Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
30921/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin itsekin Eipä kerrottu.

Se oli niiden tilan yhdestä koneesta puuttuva osa, se kerrottiin kyllä.

Vierailija
30922/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan toisten ulkonäön arvostelijoita ja spoilaajia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30923/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tuli jotain hämminkiä tilan myytävien lihojen laadunvalvonnan kanssa, kun kone ei toiminut kunnolla, Moira joutui myymään tilan, en muista tarkemmin 

Vierailija
30924/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tiennyt jo kuukausia miten käy mutta harmi silti, ois ollut hauska nähdä ihan kontentin vuoksi miten käy rahattoman Kimin jne kun fiktiivinen sarja vaan kyseessä. Olis Nicky saanut pitää homman kasassa loppuu asti kun kerran lähti mukaan juoneen, ois saanut nuo huonot puolet + muutaman millin. Nyt sai vain huonot puolet. Oiq ollut Gabbyllekin parempi kun nyt tuli vain enemmän vahinkoa näin, toki taloudellista vahinkoa olisi tullut enemmän mutta se ei kai niin tuossa konkurssissa paina. 

Vierailija
30925/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä tiennyt jo kuukausia miten käy mutta harmi silti, ois ollut hauska nähdä ihan kontentin vuoksi miten käy rahattoman Kimin jne kun fiktiivinen sarja vaan kyseessä. Olis Nicky saanut pitää homman kasassa loppuu asti kun kerran lähti mukaan juoneen, ois saanut nuo huonot puolet + muutaman millin. Nyt sai vain huonot puolet. Oiq ollut Gabbyllekin parempi kun nyt tuli vain enemmän vahinkoa näin, toki taloudellista vahinkoa olisi tullut enemmän mutta se ei kai niin tuossa konkurssissa paina. 

Kun Kim sai selville Calebin kieroilut ei siinä enää olisi Nickyn ja Gabbyn avioliitolla ollut niin väliä. Eli juoni meni mönkään vaikkei Nicky olisi paljastanut omaa osuuttaan.

Vierailija
30926/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nyt Moira pitää peltonsa ja maatilan?

Vierailija
30927/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän toi Paddy oikein haluaa??

Vaikea sanoa, kun ei se selvästi itsekkään tiedä. Koki niin karvaan pettymyksen Chasin kanssa, ettei hän varmaan ole ihan kasassa vielä(kään).

Vierailija
30928/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän päivään. Mikä oli se nippeli  Cainin kourassa ja mikä merkitys sillä oli?

Kyllä se annettiin ilmi ( kun osasi lukea ilmeitä) että Caleb otti jonkun osan irti Moiran kylmä- tms laitteista ja näytti sitä Kimille. Kim ilm piti sen näköjään ( mikkihiirimutterin) kun epäili ettei Calebilla ole puhtaan jauhot pussissa. Niin kuin ei ollutkaan. Hyvä Kim!

Vierailija
30929/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tuli jotain hämminkiä tilan myytävien lihojen laadunvalvonnan kanssa, kun kone ei toiminut kunnolla, Moira joutui myymään tilan, en muista tarkemmin 

Kiitos.

Cain ole ammattimiehiä, luulisi osavaan tökätä jonku tikun puuttuvaan reikään. Arvasin, että se sokka oli jotenkin elintärkeä.

Vierailija
30930/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siipimutteri, joka oli muka irronnut Moiran pakkauskoneesta ja jonka vuoksi hän menetti ison asiakkaan. Tosiasiassa Kaaleppi oli sen irrottanu ja pistäny sinne lihapakettiin.

Vierailija
30931/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caleb tekee sovinnon Dingle klaanin kanssa kun on tärkeä apu sekopääksi tulleen Aaronin kanssa. 

Vierailija
30932/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoilaaja on taatusti sama tyyppi joka haukkuu murteella kirjoittavat, kommentoi negasti ulkonäköjä ja wattuilee off topicista. Itse ilkimys. 

Vierailija
30933/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kk olen pitänyt täältä taukoa koska meininki on ollut inhottavaa. Näköjään mikään ei ole muuttunut. Harmi.

Vierailija
30934/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas täällä haukutaan hahmoja 

Mun suosikkini on Charles

Sehän on musta.

Mustat miehet 🥰

Vierailija
30935/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Kim kaikkia rahojaan yhdellä tilillä piti vaan se tili mitä Caleb katseli oli käyttötili tjsp.

Vierailija
30936/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nickyllä on ainakin helpompaa saada anteeksi kun tunnusti.

Vierailija
30937/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3-4 kk olen pitänyt täältä taukoa koska meininki on ollut inhottavaa. Näköjään mikään ei ole muuttunut. Harmi.

Mikä palstan meininkis oli sunst inhottavaa, ja mikä ny? Me murteel naputtelevat, spoilaajat vai???

Vierailija
30938/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella Foster on raskaana ja Liam on babyn isä. Liam on seukannut myös Chasin kanssa. Bill pettää Kimiä. 

Vierailija
30939/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on Vinny hävinnyt?

Vierailija
30940/44653 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä palstan meininkis oli sunst inhottavaa, ja mikä ny? Me murteel naputtelevat, spoilaajat vai???

Epäkohtelias käytös.

Ketju on lukittu.