Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Voi Charityä, ei malttanut pitää näppejään irti Macistä. Juuri kun olivat Chloen kanssa saaneet yhteiselon alulle. Noin sitä pilataan avioliitto, ei tullut pitkää liittoa tuollekaan parille(varmasti asia paljastuu viimeistään ristiäisissä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut Chloe maksaa kahvilassa kuitenkaan... outo kohtaus hällä ja Charilla vessassa
Ei tainnut maksaa kumpikaan ja pubin vessassa sitten Char ja Chloe ottivat taas yhteen.
Pubin eteisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ny en ymmärrää yhtää kenest Robinist kirjotat, mie oon ymmäll
Tarkoittaa Robin Packaleniä jolle luulisi omakin ketju löytyvän.
Huumorin kukka on se kaunein kukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trisha (?) kävi kans tossa kertomassa vauvahoitolansa suunnitelmista
Se on Tracy joka lastentarhaa suunnittelee. Trishoja ei ole kylässä koskaan ollutkaan eli olet turhan tuiterissa.
Sikshän mä laitin ton ? Kun en muistanu tipin nimeä. Mul on elämässä vähän muutakin muistettavaa kuin Emmen hahmot..
Tuiterit sikseen...
Vierailija kirjoitti:
Tänään en ehtinyt katsomaan Emmerdalea kun olin rämpimässä märässä metsässä märän koiran perässä, huomenna en ehdi katsomaan uusintoja kun olen töissä ja viikonloppuna nukun mieluusti vähän pitempään jos suinkin mahdollista.
Kiitos tämän päivän tapahtumien referaatista, tuli tarpeeseen 😀
Huomenna voisi ottaa yhdet 🍺😉
Katsomostahan ne voi katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi Charityä, ei malttanut pitää näppejään irti Macistä. Juuri kun olivat Chloen kanssa saaneet yhteiselon alulle. Noin sitä pilataan avioliitto, ei tullut pitkää liittoa tuollekaan parille(varmasti asia paljastuu viimeistään ristiäisissä).
Ai milloin Mac ja Chloe naimisiin meni???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut Chloe maksaa kahvilassa kuitenkaan... outo kohtaus hällä ja Charilla vessassa
Ei tainnut maksaa kumpikaan ja pubin vessassa sitten Char ja Chloe ottivat taas yhteen.
Pubin eteisessä.
Eikö ne vessassa ollu???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pubin eteisessä.
Eikö ne vessassa ollu???
Siinä niiden jutellessa tuli pubin puolelta kaksoisovista asiakas eteiseen ja siitä ulos. Eteisestä menee vessoihin ovet.
Vierailija kirjoitti:
Ai milloin Mac ja Chloe naimisiin meni???
Eivät ole menneet vaan asustavat susiparina.
Vierailija kirjoitti:
Huh jaa missä mää oon?!
Mää oon kännisä, missä sää oot?! (Petriii)Itse asiassa en vielä, sillä töitten jälkeen oli 2 koiran ja 1 katin ulkoilutus. Älkää kysykö ketkä meistä heitettiin suoraan pesukoneeseen. 5 pisteen vihje, se ei ollut killi joka säästyi vain töppösten kuivaamisella. Kohta, kun olen niellyt kevyen iltapalan tyyliin villisika keksin päällä, aion suunnata kohti Villapakkaa Cainin näkemisen toiveissa 😍 Liamkin käy, kuten myös Bear, Paddy, Jimmy, Caleb tai ehkä ei, Bob, Eric ja ja ja
Saa suuttua 😉
Kummassa pubissa? siinä mikä on kylässä vain siinä Bermondseyssä, molemmat kun ovat nimeltään Woolpack (Villapakka).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pubin eteisessä.
Eikö ne vessassa ollu???
Ei. Olivat eteisessä mistä mennään vessoihin ja ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pubin eteisessä.
Eikö ne vessassa ollu???
Ei. Olivat eteisessä mistä mennään vessoihin ja ulos.
Kikkis-fani kirjoitti:
Jep, silloin kun jakso on tullut ulos televisiosta niin silloin sen tapahtumista saa puhua. Siinä vaiheessa on jokaisen omalla vastuulla onko jakson nähnyt eli ei kannata tulla tänne. Vai pitäisikö täällä olla joku tietty aikaraja ennen kuin voi turvallisesti puhua viimeisimmästä jaksosta? Ei keskustelupalstoilla ruveta keskustelemaan ihmisten aikataulujen mukaan. Vaikka tuota kertausta ei olisi, niin onhan uusimman jakson tapahtumia muutenkin jo puitu. Miten voi olettaa että ei olisi? Naurettavaa.
Miettikää nyt sekunti, mitä kirjotatte.
Tämä määritelmän mukaan tässä ketjussa ei ole spoilattu ollenkaan.
"Jaksosta saa puhua, kun se on esitetty telkkarista..."
😱
Tuohan oli kutsu spoilaajatrolleille.
"Eihän keskustelupalstoilla voi kaikkien aikatauluja ottaa huomioon." OMG! 😳
Vierailija kirjoitti:
Taikka sitten Charity pamahtaa paksuks ja selviää vähän myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
No höh. Etkö oikeasti tiedä, mitä spoilaus on???
Ota selvää, ennenkuin täällä paukutat henkseleitäsi!!!
Tuntuu termin olevan kadoksissa nyt monelta muulta. Jos ei ole nähnyt jaksoa ja lukee tuon kertauksen se spoilaa aivan vastaavasti kuin vuotta aiemmin jakson nähnyt olisi silloin kirjoittanut.
Mua ei spoilaukset häiritse. Kiitinkin tuosta kertauksesta. Niitä on kiva lukea, vaikka jakson juuri katsoin.
Itsehän monesti työmatkalla luen ketjua ja usein on jo päivän jaksosta keskustelut menossa. Enkä ota itseeni, tiedänpä mitä odotettavissa.
Osa nyt vaan on herkempiä tämänkin suhteen, joten voisihan sen kertauksen otsikoida. Olisi helpompi hypätä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höh. Etkö oikeasti tiedä, mitä spoilaus on???
Ota selvää, ennenkuin täällä paukutat henkseleitäsi!!!
Tuntuu termin olevan kadoksissa nyt monelta muulta. Jos ei ole nähnyt jaksoa ja lukee tuon kertauksen se spoilaa aivan vastaavasti kuin vuotta aiemmin jakson nähnyt olisi silloin kirjoittanut.
Mua ei spoilaukset häiritse. Kiitinkin tuosta kertauksesta. Niitä on kiva lukea, vaikka jakson juuri katsoin.
Itsehän monesti työmatkalla luen ketjua ja usein on jo päivän jaksosta keskustelut menossa. Enkä ota itseeni, tiedänpä mitä odotettavissa.
Osa nyt vaan on herkempiä tämänkin suhteen, joten voisihan sen kertauksen otsikoida. Olisi helpompi hypätä yli.
Mulla on semmonen kehittyneempi versio digiboxista jolla voi tallennella noita jaksoja ja tapanani on etten lue ketjua ennen kuin olen jakson tai jaksot katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt hitto vie lopulta ettei kaikilla ole mahdollisuus katsoa Katsomoa, Ruutua tms. ja vaikka olisikin mahdollisuus, niin ehkä ei aikaa?
Esim. monella tutullani ei sp-osoitetta tai tietotaitoa käyttää nettiä kuin alkeellisesti.
Eikös tämä ole Emmerdale keskustelu joten jaksojen tapahtumien kertaus on näin ollen ok ja jopa toivottavaa?!
Kukaan ei voi olla noin avuton. Ei ole sähköpostia tai ei osaa.. Jos osaa tähän ketjuun tulla, niin sitten pitäs osata hankkia sähköposti ja kirjautua Katsomoonkin sisään. Hävettäis olla noin avuton.
Sinäkin vanhenet, sinäkin voit sairastua tai vammautua, sinäkin voit joutua onnettomuuteen etc. Esim. minun läheisissäni on Emmerdalen faneja jotka seuraa myös tätä palstaa joko omatoimisesti, avustettuna tai joku kuten minä luen hänelle näitä keskusteluja ja saatanpa puolestaan jonkun rivin kirjoittaakin. On vanhusta, vammaista ja vakavan sairastumisen kohdannutta. Heitä ei hävetä, sinunkaan ei pitäisi hävetä jos ikävä kyllä kadotat vaikkapa luku- tai kirjoitustaidon. Hei, nyt edes vähän empatiaa ja sympatiaa kehiin 💕 eikä huumorikaan ole kiellettyä vaan jopa suotavaa.
J.K. Kiitos Sparksista. Ihan uusi tuttavuus ja meni heti soittolistalleni.
Vierailija kirjoitti:
Ai, oliko Charity ja Chloe juuri saaneet yhteiselon alulle? En tiennytkään. Ja Macin ja Charityn avioliitto oli jo pilattu ennen tätä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmonen kehittyneempi versio digiboxista jolla voi tallennella noita jaksoja ja tapanani on etten lue ketjua ennen kuin olen jakson tai jaksot katsonut.
Myös ns. äly-tveissä on tallennusmahdollisuus (jos niissä on sisäinen kiintolevy, muuten vaatii ulkoisen kiintolevyn tallentamiseen) mutta kumpikin vaatii että joko pistää ns. ikitallennuksen tai sitten muistaa aamulla tai ed. päivänä ajastuksen päälle.
Oli arvattavissa.