Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Niin, olikos Rhona aikoinaan kiltti tyttö? Hah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella mukavaa jengiä ja vaihtelevaa keskustelua täällä on ollut, mutta nyt ilkeämielinen ja - kielinen trolli tuli määräilemään, tukkimaan muiden suita ja haukkumaan jopa rasistisesti. Sivistymätöntä, suvaitsematonta ja lapsellista 🖕
Tämä on ollut mukava keskustelu vuosikausia. Nyt kun sinä ilmaannuit tänne, keskustelusta tuli vastemielistä kinaamista. Jos vaan poistuisit, kukaan ei jää kaipaamaan sinun typeriä kirjoitelmiasi. Ne eivät ole tuoneet mitään lisäarvoa palstalle.
Tiedoksesi vain, että täällä on useampi kuin yksi ollut riitelyssä mukana. Että turhaan yrität yhtä tyyppiä syyllistää ja leikkiä jotain pyhimystä.
Hän syyllisti minua, mutta ampui jalkaan ihan väärää henkilöä!! En ole kinannut, en riidellyt, en kirjoitellut sen typerämpiä kuin moni muukaan ja olen ollut palstalla kauan. Toki viestiini liittämäni käsimerkki oli tarpeeton, mutta otti aivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin hiihtolomat pyörii?
Päijät-Hämeessä ainakin
Menkää hiihtoloma ketjuun.
Täällä Kokkolassa lomaillaan tämä viikko.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hevonvilthattu kui se Macci ja Moira puhhuut niin murtteellista enklanttii, yäk skottimurtteella 🤮 Oppisivat iänttään Lonttoota. Sivistymätöntä touhhuu. Painukkoot poes muamoukat.
Kiitos tästä, päivän parhaat naurut sain😂
Miksi riidellä emmerdale keskustelussa, kivempi keskustella ohjelman asioista,
Vierailija kirjoitti:
Hän syyllisti minua, mutta ampui jalkaan ihan väärää henkilöä!! En ole kinannut, en riidellyt, en kirjoitellut sen typerämpiä kuin moni muukaan ja olen ollut palstalla kauan. Toki viestiini liittämäni käsimerkki oli tarpeeton, mutta otti aivoon.
En usko että oli väärässä, niin kipakalta vaikutat!
Mä olen niin saanut tarpeeksi teidän moralisoinnista! Katsokaa vaan omaa käytöstänne. Mä en suostu häpeämään enää itseäni.
T. Chas Dingle
Milloin Meena palaa? Ihan tylsää illman sitä.
Naomi raukka, joutui puhutteluun ilman syytä.
Ilta pilalla, Cainia ei näkynyt 😭
"Tuuli tuule sinne missä muruseni on 💕
Leiki hetki hänen hiuksillaan
Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin
Kerro, häntä ootan yhä vaan" 🎶
Ja nyt ne alapeukut kehiin 👎😂
Mikäs siinä jos raivoavista, määräilevistä ja väkivaltaisista miehistä tykkää.
Olen minä vaan hyvä niin hyvä ettei kukaan muu. Mulla on suloinen ääni ja kaunis suu. Aina kun saavun paikalle on hyvä sää, kakkoseksi jääräpää veljeni jää. T. Caleb
Kaikki pilalla kun Chasia ei näkynyt! Nyt ne yläpeukut kehiin. 😩
Älkää sivuuttako minua!
T. Meena Jutla
Vierailija kirjoitti:
Olen minä vaan hyvä niin hyvä ettei kukaan muu. Mulla on suloinen ääni ja kaunis suu. Aina kun saavun paikalle on hyvä sää, kakkoseksi jääräpää veljeni jää. T. Caleb
Oi Caleb, voidaanko nussia? Haaveissani oot toisin kuin mielipuoli veljesi. 💕
Kimin ja Moiran eläimille äänioikeus!
Umpihullu Meena saisi todellakin palata, vaikka sitten mukamas parantuneena kuten se yksi Salkkareiden muidu. Naitettaisi hänet veli Kaalepille niin tulisi säpinää, eikä poika parka tajuaisi mihin on päänsä pistänyt ennen kuin olisi myöhäistä. En minä veli Kaalepille pahaa (ainakaan vielä) halua, mutta voisihan sitä vähän kiusata.
Menkää hiihtoloma ketjuun.