Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sen Alin varaaman talon kohtalo selvinnyt? Oliko jo Alin hautajaiset? Sinnekö Kerry pyysi Chasia lohdukseen? Näytettiinkö?Ellis? Joitain pätkiä muistan
Joo, sinne Kerry Chasia pyysi mukaansa. Ei lähtenyt. Alin adoptioäiti piti hautajaiset jossain taksimatkan päässä.
Hautajaisia ei näytetty. Vaan kun Dawn, Billy, Kerry... lähti ja tuli takas. Elliskin oli paikan päällä, puheiden mukaan.
Alin talosta ei ole ollut enempää juttua. Eiköhän se unohdeta.
Nytpä muistankin nähneeni sen pätkän, kun Kerryltä jäi hautajaisten ohjelma pöydälle ja Chas nappas sen, katseli kaihoten salaa myöhemmin sitä...
En ivaa, en. Uskon, että rakkautta oli. Mutta päätöksiä voi tehdä sen suhteen... monenlaisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa Jack Sugdenin ja Alan Turnerin? 💕
Minä, minä. Istuin jo Alanin aikaan Villapakassa, taisin olla melkein alaikäinen... ei kukaan kyselly
Sama 😀 Siskon henkkarit oli mukana, mutta eipä niitä tarvinnut esitellä 🍺 Oi niitä aikoja. Ikävä Ednaa, Bettyä ja varsinkin Sethiä jolla oli parhaat jutut. Kirkossakin tuli enempi käytyä Ashleyn aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa Jack Sugdenin ja Alan Turnerin? 💕
Minä, minä. Istuin jo Alanin aikaan Villapakassa, taisin olla melkein alaikäinen... ei kukaan kyselly
Sama 😀 Siskon henkkarit oli mukana, mutta eipä niitä tarvinnut esitellä 🍺 Oi niitä aikoja. Ikävä Ednaa, Bettyä ja varsinkin Sethiä jolla oli parhaat jutut. Kirkossakin tuli enempi käytyä Ashleyn aikaan.
Joo, ja tykkäsin kovasti Ednan ja Bettyn juoruja kuunnella. Edna nyrpisteli aina nenäänsä, mutta kumartui Bettyä kohti sitä lähemmäs, mitä mehevämpi juoru oli. Päätin silloin, että aikuisena minäkin siemailen hienostuneesti sherryä...
"Ednahan" oli ensimmäisissä "Pokka pitää" -jaksoissa "Rose" 🌹😍
Ei uskalla laittaa näyttelijättären nimeä kun taas joku pahastuu 😉
Vierailija kirjoitti:
"Ednahan" oli ensimmäisissä "Pokka pitää" -jaksoissa "Rose" 🌹😍
Ei uskalla laittaa näyttelijättären nimeä kun taas joku pahastuu 😉
Oikein hieno kommentti... Edna oli kyl tosi hieno näyttelijä, näistäkin kahdesta roolista näkyy, miten pitkälle venyy🙂
Voi näiden alapeukkujen määrää😠😠😠
Teit niin tai näin...
Tuossa vähän lisää 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎 jos joltain sattuu loppumaan, ja avuksi laitan tähän omaan viestiini jo valmiiksi 👎
Ai kamala kun tää on niin vakavaa 🤭
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vähän lisää 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎 jos joltain sattuu loppumaan, ja avuksi laitan tähän omaan viestiini jo valmiiksi 👎
Ai kamala kun tää on niin vakavaa 🤭
Kiitos😋
Butch, Rachel ja Kathy ovat nimiä historiasta joita en enää kovin hyvin muista. Viv, Val ja Terry muistuu paremmin mieleen. Minulla oli välillä pitkähkö aika kun en Emmerdalea katsellut joten osa hahmoista on ??, ja sarjan alkuaikoina olin varsin nuori. Viime vuodet olen Emmerdalea tuijotellut hyvinkin ahkerasti. Se onkin ainoa sarja jota seuraan, tosin Salkkareissa pysyn kärryllä kun perheenjäsen sitä katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän Chloe-polo kuleksii?
Sitä odotellessa, taksi rahaakin oli vain pieni summa.
Onhan hänellä toosa (Emmen kääntäjän hauska sananvalinta) jolla maksaa taksit ja muutakin.
Mikä se sana oli englanniksi?
Muistatteko lasi-ikkunan joka teetettiin Ashleyn muistoksi? Se oli eeppinen!
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko lasi-ikkunan joka teetettiin Ashleyn muistoksi? Se oli eeppinen!
Kyllä vaan. Jotenkin en uskonut, että k u k a a n voi onnistua pappina Ashleyn jälkeen... mutta kyllä vaan. Harriet oli koko kansan pappi, ehkä mielikuvaa avarsi seikkailut Cainin kanssa, nahkatakki ja pubissa väen kanssa istuminen. Charles alkaa olla kans lähellä, laajuutta tuo homopoika ja avoliitto.
Huomaan, että tulokkaat olen aika lojaalisti ottanut vastaan, pikkuhiljaa Naomia myöten. Mutta Caleb???😠😠😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän Chloe-polo kuleksii?
Sitä odotellessa, taksi rahaakin oli vain pieni summa.
Onhan hänellä toosa (Emmen kääntäjän hauska sananvalinta) jolla maksaa taksit ja muutakin.
Mikä se sana oli englanniksi?
Vagina?
Vierailija kirjoitti:
Voi näiden alapeukkujen määrää😠😠😠
Teit niin tai näin...
Mummo laittaa sulle täältä peukkuja.🙂
https://i.pinimg.com/originals/61/82/1b/61821bd269724e744e5e53b00e8c764…
Kyllä kaikkiin uusiin kyläläisiin on ajan kanssa tottunut ja toimeen tullaan, vaikka en toki kaikkien kanssa olekaan ystävystynyt. Joka tapauksessa hyvän päivän -tuttuja ovat kaikki. Veli Kaalepille tosin näytän vielä kansainvälistä "en pidä sinusta, en luota sinuun, suksi PIIP" elettä eli keskisormi on reippaasti ja ylväästi pystyssä. Ja nyt niitä alapeukkuja kehiin.
Emmerdalessa harvemmin aurinko paistaa, on pilvistä ja harmaata. Kuvataanko "huonoina sääkuukausina" vai onko Englannissa tosiaan aina tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miten söpöä, siellähän se Caleb tanssahteli piirileikkiä ihan kun olisi aina kuulunut sukuun.
Olen kuulevinani satiiria kommentissasi jos olit tosissasi -> saat Calebin kyllä pitää, ihan yksinäsi, hah
Harvoin muuten uusi hahmo herättää näin paljon vastemielisiä tunteita. Esim. Marcus solahti kepeästi joukkoon. Olisko niin, että Calebia tuputetaan liikaa kohtauksiin, se ärsyttää...
Kylläähän sen Marcuksenkin tulossa omat ongelmansa ooli kun kävi ilmi, että hån oli Piercen poika. Nythän se on jo onnellisesti unohdettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miten söpöä, siellähän se Caleb tanssahteli piirileikkiä ihan kun olisi aina kuulunut sukuun.
Olen kuulevinani satiiria kommentissasi jos olit tosissasi -> saat Calebin kyllä pitää, ihan yksinäsi, hah
Harvoin muuten uusi hahmo herättää näin paljon vastemielisiä tunteita. Esim. Marcus solahti kepeästi joukkoon. Olisko niin, että Calebia tuputetaan liikaa kohtauksiin, se ärsyttää...
Kylläähän sen Marcuksenkin tulossa omat ongelmansa ooli kun kävi ilmi, että hån oli Piercen poika. Nythän se on jo onnellisesti unohdettu.
No mutta. Olin kyllä onnellisesti unohtanut. Hah - kiitos kun (prkle) muistutit😠😠😠
Vitsi, vitsi, hyvät naurut sain hölmöydestäni, kun unohdin...
Vierailija kirjoitti:
Emmerdalessa harvemmin aurinko paistaa, on pilvistä ja harmaata. Kuvataanko "huonoina sääkuukausina" vai onko Englannissa tosiaan aina tuollaista?
Totta, kesät talvet sama sää. Onkos siellä pal lyhythihaisia paitoja/mekkojakaan koskaan?
Kiitos selkeästä vastauksesta... (usein tulee kvg)