esitti Angelikaa, kuoli 3v onnettomuudessa eli Angel on vaihtunut ainakin kerran.
Hienoa omistautumista sarjalle nämä näyttelijävaihdokset. Sama, kun se yksi tietää kaikki asunnot, niiden nimet ja ketkä siellä asuu.
Olis kiva päästä näkemään esim Dingle-residenssin yläkerta. Pubin yläkertaa näytetty joskus, mm Faithin viimehetkillä
Vierailija kirjoitti:
Hienoa omistautumista sarjalle nämä näyttelijävaihdokset. Sama, kun se yksi tietää kaikki asunnot, niiden nimet ja ketkä siellä asuu.
Olis kiva päästä näkemään esim Dingle-residenssin yläkerta. Pubin yläkertaa näytetty joskus, mm Faithin viimehetkillä
Ja millaista on salongin, Chasin tai Calebin vintillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri veti vielä överimmäksi. Se käyttää vain videotykkiä.
Videotykki on parempi elokuvia varten joson kunnollinen tykki ja saa valkokankaan riittävän isoksi.
Kyllä. Leffoja varten semmoinen meille hankittiin. Perhe kuluttaa ystävineen pari leffaa viikossa.
En vaan itse raaski tykkiä kuluttaa Spotifyn soittolistojen tuijotteluun, kuten kaveri tekee.
Loppuviikosta ajateltiin järjestää leffanäytös ulkona lomalaisille. Viljapaaleja, räsymattoja, hirvennahkoja, istuimiksi ja tulet ympärille, lämmintä syötävää ja juotavaa.. kyllä punaposkien kelpaa leffaa kattella.
Sorry ot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen, joka esitti Angelikaa, kuoli 3v onnettomuudessa eli Angel on vaihtunut ainakin kerran.
Näyttelijä oli vaihtunut ennen onnettomuutta.
Sisältääpäs sillä siinä puhututaan asioosta jotka ovat vasta tulossa täällä.