Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaako tämä multipersoona osan kommenteistaan murteella hämäyksenä?
Tarkoitatko savon vai turkkusen murretta? Ei täällä muita ole havaittu. Olet kyllä aikamoinen scherlokki. Murteen käyttäjät ovatkin niin epäluotettavia. Tsiisus.
Täällä on monia sherlockeja. Minuakin haukuttu spoilaajaksi ja kiusaajaksi monet kerrat kun on tulkittu että olen joku muu.
Jos siis puhut murteella, et voi olla syyllinen. 😜
Vierailija kirjoitti:
Jos siis puhut murteella, et voi olla syyllinen. 😜
Heh, onneksi tuo teoria ei päde oikeudessa.😂
Se ihmetyttää kun kaiken aikaa istuvat kahvilassa tai pubissa. Milloin ne siivoo, pesee pyykkiä ja yleensä kotiin liittyvää. Entä työpaikat yks pubi,kahvila,kauppa, autopaja ja kampaamo siinäkö työpaikat?
Nyt meni Kimin ja Willin välit viileiksi. Will on mustis Calebista.
Vierailija kirjoitti:
Se ihmetyttää kun kaiken aikaa istuvat kahvilassa tai pubissa. Milloin ne siivoo, pesee pyykkiä ja yleensä kotiin liittyvää. Entä työpaikat yks pubi,kahvila,kauppa, autopaja ja kampaamo siinäkö työpaikat?
Kyllähän noilla on ihan siistit kodit ja puhtaat vaatteet eli siivousta ja pyykinpesua ei vaan erikseen näytetä. Paitsi tietenkin Lydian kohdalla, kun oli kartanossa töissä. Ja työpaikkojakin ihmettelit. Kyllä tuolla kaikki tuntuu töitä pyrkivän tekemään ja tekevätkin. Tällä hetkellä Bernice on vähän tuuliajolla mutta työnhaku on kova hänelläkin.
Kirjoitan täl taval ku puhunkin täl taval tosin huamattavasti enemmän turkulaisittain. Ikävä jos murteeni teitä täsä häiritsee kuten häiritsee savolaistenki puhetapa. Mut kumminki olen pahoillani etten taira täysin hallit suamalaist kirjakielt kummottos tääl näköjään vaaritaan. Kova o komento täsä ketjus, sääntöi monta ja valitettavasti myäs vähemmän mukavia keskustelijoitaki muutaman kivan seas. Jatkos luen, mut en kirjoit ku minuakaan ei tänne haluta. Kyl mar sit ei haittaa, ihmettelen vain.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan täl taval ku puhunkin täl taval tosin huamattavasti enemmän turkulaisittain. Ikävä jos murteeni teitä täsä häiritsee kuten häiritsee savolaistenki puhetapa. Mut kumminki olen pahoillani etten taira täysin hallit suamalaist kirjakielt kummottos tääl näköjään vaaritaan. Kova o komento täsä ketjus, sääntöi monta ja valitettavasti myäs vähemmän mukavia keskustelijoitaki muutaman kivan seas. Jatkos luen, mut en kirjoit ku minuakaan ei tänne haluta. Kyl mar sit ei haittaa, ihmettelen vain.
Pöhkö, kirjoita ihmeessä. Miuta ei haittaa. Mie kirjottasin karjalan murteel, mut ko mie en ossoo... luonteeltani olen niin karjalainen itkuineen nauruineen, vaik Hämmeessä satuinki syntymmää...
Turha uhriutua. Täällä kaikki saa osansa. Ei se ainakaan minua pysäytä vaikka mulle sanottas mitä. Vaikka tuntuu pahalta niin se pitää osata puolustaa itseään ja muita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noilla on ihan siistit kodit ja puhtaat vaatteet eli siivousta ja pyykinpesua ei vaan erikseen näytetä. Paitsi tietenkin Lydian kohdalla, kun oli kartanossa töissä. Ja työpaikkojakin ihmettelit. Kyllä tuolla kaikki tuntuu töitä pyrkivän tekemään ja tekevätkin. Tällä hetkellä Bernice on vähän tuuliajolla mutta työnhaku on kova hänelläkin.
Chloea ei ole koskaan työnteko kiinnostanut. Ei muuta tee, kuin maleksii ympäri kylän raittia laiskan näköisenä. Välillä käy jonkun vällyissä pyörähtämässä. Heti löysi sopivan paikan Charitynkin sohvalta kaukosäädin kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Turha uhriutua. Täällä kaikki saa osansa. Ei se ainakaan minua pysäytä vaikka mulle sanottas mitä. Vaikka tuntuu pahalta niin se pitää osata puolustaa itseään ja muita!
Uhriutua? Käytkö täysillä? Aikuisten ihmisten pitäisi osata olla nokkimatta, ilkeilemättä ja määräilemättä, eikä olla kuin pikku kakarat hiekkalaatikolla kinastelemassa. Ei kai teidän veetuiluista tms. kukaan mieltään pahoita, mutta kun ei vaan kiinnosta, sillä sellaisiakin keskusteluja on jossa osataan olla fiksusti vaikka oltaisi eri mieltä, kirjoitettaisi vaikka munkkilatinalla ja hui kauhistus, höpöteltäis välillä huimentuisia tai reippaasti ohi aiheen. Nähdään joskus tai sitten ei. Minäkin katoan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chloea ei ole koskaan työnteko kiinnostanut. Ei muuta tee, kuin maleksii ympäri kylän raittia laiskan näköisenä. Välillä käy jonkun vällyissä pyörähtämässä. Heti löysi sopivan paikan Charitynkin sohvalta kaukosäädin kädessä.
No, joo. Chloe on tosiaan sellainen maleksija. Vähän vastenmielinen tyyppi mulkoiluineen ollut alusta asti. Hyvä, kun ei oo vähään aikaan näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Chloen ole tarvinnut mitään töitä opetella kun isä oli ökyrikas rikollispomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhriutua? Käytkö täysillä? Aikuisten ihmisten pitäisi osata olla nokkimatta, ilkeilemättä ja määräilemättä, eikä olla kuin pikku kakarat hiekkalaatikolla kinastelemassa. Ei kai teidän veetuiluista tms. kukaan mieltään pahoita, mutta kun ei vaan kiinnosta, sillä sellaisiakin keskusteluja on jossa osataan olla fiksusti vaikka oltaisi eri mieltä, kirjoitettaisi vaikka munkkilatinalla ja hui kauhistus, höpöteltäis välillä huimentuisia tai reippaasti ohi aiheen. Nähdään joskus tai sitten ei. Minäkin katoan.
Käytkö itse täysillä? Tervetuloa netin maailmaan. Täällä iso osa ei ole mukavia ihmisiä. Jos joku haukkuu minua ilman syytä, niin minä en ainakaan jää maahan makaamaan. Puolustautua voi myös asiallisesti.
Pitää nostaa kissa pöydälle jos on kaksinaamaista käytöstä. Turha suuttua vitseillä heitetyistä spoilauksista jos täällä samalla naureskelee sille, kun kissa piiloutui saunaan.
Aha, täällä on taas näitä jotka horisee kaikesta muusta kuin Emmerdalesta. Yksinäiset ja köyhät viettävät aikaansa nahistelemalla tässä ketjussa näin pääsiäisenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Aha, täällä on taas näitä jotka horisee kaikesta muusta kuin Emmerdalesta. Yksinäiset ja köyhät viettävät aikaansa nahistelemalla tässä ketjussa näin pääsiäisenäkin.
Tässähän tuli oikein asiallinen ja mukava kommentti, millä oikein innostetaan hyvään keskusteluun. Sitten vielä mennään henkilökohtaisuuksiin ja ollaan tietävinään muiden elämäntilanne. Sullakin näytti olevan oikein sisällön täyteinen päivä, kun tänne ehdit noin ilkeästi kommentoida.
Yksinäinen ja köyhä voi yhtä hyvin puhua Emmerdalesta täällä päivät pitkät, näin pääsiäisenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuommoisia ajatuksia tulee mieleen, kun yksi/useampi riitelee, joku ei muusta puhu kuin murteista, kissoista ja koirista. Pakko tosiaan olla todella niin yksinäinen, ettei ole mitään muuta tekemistä. Lisäksi niin köyhä, ettei ole varaa mennä edes yksin minnekään. Sääliksi käy mutta eikö nämä voisi mennä toiseen ketjuun säätämään?
Tarkoitatko savon vai turkkusen murretta? Ei täällä muita ole havaittu. Olet kyllä aikamoinen scherlokki. Murteen käyttäjät ovatkin niin epäluotettavia. Tsiisus.