Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Nyt rupes Will isottelemaan väärälle kaverille. Eikö se jo tiedä ettei Cainia voi noin kohdella.
Vierailija kirjoitti:
Samsonista on tullu kyllä ihan täysverinen m*lkku. Kiristää omalla lapsellaan rahaa. Phyi!
En ole mitään kiristystä huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samsonista on tullu kyllä ihan täysverinen m*lkku. Kiristää omalla lapsellaan rahaa. Phyi!
Harmi, sillä hänhän on Dinglen suvun älykkäin ja ollut kiltti poika. Ehkä se älykkyys sitten tuo halun pästä kylästä ja menestyä perhettään paremmin, ja kun mahdollisuuksia ei paljoa ole, otetaan käyttöön kikka kakkonen eli epärehellisyys ja v-mäisyys. Huokaus.
Dinglet kun niiiiiin rehellisiä ja kivoja ovat olleet.
Amy ja Amyn mullottavat silmät, kun kimitys alkaa. *puistatus*.
Cainin pitäs hankkia oma avustaja, että sais tietoa Kylen jutusta paremmin. Eikä vaan toisen käden tietoa Amylta. Ajais myös isä-poika suhdetta eteenpäin.
Suht erikoinen sääntö, ettei lapsi saa tavata isäänsä nyt. Ei ole Kyleä ajateltu ollenkaan. Edes valvotut tapaamiset?. Tuollaiset puistokäymiset yms vois tulla kyseeseen.
Eikö isac ja Moirakaan voi poikaa tavata? Ei mitään pointtia. Kyle kuitenkin pitää Moiraa äitinään ja Isac on broidi.
MIKSI, voi miksi on koko ajan pelkkaa negatiivista juonenkäännettä.
Koska viimeksi oli joku onnenpotku tai ihana tapahtuma ilman että tiedetään että itku tästäkin tulee ( Kuten Vinnyn ja Livin ihanat häät).
Amy on kyllä ääliö jos yrittää saada yksinhuoltajuutta. Kyle ei nyt enää kaipaa mitään isoja mullistuksia elämäänsä tämän ampumistragedian jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä teillä katsovat Emmerdalea? Katsovatko kaverit?
Ei kukaan kavereista, ei siskoista. Puolison kanssa katotaan, hän harvemmin, kun mielestään etenee liian verkkaan
Vierailija kirjoitti:
Amy on kyllä ääliö jos yrittää saada yksinhuoltajuutta. Kyle ei nyt enää kaipaa mitään isoja mullistuksia elämäänsä tämän ampumistragedian jälkeen.
Tämä just. Jos hänellä olis yksinhuoltajuus, voisi poika joutua eroon isänsä lisäksi myös veljestään ja Moirasta. Menisi lapsirukan elämä ihan rikki. Vielä enemmän. Amy tuuliviirinä muuttais vaikka laivalle Kerryn luo😠🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastenhoitaja ryhtyy muka Willin vakoojaksi. Taitaa vaan olla kaksoisagentti. 👁👁 🔎
Taitaa olla kun kerran on Calebin poika, ja Caleb on Frank Taten eli ex kartanonherran poika. Yrittävät ryöstää Kimin omaisuuden.
Muistathan spoilata jatkossakin nuo tietosi, jos vaikka vielä olisi joku jonka katselu nautintoa et olisi pilannut?
Mua ärsyttää, kun Amy on nyt niin topakkaa tätiä. Enemmän Kyle on isänsä kanssa elänyt kuin hänen. Cain joutuu nyt olemaan kuin joku ulkopuolinen. Ja selkeästi isä ja poika kaipaavat toisiaan kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää, kun Amy on nyt niin topakkaa tätiä. Enemmän Kyle on isänsä kanssa elänyt kuin hänen. Cain joutuu nyt olemaan kuin joku ulkopuolinen. Ja selkeästi isä ja poika kaipaavat toisiaan kovasti.
Jokaisen täysjärkisen pitäisi ymmärtää, että tuomioistuimen asettaessa jotain ehtoja niin niitä tulee noudattaa, Luuultavasti briteissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen täysjärkisen pitäisi ymmärtää, että tuomioistuimen asettaessa jotain ehtoja niin niitä tulee noudattaa, Luuultavasti briteissäkin.
Tulee noudattaa, tottakai. Mutta ei siinä tarvitse alkaa huutamaan ja uhkailla yksinhuoltajuudella, kuten pyhimys-Amy tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee noudattaa, tottakai. Mutta ei siinä tarvitse alkaa huutamaan ja uhkailla yksinhuoltajuudella, kuten pyhimys-Amy tekee.
Kyllä sille Cainille tarvii vähän huutaakin. Tuntuu sillä tässä kohtaa olevan aika kova kallo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä sen verran, että Amyhän huutaa sillon kn ohjaaja käskee hännen huutaa ja uhkaa yksinhuoltajuudella silloin kun käsikirjoittaja niin määärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä sen verran, että Amyhän huutaa sillon kn ohjaaja käskee hännen huutaa ja uhkaa yksinhuoltajuudella silloin kun käsikirjoittaja niin määärää.
Mutta Kain ei välitä ohjaajista eikä käsikirjoittajista vaan tekee mitää itse tahtoo. Kain on kova!
Meillä Emmeä katsovat kaikki naispuoliset asukkaat. Äitini katsoo ja ystävistäni aika moni, ja heistä 2 on tosifaneja.
Mä katson Emmerdalea ja muu perhe Salkkareita.
Jospa Jimmy kutsuisi minua omaksi pikku enkelikseen...
Team Jimmy
Eikö nettikahvilat kuollut jo 2000- luvulla?