Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
29221/44653 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alex sitten vedätti koko papin perhettä, kakkiainen.

Vierailija
29222/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan oli tehty Cathyn PMDD:stä draamaa, ihan kuin olisi joku syöpä tai vastaava vakava sairaus. Yhtään vähättelemättä, mutta ei se nyt ehkä ihan NIIN paha juttu ole, että kaikki itkee ja Bob sanoo, ettei kestä ja Cathylle ei saa kertoa jne. Tiedän naisia, joilla tuo PMDD on, ja vaikkei se kiva olekaan niin ei mikään itkun asia kyllä myöskään. Monet käyttävät tietyn aikaa kuukaudesta masennuslääkkeitä tuohon vaivaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29223/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta 🙈...taas tänään tuo Cathy jakson aiheena...kuinka kauan tuon teinin kuukautisista riittää juttua. KETÄ KIINNOSTAA!!!

Eikö ne kässärit keksi mitään muuta?

Noi aiemmat jaksot on Cathyn kohdalla pohjustaneet tätä hormooni häiriötä hyvin selkeästi, .Olen vain odottanut milloin asia ratkeaa.

Tulee mieleen käydäänkö tässä sarjassa kaikki sairaudet tai mullistukset mitä ihmiset voi kohdata.

Menopaussi asian käsittely oli mitä se pahimmillaan voi olla, jos siihen ei hae apua. ( nimimerkillä olen maannut kaupassa pakastealtaan päällä, kun kuuma aalto yllätti🥵).

Monta asiaa Emmerdalessa on venytetty turhan pitkiksi. Aikoinaan kun oli se Grace-asia, niin voi että sitäkin pitkitettiin ja oli ahdistava aihe katsoa. Samoin Meenan puuhia pitkitettiin, tuntui että ei jää koskaan kiinni. Ja toden totta, munkin mielestä Cathyn kuukautiset ovat nyt turhan kauan olleet tapetilla. 

Vierailija
29224/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta 🙈...taas tänään tuo Cathy jakson aiheena...kuinka kauan tuon teinin kuukautisista riittää juttua. KETÄ KIINNOSTAA!!!

Noi aiemmat jaksot on Cathyn kohdalla pohjustaneet tätä hormooni häiriötä hyvin selkeästi, .Olen vain odottanut milloin asia ratkeaa.

Tulee mieleen käydäänkö tässä sarjassa kaikki sairaudet tai mullistukset mitä ihmiset voi kohdata.

Menopaussi asian käsittely oli mitä se pahimmillaan voi olla, jos siihen ei hae apua. ( nimimerkillä olen maannut kaupassa pakastealtaan päällä, kun kuuma aalto yllätti🥵).

Monta asiaa Emmerdalessa on venytetty turhan pitkiksi. Aikoinaan kun oli se Grace-asia, niin voi että sitäkin pitkitettiin ja oli ahdistava aihe katsoa. Samoin Meenan p

Samaa mieltä, viime ajat ollut tapetilla menopaussi ja kuukautiset...😉, onkohan karkottanut yhtään mieskatsojaa?

Veikkaan että täälläkin kommentoi 98% naisia

Vierailija
29225/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta asiaa Emmerdalessa on venytetty turhan pitkiksi. Aikoinaan kun oli se Grace-asia, niin voi että sitäkin pitkit

Kyllä mun mies yhä katsoo, mutta "ei ole väliä vaikka jää väliin". On tuhahdellut välillä tyyliin "kyllä on yksistä kuukautisista nyt saatu asiaa". Menopaussille vain hymähtelee ja hyvä vaan kun katsookin niitä kohtauksia kun hänellä on ihan kohta menopaussi-ikäinen vaimo jolla jo on kaikenlaista pientä oiretta siihen liittyen. 

Vierailija
29226/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivotaan sitten että seuraavaksi aletaan seurata puoli vuotta Bobin jalkasienen kehitystä. On sinullekin mielenkiintoista seurattavaa." 

Sivistynyttä tollane piilovittuilu. 

Vierailija
29227/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil ei kukaa miespuoline kato Emmee, mutta ukko kattoo Salkkarei ja mä en kirveelläkään 🤭

Vierailija
29228/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntui hassulta, että Alex kieltäytyy työpaikasta jäädäkseen Emmerdaleen, jossa hänellä ei ole ystäviä, vaan vain tuore naistuttavuus ja liuta vihamiehiä.

Sehän on rikollinen,kohtaa nähdään.

Ei todellakaan ole mikään puhdas pulmunen nykyään.

Vierailija
29229/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko teilläkin mieleen, että se Alexin puhelu lääketoimituksesta liittyy siihen samaan lääketoimitukseen, josta Manpreet puhui puhelimessa Alexin kuullen?

Kyllä liittyy 🙃

Vierailija
29230/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meil ei kukaa miespuoline kato Emmee, mutta ukko kattoo Salkkarei ja mä en kirveelläkään 🤭

Meillä on yllättävän samantyylinen telkkarimaku puolison kanssa. Kumpikin katotaan sekä Salkkarit että Emmerdale + joitain ajankohtais- ja tosi-tv-ohjelmia (Farmi, Selviytyjät, Amazing Race...). On sitten ihan omatkin jutut, kuten se että mä en voisi katsoa jalkapalloa eikä hän mitään mun romanttisia siirappielokuviani joita Netflixistä joskus katselen. 

Vierailija
29231/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mulla on aina joku suosikkihahmo pitkässä sarjassa.

Tässä ei oo yhtäkään.

Vierailija
29232/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä mulla on aina joku suosikkihahmo pitkässä sarjassa.

Tässä ei oo yhtäkään.

Mulla jotenkin vaan on Cain. Se yrmeys on jo niin komediallista. Ja Zack tietysti on ihana, aina pitänyt hänestä. Bernicekin on hauska hahmo, semmonen hönö. 

Vierailija
29233/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut muutamaan jaksoon ja nyt on kysymys: miten ihmeessä se Leyla pääsi vapaaksi? Huumekauppias heitti peräkonttiin ja piti vankinaanmitä sitten tapahtui kun kaikki on nyt ok?

Vierailija
29234/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut muutamaan jaksoon ja nyt on kysymys: miten ihmeessä se Leyla pääsi vapaaksi? Huumekauppias heitti peräkonttiin ja piti vankinaanmitä sitten tapahtui kun kaikki on nyt ok?

No. Suzy ja Jacob yritti pelastaa sen, pieleen meni. Sit poliisirynnäkkö pelasti ne kaikki...

Vierailija
29235/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva Cathylle kun sen asioita retostellaan, jopa kahvilassa!!!

Vierailija
29236/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi sekin kun minulla. Riparille lähtiessäni äitini heitti hyvin nolona kassiini sidepaketin jos sattuisin tarvitsemaan. Menkat olivat kylläkin alkaneet jo paljon aikaisemmin ja käytin tamponeja. Eipä äiti puhunut koskaan naiseksi kasvamisesta, ostanut rintsikoita vaikka olisin tarvinnut, opettanut meikkaamaan tai laittamaan hiuksia, neuvonut pukeutumisessa jne. eli elin kuin pellossa. Äitini oli ja on peiliin tuijottava narsisti. 

Vierailija
29237/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi sekin kun minulla. Riparille lähtiessäni äitini heitti hyvin nolona kassiini sidepaketin jos sattuisin tarvitsemaan. Menkat olivat kylläkin alkaneet jo paljon aikaisemmin ja käytin tamponeja. Eipä äiti puhunut koskaan naiseksi kasvamisesta, ostanut rintsikoita vaikka olisin tarvinnut, opettanut meikkaamaan tai laittamaan hiuksia, neuvonut pukeutumisessa jne. eli elin kuin pellossa. Äitini oli ja on peiliin tuijottava narsisti. 

Mun äiti ei oo eikä ollut narsisti, mutta ennen naiseksi kasvaminen oli toisenlaista kuin nyt. Meilläkään ei äiti koskaan puhunut kuukautisista, osteli vain sidepaketteja vaivihkaa. Olen 70-luvulla syntynyt ja miettinyt jälkikäteen miten oli noloa. Omille lapsilleni (poikia) olen alusta asti puhunut asioista, jopa kuukautisista oman nuoruuteni muistaen. 

Vierailija
29238/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti ei oo eikä ollut narsisti, mutta ennen naiseksi kasvaminen oli toisenlaista kuin nyt. Meilläkään ei äiti koskaan puhunut kuukautisista, osteli vain sidepaketteja vaivihkaa. Olen 70-luvulla syntynyt ja miettinyt jälkikäteen miten oli noloa. Omille lapsilleni (poikia) olen alusta asti puhunut a

Jatkan vielä että mulle äiti summanmutikassa oli ostanut jotkut rumat rintsikat, puuterinväriset. Ihan itse olen sen jälkeen rintsikkani ostanut. 

-Sama

Vierailija
29239/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti ei oo eikä ollut narsisti, mutta ennen naiseksi kasvaminen oli toisenlaista kuin nyt. Meilläkään ei äiti koskaan puhunut kuukautisista, osteli vain sidepaketteja vaivihkaa. Olen 70-luvulla syntynyt ja miettinyt jälkikäteen miten oli noloa. O

Heh, ja Cathyllä koko Emmerdale siellä tukena. 

Vierailija
29240/44653 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko yhteisön tuki ja turva 💕

Ketju on lukittu.