Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
26961/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin se näyttelijä voi kuoleman jälkeen vaihtuakin! No, kerran kun spoilaaminen on taas sallittua, niin Wendy ja Liam menevät yhteen, Amy aikoo hakea yksinhuoltajuutta nähdessään Cainin käyvän Calebin kimppuun(hyvä Amy) ja Frank Tate on Calebin isä. Tämänhän melkein kaikki tiesivätkin mutta toistetaan nyt että tulee kaikille varmasti selväksi.

Vaikka olet pitkäaikaistyötön niin koita päästä ulos ovesta. Ei maksa mitään.

Sä et tiedä mun elämästä, joten pidäpä se tur pasi kiinni. 

Vierailija
26962/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiusaaminen ja haukkuminen tässä ketjussa jatkuu puolin ja toisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26963/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin se näyttelijä voi kuoleman jälkeen vaihtuakin! No, kerran kun spoilaaminen on taas sallittua, niin Wendy ja Liam menevät yhteen, Amy aikoo hakea yksinhuoltajuutta nähdessään Cainin käyvän Calebin kimppuun(hyvä Amy) ja Frank Tate on Calebin isä. Tämänhän melkein kaikki tiesivätkin mutta toistetaan nyt että tulee kaikille varmasti selväksi.

Vaikka olet pitkäaikaistyötön niin koita päästä ulos ovesta. Ei maksa mitään.

Vaikka olet kiusaaja, niin voisit silti yrittää psykologia. Se maksaa mutta ehkä susta saattas tulla parempi ihminen.

Vierailija
26964/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raukkis. Haista vittupaska! 

Sä tässä raukkis olet, kun kehuskelet täällä Zakin kuolemalla. Tiedän että se olit sinä, vaikkei mulla ole todisteita. Joten haista itse senkin surkimus!

Vierailija
26965/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Amy, tietää mitä tekee. 💕

Vierailija
26966/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cain saa puhua muille miten tahtoo, mutta hänelle pitää olla kunnioittava. 🙄

Vierailija
26967/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caleb😠😠😠

Vierailija
26968/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Caleb😠😠😠

Siellähän se kyykäärme oli veljeään stalkkaamassa ja heti oli pakko päästä päätään aukomaan. Missä vanha Cain? Se olis taputellut ns. veljensä sliipatun olemuksen vähemmän sliipatuksi. Turpiin vaan ja onnea! 

Entäs Amy! Juoksisi kuuseen ja hyppäisi alas mokomakin 🤬

Mutta alan rakastaa Bearia yhä enemmän. Miksei puhelin pirise? 😂

Tiedättekö mistä täällä saa alapeukkua kaikkein varmimmin?  Oikein, Cain 😘

Vierailija
26969/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Caleb😠😠😠

Siellähän se kyykäärme oli veljeään stalkkaamassa ja heti oli pakko päästä päätään aukomaan. Missä vanha Cain? Se olis taputellut ns. veljensä sliipatun olemuksen vähemmän sliipatuksi. Turpiin vaan ja onnea! 

Entäs Amy! Juoksisi kuuseen ja hyppäisi alas mokomakin 🤬

Mutta alan rakastaa Bearia yhä enemmän. Miksei puhelin pirise? 😂

Tiedättekö mistä täällä saa alapeukkua kaikkein varmimmin?  Oikein, Cain 😘

Karhu on ihana.

Ja Vinny, kun yritti Paddyä lohduttaa

Vierailija
26970/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mistä saa kaikkein varmiten alapeukkua?

Chas, Naomi, Gabby ja Amy. 😍

Vierailija
26971/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluais olla Cainin kanssa. Joka päivä saa pelätä että tuleeko turpaan. Amy teki oikein kun aikoo viedä Kylen Cainilta. Caleb sanoi vaan totuuden. Cainin oma syytä jos ei voi hillitä itseään. Vankilaan olisi saanutkin jäädä tuo hullu. Ja siskonsa on muka paha ihminen, hah!

Vierailija
26972/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Cain meinas vielä lyödä Mattya! Sen jälkeen Moira ois jättäny tuon ukon. 

Vierailija
26973/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Kyle ei kasva kieroon...

Vierailija
26974/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en haluais olla Cainin kanssa. Joka päivä saa pelätä että tuleeko turpaan. Amy teki oikein kun aikoo viedä Kylen Cainilta. Caleb sanoi vaan totuuden. Cainin oma syytä jos ei voi hillitä itseään. Vankilaan olisi saanutkin jäädä tuo hullu. Ja siskonsa on muka paha ihminen, hah!

Kyle siitä joutuu kärsimään. Kyle on hyvin kiintynyt isäänsä ja varmaankin tuntee olevansa kotona Moiran luona, velikin jää sinne. Kiva!

Vierailija
26975/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyle siitä joutuu kärsimään. Kyle on hyvin kiintynyt isäänsä ja varmaankin tuntee olevansa kotona Moiran luona, velikin jää sinne. Kiva!

Cainin pyssyleikit onkin niin ihania. Lisää vaan niitä Kylen kanssa harjoittelemaan.

Vierailija
26976/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacob samanlainen kuin Cain. Itse menee rähistelemään ja sitten syyttää muita. Leylaa ja Chas viattomia heidän tekoihinsa.

Vierailija
26977/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ottakoot vielä Isaacin mukaan, minkä nuorena oppii...

Vierailija
26978/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cainin pyssyleikit onkin niin ihania. Lisää vaan niitä Kylen kanssa harjoittelemaan.

Ja ottakoot vielä Issaacin mukaan, minkä nuorena oppii...

Vierailija
26979/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en malttas odottaa Maryn treffejä...

Vierailija
26980/44653 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin, tykkäsin kyllä Chasista kuin hullu puurosta, mutta olen vielä liian vihainen miten se kohteli Paddya!  Ehkä joskus lauhdun? We'll see. 

Kunhan Paddy ei ajaisi rotkoon 😭

Ketju on lukittu.