Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miun sydämein valittu oli Robin Packalen. Nyt ajattelen että voi eikä!!!
Sama 😂
Jonnet ei muista.... Tauno Palo
Vai Tauno Palo ootko jo yli ysikymppinen? Aika iäkäs Emmerdalen katsoja. Mikäs siinä.
Kreivi Joffrey de Peyrac. Hän.
Beeceeärrää fanitin minäkin, ja vaikken pukeutunut skottiruutuun niin Hurriganes-fanit kiusasivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robinilla on yks hyvä biisi, kun hänen rakastettunsa meneekin naimisiin toisen kanssa eikä tulekaan yhteistä hautakiveä... jotenkin näin
Häitä pidelly (fuckin Antti Järvinen)
Vierailija kirjoitti:
On mullakin oma rakas elämänkumppani ja muita miehiä en ole koskaan edes vilkuillut, mutta leikki leikkinä eli huumorilla voin kyllä Emmerdalen miehiä tarkastella "sillä silmällä" ja muutenkin, sekä tehdä oman "ostokseni" jos niitä taas tarjolle tulee 😉😆
En siis oikeasti eritä kuolaa aina kun näen Cainin, en näe hänestä päiväunia, enkä edes öisin hänestä uneksi. Toki, joku kiva yöllinen uni olisi kiva yllätys 😉
Ehkä joku ihan oikeasti fantasioi fiktiivisistä hahmoista tai vaikkapa julkkiksista, ja eikös se ole ihan ok kunhan vain aisoissa pysyy? Ketä se haittaa? Kyllä mäkin nuorena olin aika ihastunut muutamaankin tyyppiin mm. Han Soloon 😍
Ei oteta tätä keskustelua niin vakavasti.
Sepä se, kun liian vakavaksi toisilla tuntuu menevän. Ei kuulosta terveeltä, jos vastaus on totinen Emmerdale moneen juttuun.
Pois telkkarin äärestä ja eläkää oikeeta elämää välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama 😂
Vai Tauno Palo ootko jo yli ysikymppinen? Aika iäkäs Emmerdalen katsoja. Mikäs siinä.
Mul oli penskana mieshahmoinen kynttilä, paloi kerran puoleen väliin. Sanoin Tauno Palo mut housut jäi... (kynttilän nimi oli Tauno)
Oli kyl jolmia nuo hahmot, linnut, enkelit, eläimet... palavat kituen kuoliaiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama 😂
Mul oli penskana mieshahmoinen kynttilä, paloi kerran puoleen väliin. Sanoin Tauno Palo mut housut jäi... (kynttilän nimi oli Tauno)
Oli kyl jolmia nuo hahmot, linnut, enkelit, eläimet... palavat kituen kuoliaiksi
* julmia
Vierailija kirjoitti:
Beeceeärrää fanitin minäkin, ja vaikken pukeutunut skottiruutuun niin Hurriganes-fanit kiusasivat.
Oliko Angelican kauhean ruma naamio kasvoilla kulkeva kreivi de Peyrac? Tämmöinen muistikuva mulla. Angelica taas valloitti miesten sydämet niin maalla, merellä kuin hoveissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama 😂
Eipä kai tv-ohjelmien katselijoille, eikä täällä kirjoittajille ole yläikärajaa. Itse olen 70+, äiti ja anoppi 90+, sekä pikkusiskonikin jo eläke-eukko. Me kaikki katsomme Emmerdalea.
(eri)
Ps. Olihan se Tauno komea, mutta oman ääneni annan Ekke Hämäläiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama 😂
Eipä kai tv-ohjelmien katselijoille, eikä täällä kirjoittajille ole yläikärajaa. Itse olen 70+, äiti ja anoppi 90+, sekä pikkusiskonikin jo eläke-eukko. Me kaikki katsomme Emmerdalea.
(eri)
Ps. Olihan se Tauno komea, mutta oman ääneni annan Ekke Hämäläiselle.
Sama, kalenteri näyttää 63, sydän käy rippikoulua... Emme käy kaikenikäisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Angelican kauhean ruma naamio kasvoilla kulkeva kreivi de Peyrac? Tämmöinen muistikuva mulla. Angelica taas valloitti miesten sydämet niin maalla, merellä kuin hoveissa.
Joffrey de Peyrac, arpinaamainen, mutta ah niin karismaattinen ja komea. Hänen kanssaan taistelin Aurinkokuningasta vastaan, seikkailin merirosvolaivallaan ja tipautin Angelikan muutamankin kerran laivan kannelta mereen, hupsis vain. Joffrey oli minun ja minä hänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wendyn itkuinen kitinä sattuu korviin
On kyllä ihan hirveä ääni. Tuota ei voi näytellä.
Kyllä Tracyn ääni on pahempi, aivan kauhea, ja puhuu vielä mongertaen.
Olin pikkasena sanonut meneväin naimisiin Lölli peikon kanssa. Röllistä tykkään edelleen niin, että kuullessani telkkarista Omituisten otusten kerho rallatuksen lähes villiinnyn, ja molemmat lapseni ovat tulleet Rölli videoilla ym. kyllästetyksi.
Esikoisellani oli syntyessään aikamoiset hiukset. Veljeni sanoi lapsen näyttävän menninkäiseltä. Miehenikin oli mieltä, että peikkohan tuo on, johon isäni tokaisi "Rölli pe*kele minkä teit". Tämä kaikki siis ystävällisessä hengessä ja pilke silmäkulmassa. Appivanhemmille täytyi selittää tuo Rölli yhteys.
Ehkä kävin Röllimetsässä, ehkä en, ei voi tietää.
Joskus teiniaikoinani tuijotin televisiost sarjaa nimelt Janosik. Halusin katsoa sitä yksin, omas rauhassani ja juuri sopivasti houkuttelin muun perheen tekemään jotain muuta simmottos kuten esim. käyttämään koiraa lenkil, käymään kyläilemäs tai hakemaan kitskalt karkkia (minä maksan). Usein onnistuin katsomaan ohjelman omas rauhassani ja oooh, olin niin lääpälläni nimihenkilössen eli Janosikiin. Joskus myähemmin aikuisiäl katsoin netist kuvia sarjast ja ihmettelin mihin oikein ihastuin. Miesmakuni o muuttunut.
Onko sarjassa pettämättömiä (miehiä)?
Eric Pollard? Jimmy King? Jo mainittu Sam Dingle... Vinny? Billy? Matty?
Eihän Liamkaan ole ketään pettänyt. Nappas vaan vaaratun muijan leikkeihinsä.
Onko Marlonilla ollut sivusutinoita?
Karhususi on ollut varmasti menevä vilkkusilmä painivuosinaan, vaikkei sarjassa liene petollinen ollut. Nuoruuskin lasketaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Karhususi on ollut varmasti menevä vilkkusilmä painivuosinaan, vaikkei sarjassa liene petollinen ollut. Nuoruuskin lasketaan. ;)
Mattyn roolihahmoa ei voi sanoa mieheksi.
Ekke Hämäläisen ex-vaimo laulaja-näyttelijä Hilkka Kinnunen elää vielä. Hän on 99v.
Mahtaa Marlon olla erikoiskokki ja järisyttävän hyvä nyt sairastuttuaan.
Jos ymmärsin oikein Jai ja Laurel olivat varanneet hääruuat Marlonilta. Kummatkin töissä Hopissa. Siellä on toimiva keittiö ja hlökuntaa, plus Victoria, jolta onnistuu vaikka mitä.
Luulis, että omalta työpaikalta sais mojovan alennuksen. Häitä ennen oli budjettimatkat suunnitteilla.. No, voihan se Marlonkin tokí alennusta antaa eksälleen. Lisäksi kun ei yksin töissään pärjää. :(
Kunhan mietin näitä sarja outouksia, joihin ei oikeassa elämässä törmää.
Sam ja Vinny taitavat olla yhden naisen miehiä.
En muista että Jimmy olisi pettänyt Nicolaa tai Sadieta. Enkä muista Marlonistakaan.
Ericistä on tullut uskollinen vasta vanhemmiten.
Entäs naisista löytyykö uskollisia. Itselle ei tule mieleen kuin Nicola,Lydia ja Victoria sekä Brenda.
Vierailija kirjoitti:
Menikö Diane sänkyyn siskonsa Valin miehen Ericin kanssa? Vai oliko joku muu mies?
Marlonilla ei ole ollut, mutta Paddy lankesi kauan sitten Vivin upeisiin sääriin.