Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Minä pidän Macin puolia, voi olla ainoa vauva, jonka saa. Tahtosin, et hän vois olla vauvan elämässä
Kyllä: fiktiota on, tiedetään, tiedetään
Ihanaa, että panttivankidraama ratkesi näin pian. Pelkäsin jo, että menee pidempäänkin. On kuitenkin ihan tuoreessa muistissa Meenan sekoilut.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Leyla ja Caleb olis hyvä pari? 🤔
Toivottavasti eivät päädy yhteen. Caleb on ihan liian ihku Leylalle josta en oo ikinä pitänyt, niinkuin oli Liamkin.
Vaikea kuvitella (ällö)Calebille ketään sopivaa... ehkä Livin äiti?
(Sori Team Caleb)
Mä kuulun nykyään Team Maciin, aik. Cainin jengiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Leyla ja Caleb olis hyvä pari? 🤔
Toivottavasti eivät päädy yhteen. Caleb on ihan liian ihku Leylalle josta en oo ikinä pitänyt, niinkuin oli Liamkin.
En kyllä itse näe tuota Calebin ihanuutta. Harmaa pää on pienin haitta. Mua ärsyttää sen tyyli puskea väkisin sukunsa ja muidenkin seuraan, puuttua keskusteluihin ja antaa vielä neuvoja. Tommosta äijää sais hävetä usein. Vanhempana käyttäytyy varmaan kuin Brenda. Korvat höröllä joka paikassa.
Cathylla kestää näköjään aika pitkään tajuta, ettei Marshall ole hänestä kiinnostunut. Tyttö tais suostua Wendyn keikalle mukaan tuloon, kun tietää, ettei sinne saa enää lippuja. Saas nähdä miten käy.
Kiitos kaikille (kivoille) Emmerdalen ystäville tästä keskustelusta. Osaltani sarja jää nyt kesätauolle sillä siirryn kesäasuntoon luonnon helmaan, sinne jossa ei televisio näy tai näkyisi jos olisi sähköt 😄 Luultavasti noin 3kk keikka suhteellisen vaatimattomissa olosuhteissa, vaikka itselleni kaasuhella ja -jääkaappi, sekä ulkohuussi on luksusta kuten vesi omasta kaivosta ämpärillä ongittaen. Olen pitänyt muutenkin taukoa tänne kirjoittelussa kun olen niitä joilla välillä mopo lähtee keulimaan 🥳. Syystä siitä, etten ainakaan minä olisi hyvä tekosyy spoilauksille. Täällähän joku uhkaili 😠että spoilauksia tulee jos kirjoitetaan ohi aiheen, murteella tai muuten höpsötellään. Tosin kiristäjille ei pitäisi antaa periksi, mutta 🤐 Ihanaa kesää Emmerdalella ja ilman 🦋🐦🦉🐇🐿🌻
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille (kivoille) Emmerdalen ystäville tästä keskustelusta. Osaltani sarja jää nyt kesätauolle sillä siirryn kesäasuntoon luonnon helmaan, sinne jossa ei televisio näy tai näkyisi jos olisi sähköt 😄 Luultavasti noin 3kk keikka suhteellisen vaatimattomissa olosuhteissa, vaikka itselleni kaasuhella ja -jääkaappi, sekä ulkohuussi on luksusta kuten vesi omasta kaivosta ämpärillä ongittaen. Olen pitänyt muutenkin taukoa tänne kirjoittelussa kun olen niitä joilla välillä mopo lähtee keulimaan 🥳. Syystä siitä, etten ainakaan minä olisi hyvä tekosyy spoilauksille. Täällähän joku uhkaili 😠että spoilauksia tulee jos kirjoitetaan ohi aiheen, murteella tai muuten höpsötellään. Tosin kiristäjille ei pitäisi antaa periksi, mutta 🤐 Ihanaa kesää Emmerdalella ja ilman 🦋🐦🦉🐇🐿🌻
Onkin ollut täällä vähän vaisua, kun useampikin hassuttelija on jäänyt pois, harmi.
Mutta oikein kivaa kesää sulle, palaathan syksyllä😉🎣🎣🎣
Mäkin oon saanu olla kieli keskellä suuta, ettei vaan kirjotukset olis ohis tai murretta, koville ottaa😠
Nääs
Sama täällä 😁 mutta eiköhän oteta vielä joskus perjantai-illan bileet Villapakassa 🍺🍺🍺 Terkkuja 🐶🐶🐱 ja taluttimen jatke 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa Chloe älyäisi olla ihan hiljaa vauvansa isästä. Aloittaisivat uuden elämän missä ikinä nyt onkaan. Menisi ja etsisi itselleen ei-varatun miesystävän.
Eipä tässä ole kyllä ikävä tullut. Chloen luihun olemuksen ja katseen muistaa kyllä muutenkin. Pokkana muutti vielä Charityn ja Macin luo asumaan. Ihan kipeetä.
Luihu! Se on se sana, Chloe on luihu!
Luihu tosiaan. Ensin muhinoi Noahin kanssa jossain heinäladossa ja sitten uhriutuu kun toinen innostuukin vähän liikaa.
Hyvää kesää tosikoil ja veitikoil. Minullaki television katselu tulee vähentymään ku kaiken vapaa-aikani vietän merellisis maisemis mail ja meril. Kesäl haluan ol luannos niin paljon ku mahrollist vaikka vain fillaroimas "kylil". Spoilaaja ilkiö ei ol lopettanut spoilaust joten kirjoittakaamme jokaine mitä ja kummottos haluaa kunhan pysytään mukavis merkeis.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kesää tosikoil ja veitikoil. Minullaki television katselu tulee vähentymään ku kaiken vapaa-aikani vietän merellisis maisemis mail ja meril. Kesäl haluan ol luannos niin paljon ku mahrollist vaikka vain fillaroimas "kylil". Spoilaaja ilkiö ei ol lopettanut spoilaust joten kirjoittakaamme jokaine mitä ja kummottos haluaa kunhan pysytään mukavis merkeis.
No hei siul, spoilit voi laittoo poistoo yhen'äkin, kärvistelkööt kurjat liemissää. Mie katson kesäll yle vähemmä, ulkon tullee oltuu enempi ja reissuskii välil. Karjalaissii juhliiki vietettää kesäl.
Mukavaa kessää siul🙂
Hyvvee päevee Savonmualta
Naara itelles ennen kun muut kerkiää.
Huominen on monesti viikon kiireisin päevä.
Naurattele ja suat kaverija, ärvötä nuama rutussa niin saat ryppyjä.
Ne tekköö jotka ossoo, jotka ee ossoo ne arvostelloo.
Joka ihteesä luottaa, se kykysä tuploo.
Menestys on ku pieru, muu ku oma ee hyvälle haese.
Vierailija kirjoitti:
Hyvvee päevee Savonmualta
Naara itelles ennen kun muut kerkiää.
Huominen on monesti viikon kiireisin päevä.
Naurattele ja suat kaverija, ärvötä nuama rutussa niin saat ryppyjä.
Ne tekköö jotka ossoo, jotka ee ossoo ne arvostelloo.
Joka ihteesä luottaa, se kykysä tuploo.
Menestys on ku pieru, muu ku oma ee hyvälle haese.
No nytten kyl vastuu siirtynee kuulijall, sanon mie. Sie se vast vitsiks pistit, hyvä sie
Ai nii, ollaaki Emme-ketjuss, piäs unehtummaa. Ko ihmettelin iteksiäin, et kuka kumma ol Estherin kummi vai olkos niit usiampikkii?
Ae että, tiälähä jutellaan "ihan oikeitten immeisten" kielelilä 😘
Onko kaikki höpelöt tännään liikkeellä? 🤭
Mukavoo viikonloppuu tiältä jossa kuldakägözet kukkuu vai onkoha tuo kuitennii räkättirastas vai mustanpuhuva korppi? Katoha vuan, sehä onkii 🕊
Caleb on komein, sivistynein cainin ja macin rinnalla.
Iso arvostus pään käytöstä. Fiksut ovelat miehet ovat kuumia.
Cain ei osaa kun paukuttaa nyrkkejään ja Mac.. pikku kehveli, täys nössö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa Chloe älyäisi olla ihan hiljaa vauvansa isästä. Aloittaisivat uuden elämän missä ikinä nyt onkaan. Menisi ja etsisi itselleen ei-varatun miesystävän.
Eipä tässä ole kyllä ikävä tullut. Chloen luihun olemuksen ja katseen muistaa kyllä muutenkin. Pokkana muutti vielä Charityn ja Macin luo asumaan. Ihan kipeetä.
Luihu! Se on se sana, Chloe on luihu!
Luihu tosiaan. Ensin muhinoi Noahin kanssa jossain heinäladossa ja sitten uhriutuu kun toinen innostuukin vähän liikaa.
Eikös Mackin ole tuon perusteella luihu. Heti pienen riidan jälkeen pettää Charitya toisen naisen kanssa.
Macilla kävi "pieni" kännimoka, kun päätyi Chloen kanssa sänkyyn. Chloe on luihun näköinen ja sillä on myös luihu luonne.
Mamis.😂