Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
30501/44653 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän Ryanin piti näyttää ne tatuoidut käsivartensa?

Vierailija
30502/44653 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Kim ehdotti kauppasummaksi melkein miljoona puntaa. Sitähän se Cainkin toisteli.

Jos muistan oikein, niin Moira sanoi työnteikjöilleen, että velkaa on neljännes miljoona. Eli siitähän jää kivasti näppeihinkin.

Unohdat yhden merkittävän asian eli verotuksen, kyllä Brittienkin verokarhu haluaa summasta oman osuutensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30503/44653 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten tapaus businesnainen Gabby. Oikeestiko tämä kouluttamaton nuori on pätevämpi kuin Jai, joka on pyörittänyt useampaakin firmaa vuosia menestyksekkäästi?

Gabby on ollut Kimin opetuksessa ja Jai on todellakin johtanut montaa menestyvää firmaa kunnes ne ovat menneet konkkaan kuten makeistehdas, seikkailupuisto (ellei ollut myös koko höskän eli Home Farmin (Kartano kaikkine osineen) omistajakin).

Ei kai se Jain vika ollut kun Kerry ja Amy poltti sen karkkitehtaan ja sai aikaan sen nurin menon.

Vierailija
30504/44653 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa on kaksi hahmoa keitä en siedä ollenkaan

Ne ovat:Gaby ja Mandy 🤮

Mua tökkii eniten Naomi, sitten Gabby. Cathy oli myös rasittava tapaus mutta onneksi lähti menemään. Joskus väsyttää myös Jimmyn nössöys (vaimonsa suhteen), vaikka se on muuten aika kiva.

Vierailija
30505/44653 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se Jain vika ollut kun Kerry ja Amy poltti sen karkkitehtaan ja sai aikaan sen nurin menon.

Oli kun muistaakseni siellä ei ollut sprinklereitä tai ne eivär olleet toimintakuntoisia.

Seikkailupuiston mokasi ihan itse omilla toimillaan.

Vierailija
30506/44653 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Briteissä on noin että pelkällä tunnuksella ja salasanalla niin voi taivaan talikynttilät.

Hyvin menee suhteet päin peetä, Wendy veuhkaa tohtorin kanssa ja Bob sitten Bernicen kanssa.

Vierailija
30507/44653 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Kim ehdotti kauppasummaksi melkein miljoona puntaa. Sitähän se Cainkin toisteli.

Jos muistan oikein, niin Moira sanoi työnteikjöilleen, että velkaa on neljännes miljoona. Eli siitähän jää kivasti näppeihinkin.

Unohdat yhden merkittävän asian eli verotuksen, kyllä Brittienkin verokarhu haluaa summasta oman osuutensa.

En unohtanut, pidin vaan itsestäänselvyytenä, ettei sitä pidä taas rautalangasta vääntää. 990 000 - 250 000- verot = jää vielä aika hitokseen, kun ei se prossa yli kahtakymmentäkään ole.

Vierailija
30508/44653 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten tapaus businesnainen Gabby. Oikeestiko tämä kouluttamaton nuori on pätevämpi kuin Jai, joka on pyörittänyt useampaakin firmaa vuosia menestyksekkäästi?

Gabby on ollut Kimin opetuksessa ja Jai on todellakin johtanut montaa menestyvää firmaa kunnes ne ovat menneet konkkaan kuten makeistehdas, seikkailupuisto (ellei ollut myös koko höskän eli Home Farmin (Kartano kaikkine osineen) omistajakin).

Kimin opetukset nyt näyttää olevan lähinnä vittuilua onnenonkija sulhasesta, josta ei kuitenkaan väärässä ole. :D

Jai hoiti tehdasta vuosia hyvin ja sitten alkoi muutenkin elämä sakkaamaan, tuli ne huumeet ja tuommoiset laskut ja sprinklerit. Tämmöistä kyllä voi sattua paremmissakin piireissä ja on sattunut. Silti en Gabbylle tuommoista vastuuta vielä antaisi. Tai ostaahan se halus, että sama kai se sitten on... Tai sanohan Kim, että ostaa firman sitten takas tappiollisena. :D

Kim nyt jotenkin kylvää tuota rahaa ympäristöönsä. Moiralle teki liian hyvät kaupat ja nyt Gabbyn kanssa...vaikka omaa rahanmenoakin on tulossa, kun siitostila on aluillaan.

Vierailija
30509/44653 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulinko oikein, että Moira saa maakauposta 950 000 puntaa? En varmaankaan.

Jos noin paljon tulee rahaa, voisi lapsille kai mönkijän jättää.

Riippuu paljonko on velkoja ja tuolla (velkojen jälkeen) pitää elää loppuelämä sillä ei tuolta helpolla löydy töitä (pubissakin on jo 2 baarityöntekijää ja tuskin tuottp on sen verta hyvä että sallisi kolmannen palkkaamisen).

Muistatteko aikaa, että Moira olis pubissa ollut töissä? Itse en ainakaan tohon aikaan oo kattonu, jos on tätä näytetty.

Muistan vain, että oli miehensä ja kolmen lapsen kanssa farmilla, mistäköhän muuten  tulivat? Kun Moiran äidin kuolemakin oli tyttärelle yllätys...

En tosiaan muista. Ihmettelin eilen, kun hän kertoi

Tuo Kylen lause oli jotenkin mun mielestä, että se poika vaan sano sen. Ettei olisi ollut edes vuorosanana, mutta kun siitä kaljasta puhutaan, niin hänpä sanoo jotain hauskaa.

Vierailija
30510/44653 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua tökkii eniten Naomi, sitten Gabby. Cathy oli myös rasittava tapaus mutta onneksi lähti menemään. Joskus väsyttää myös Jimmyn nössöys (vaimonsa suhteen), vaikka se on muuten aika kiva.

Mun inhokit on myös Naomi,Gabby ja ylipirteä Mandy

Vierailija
30511/44653 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kim nyt jotenkin kylvää tuota rahaa ympäristöönsä. Moiralle teki liian hyvät kaupat ja nyt Gabbyn kanssa...vaikka omaa rahanmenoakin on tulossa, kun siitostila on aluillaan.

Jos hevostila alkaa tuottamaan kun Kim-täti haluaa niin miljoona on pikkuraha. Ennen kuin tästä tuli Gabbyn äiti/täti/huoltaja/mikäie niin netto-omaisuus oli 20 miljoonaa puntaa ja tuskin se on tuosta vähentynyt (vaikka aikoinaan antoi 20% osuuden Kartanosta Gabbylle) eli ei se miljoona paljoa haitannut ja pankkitilin (pankilla kyllä heikot turvasysteemit jos ei mitään kertakäyttösalasanaa kysele) saldo selvinnee huomenna.

Vierailija
30512/44653 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caleb tulla tupsahtaa joka paikkaan ja puuttuu asioihin. 

Vierailija
30513/44653 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calebi o  kyl niin ärsyttävä hahmo,kuuntelee salaa ja on jokapaikassa kuin kotonaan.

Kun jää kiinni,jääköhän vielä sarjaan??

Vierailija
30514/44653 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bernice on kyllä ihan turha hahmo!!

Vierailija
30515/44653 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun inhokit on myös Naomi,Gabby ja ylipirteä Mandy

Minä taas pidän kovasti Bernicestä ja Mandystä. Kumpi on hupsumpi? Molemmat omalla tavallaan kyllä.

Wendyn ja Bobin romanssi taisi väljähtyä jo ajat sitten?

Jos meistä jokainen saisi inhokkinäyttelijänsä pois sarjasta, niin ei kylään luultavasti montaakaan hahmoa jäisi. En pidä Calebista tai Kimistä paljonkaan. Tykkäsin Chasistä ennenkuin alkoi muhinoida Alin kanssa, nyt en tykkää. Mutta siedän heitä hyvin, kuuluvat pakettiin.

Vierailija
30516/44653 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rishi, Brenda, Gabby&Thomas, Bob, Jimmy. Siinä mua vähiten kiinnostavat kyläläiset. 

Vierailija
30517/44653 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tulla majatalon pyörityksestä mitään. Huonoja arvosteluja vaan saaneet. Bob ja Bernice ei sovi liikekumppaneiksi keskenään.

Vierailija
30518/44653 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida tulla majatalon pyörityksestä mitään. Huonoja arvosteluja vaan saaneet. Bob ja Bernice ei sovi liikekumppaneiksi keskenään.

Jos heille tulee nyt romanssi niin majatalon ilmapiiri ilostuu ja asiakkaat tykkää! Viinitkin menevät vaihtoon, joten eiköhän siitä menestys urkea.

Vierailija
30519/44653 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko romanssiin Bernicen ja Bobin välillä, eivät sovi yhteen. 

Vierailija
30520/44653 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko romanssiin Bernicen ja Bobin välillä, eivät sovi yhteen. 

Eipä noi naiskentelut oo Emmessä paljon yhteensopivuutta kattellu.

Ketju on lukittu.