Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amba tosiaan näytti eniten Rishiltä. Tyttöhån saattoi olla intialainen. Kun taas David on britti ja Priya puoliksi britti ja filippiiniläinen. Niin ei ollut kyllä hyvä valinta heidän lapseksi.
Hetkinen. Yritätkö nyt väittää, että Rishi, joka on intialainen ei olekaan Priyan isä?
Toivottavasti et kysy tosissasi? Mutta vastaan silti. Sarjassa Rishi kyllä on Priyan isä. Ei oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amba tosiaan näytti eniten Rishiltä. Tyttöhån saattoi olla intialainen. Kun taas David on britti ja Priya puoliksi britti ja filippiiniläinen. Niin ei ollut kyllä hyvä valinta heidän lapseksi.
Hetkinen. Yritätkö nyt väittää, että Rishi, joka on intialainen ei olekaan Priyan isä?
Toivottavasti et kysy tosissasi? Mutta vastaan silti. Sarjassa Rishi kyllä on Priyan isä. Ei oikeassa elämässä.
Miksi sitten kommentissa johon vastasin väitettiin, että Priya on puoliksi britti ja puoliksi filippiiniläinen?
Vierailija kirjoitti:
Miten noi Dinglet on aina noin persaukisia? Sam ja Lydiakin käyvät töissä. Ovat käyneet jo vuosia. Silti pakka menee heti sekaisin, kun joku paikka hajoaa. Niinkuin nyt se boileri.
Ehkä ne vois tehdä onlyfansia tai jotain sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Rishi ei ole Jayn isä.
Eikä Jailla ole mitään tekemistä Amban isyyden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noi Dinglet on aina noin persaukisia? Sam ja Lydiakin käyvät töissä. Ovat käyneet jo vuosia. Silti pakka menee heti sekaisin, kun joku paikka hajoaa. Niinkuin nyt se boileri.
Ehkä ne vois tehdä onlyfansia tai jotain sellaista?
Eivät alennu itsensä riisumiseen.
Sam reppana meinasi saada Williltä turpaan. Taisi ehtiä pelästyä jo. Caleb sitten kampes pelastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Teillä menee puurot ja vellit sekaisin. Otatte muutenkin koko sarjan liian tosissanne.
Miksi ei saa ottaa? Ei ole sulta pois. Minä eläydyn ja pohdin niin kuin minä haluan, voit pitää mielipiteesi itselläsi.
No eipä Lydia ja Sam missään kovin isopalkkaisissa töissä ole, eivätkä taustoillaan pääse parempiin töihin. Ja kulut nousevat.
Vaikka Kaaleppi ei ole koolla pilattu, meni terhakkaasti puolustamaan Samia. Osoittautunut mukavaksi tyypiksi, eikä ulkonäössäkään ole moittimista.
Vierailija kirjoitti:
Rishi ei ole Jayn isä.
Adoptioisä on isä eli Rishi on Jain isä vaikkakin biologinen isänsä on Rishin veli Amit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä menee puurot ja vellit sekaisin. Otatte muutenkin koko sarjan liian tosissanne.
Miksi ei saa ottaa? Ei ole sulta pois. Minä eläydyn ja pohdin niin kuin minä haluan, voit pitää mielipiteesi itselläsi.
Turha alapeukuttaa jos ei itsekään halua tulla muiden määräilemäksi.
Meena tulee takaisin. Hyvällä käytöksellä päässyt vankilasta. Hänestä on tullut oikea enkeli hyvän hoidon ansiosta. Moni epäilee, mutta lopulta Meena pelastaa monen hengen kirkon tulipalossa. Meena saa tekonsa anteeksi. Hänestä tulee kirkon työntekijä. Lopulta päätyy Liamin kanssa kimppaan ja naimisiin. Manpreet on kaasona ja Jacob bestmanina. Meena synnyttää kaksoistytöt Leannan ja Laran.
Meena ei vapaudu vankilasta koskaan ellei karkaa, eikä sellaista ole tapahtunut. Älkää uskoko tuota trollia.
Vierailija kirjoitti:
Meena ei vapaudu vankilasta koskaan ellei karkaa, eikä sellaista ole tapahtunut. Älkää uskoko tuota trollia.
Juu, mähän olin aivan tosissani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha alapeukuttaa jos ei itsekään halua tulla muiden määräilemäksi.
Alapeukuttaja ei kestä että jotkut seuraavat sarjaa eri tavalla kuin hän. Onpa itserakas tapaus kun ei kunnioita muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mähän olin aivan tosissani!
Kuka tuota uskoisi, kun on selvästi tarkoituksella tehty överiksi. Vitsaillaan oikeiden spoilaajien kustannuksella.
Ihanaa että Liam saa uuden Leannan Meenalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rishi ei ole Jayn isä.
Eikä Jailla ole mitään tekemistä Amban isyyden kanssa
Täh? Jai on Amban eno.
Meneekö Caleb Kimin kanssa naimisiin ja Will viskataan hevoshakaan. Ei ole koskaan sopinut rönttyukkona fiiniin kartanoon outojen jälkeläistensä kanssa.