Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
31601/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukavaa kun arvasin tuon Calebin ja Nickyn kuvion oikein, että Caleb sanoo tippumisensa olevan onnettomuus. Hauskaa ennustaa näitä, harmi että spoilaajat yrittävät pilata senkin.

Vierailija
31602/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä somealusta on sellainen, missä katsojat antavat meikkausvideoista rahaa? OnlyFans?

Eikös se Kanasen Aurikin tienaa Tiktokin siivousvideoilla aika hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31603/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmentale: eläkeläisten ja pitkäaikaistyöttömien päivätyö

Tiedän työssäkäyviä jotka sitä katselevat, myös jotkut miehetkin seuraavat. :)

Minä aloitin seuraamaan kun jäin eläkkeelle. 

Ei olisi ollut mahdollista töissä ollessa, myös mieheni seuraa 😊

Vierailija
31604/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin Mac, totta tosiaan haluaisin mieluummin Charityn kuin Chloen. Charityn kanssa heillä näytti olevan hauskaa.

Jos sinä olisit mies, ymmärtäisit miksi Mac valitsee Chloen. Syy on nuoruus.

Vierailija
31605/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin Rishi vuokraisin itse pienennän asunnon kylästä ja antaisin talon Jain käyttöön. Jai ja Rishi omistaa talon kumminkin puoliksi.

Vierailija
31606/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittipä Mac ruman vitsin Charitystä, kun sanoi, että se on vanha ja kuolee pian. Yrittikö sillä ilahduttaa Chloen mieltä vai mitä se oli olevinaan?

"Charity is old, she dies soon"

Vitsihän tuo oli. "Lohduttavia" sanoja nuorelle avokumppanille. Mua nauratti, siksipä tuo lause jäikin mieleen. Macilla on runsaasti sarkasmia ja kuulemma Chloella enemmän.

Se nuori avopuoliso on niin heikossa hapessa olevan näköinen, ettei siitä tiedä milloin se kuukahtaa. Täältä, kun ei läheskään aina lähdetä ikä järjestyksessä. Charityllä on paljon enemmän väriä poskillaan ja muutenkin eloisampi ihminen kuin Chloe.

Chloe on luonnostaan vaaleampi ihoinen kuin moni vaalea ihoinen. Ei siinä aurinkoa oteta, kun palaa vaan ja kalman väri p

Älä välitä, me normaalit ihmiset kyllä tiedämme tämän. Meitä on joka lähtöön.

Vierailija
31607/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas mukavaa kun arvasin tuon Calebin ja Nickyn kuvion oikein, että Caleb sanoo tippumisensa olevan onnettomuus. Hauskaa ennustaa näitä, harmi että spoilaajat yrittävät pilata senkin.

Valehteli sen olleen onnettomuus. Minä puolestani pelkäsin, että yrittää laittaa rikoksen ***tuillessaan Macin tai Cainin piikkiin. On sillä Calebilla sen verran inhottava luonne.

Vierailija
31608/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa ystävät, täällä oli aamupäivällä joku spoilausviesti, jota ei enää ole. Ilmeisesti asiattomaksi ilmoittaminen on tehonnut! Hurraa!

Vierailija
31609/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en Calebin sukulainen olekaan, niin voisin ehkä antaa sille anteeksi ne huijaukset, mutta oman poikansa hakkaaminen tekee hänestä kyllä hirviön, joka ei ansaitse mitään hyvää.

Vierailija
31610/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehteli sen olleen onnettomuus. Minä puolestani pelkäsin, että yrittää laittaa rikoksen ***tuillessaan Macin tai Cainin piikkiin. On sillä Calebilla sen verran inhottava luonne.

Olisi laittanut, mutta poikansa ei ole vielä niin paatunut ja vaikutti asiaan. Sekoaa hänkin, kun jää sekopään isänsä kanssa saman katon alle.

Vierailija
31611/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti olivat kyläläiset niin varmoja, että ei Caleb voinut itse vahingossa vaan lipsahtaa jyrkänteeltä alas. Miksei voisi? Vähän juomia naamariin ja harmitus, kun kaikki menee pieleen, niin sattuuhan niitä vahinkoja.

Vierailija
31612/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laurel ja Jai olis voinut pyytää yksinäisen Rishin mukaansa Ausseihin, niin ehkä se rahoituskin olisi onnistunut.

Ai meinaat, että olisivat houkutelleet yksinäisen Rishin maksumieheksi reissulleen? Huh, miten kiero luonne sulla.

Kiitos. :)

Olisin kyllä ihan suoraan sanonut, että meillä on tämmöinen reissu tulossa, eikä varat riitä. Lainaatko rahaa? Lähe mukaan? Jooo!!! Sitte mentiin. TAI olisin asunut Rishin luona pesueeni kanssa ja säästänyt siinä matkarahat kaikille.

Rishi on suht höveli ollut rahoistaan koko ajan. Maksoi Manpreetin velatkin noin vaan, josta tunnun olevan katkera aina. Ei sillä, että mulla olis velkaa, mutta Rishi on ihana. Aina iloinen, heittäytyvä ja avulias

Vai niin. Koska joku on ollut höve

Sä olet rasittava tosikko. (< mun vuoro, sä sanoit mua jo kieroksi)

Kuka puhui ilmaiseksi asumisesta? Ja lainasta oli kyse. Älä vetele noin tiukkana johtopäätöksiä ja lue rivien välistä yhtään mitään. Tulet siinä omassa päässä muuttaneeksi, mitä sanoin.

Vierailija
31613/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos Nicky asettuu kylään avoimesti Calebin poikana, hänhän voisi alkaa tutustumaan sukulaisiinsa. Niitähän hänellä kylässä riittää.

Tuleeko se yksi homo  Nickyn lemmityksi😆

Kuka? Toivottavasti et tarkoita Aaronia, koska hänhän on Nickylle sukua. Chasin poikana Aaron on Nickyn serkku.

Mitä serkumpi sen herkumpi. Sittenhän se menis ihan Dingle käsikirjan mukaan.

Just dingle about it.

Vierailija
31614/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli hieman kylmä, kun katselin niitä Calebin paljaita varpaita kipsijalassa.

Vierailija
31615/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi Livin entinen asunto on yksi kylän kivoimpia. On valoisa olkkari ja tupakeittiö. Ne kierreportaatkin on hyvännäköiset. Caleb oli vissiin ostanut uuden valkoisen kulmasohvan ja lukemattoman määrän koristetyynyjä? Nykyisistä asukkaista en niinkään pidä -varsinkaan isästä.

Vierailija
31616/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt se Rishin rahoista riitely. Yksi on niitä jo "lainaamassa" ja toinen puolustaa Rishiä. Eihän Emmerdalessa kukaan (ainakaan tällä hetkellä) ole Rishin lompakon kimpussa?

Vierailija
31617/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi Livin entinen asunto on yksi kylän kivoimpia. On valoisa olkkari ja tupakeittiö. Ne kierreportaatkin on hyvännäköiset. Caleb oli vissiin ostanut uuden valkoisen kulmasohvan ja lukemattoman määrän koristetyynyjä? Nykyisistä asukkaista en niinkään pidä -varsinkaan isästä.

Hieno koti on. Aikoinaan vielä asuivat vielä kahden-kolmen hengen porukoilla. Eli tilaakin oli käytössä paremmin kuin monilla muilla kyläläisillä.

Vierailija
31618/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa nyt se Rishin rahoista riitely. Yksi on niitä jo "lainaamassa" ja toinen puolustaa Rishiä. Eihän Emmerdalessa kukaan (ainakaan tällä hetkellä) ole Rishin lompakon kimpussa?

Jälleen uusi palstapoliisin kielto.

Vierailija
31619/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin Mac, totta tosiaan haluaisin mieluummin Charityn kuin Chloen. Charityn kanssa heillä näytti olevan hauskaa.

Jos sinä olisit mies, ymmärtäisit miksi Mac valitsee Chloen. Syy on nuoruus.

Tämä selvä. Naisen täytyy olla nuori, kaunis ja hoikka jotta on miesten mieleen. 

Siksipä kaikki ei niin nuoret, ei niin kauniit ja ei niin hoikat naiset ovatkin vanhojapiikoja. Luuta alle ja menoksi 🧹 

Vierailija
31620/44653 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä kaikki ei niin nuoret, ei niin kauniit ja ei niin hoikat naiset ovatkin vanhojapiikoja

On heilläkin etunsa. Eipähän tarvitse pelätä pettämistä ja voi olla varma, että toinen on ihastunut oikeasti eikä pelkkään ulkokuoreen. 😉

Ketju on lukittu.