Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi akat aina itkeä vollottaa näitä tv-sarjojen hahmojen kuolemia? Kun tää Emmentalikin on vaan käsikirjoitettua tv-sarjaa, missä mikään tapahtuma ei tapahdu oikeassa elämässä, eikä kukaan sarjassa ole kuollut oikeasti. Näyttelijä vaan lähtee sarjasta ja siksi hahmolle käsikirjoitettiin traaginen loppu. Sama se oli joskus yli 30 vuotta sitten Kauniissa ja rohkeissa, kun Ridgen vaimo kuoli syöpään, niin melkein koko Suomi itkeä kollotti sitä kuolemaa. Hitto pelkkää käsikirjoitettu tv-sarjaa, ei todellisia tapahtumia. Ei noihin pidä niin eläytyä, samaistua jne. Sitten höperöt puhuvat näistä kuin olemassa olevista tutuista, naapureista, sukulaisista ym. Tv-sarjan hahmon kuolemaa itketään niin hirveästi, mutta sitten kun ollaan oikeissa hautajaisissa, niin ei mene yhtäkään nenäliina. Herätkää.
Miksi katsotaan elokuvi
Kirjoitin tuohon jo aiemmin, että itku tuli kun Liv kuoli. En silti varsinaisesti sure häntä, kuten surisin tuttuani, joka on kuollut oikeasti. Tilanteethan ovat täysin eri! En esim. muistele haikeana, että miten Livin läheiset pärjää tai miksi juuri hänen piti kuolla yms.
Itse pidän hiukan outona jos seuraa jotain sarjaa/elokuvaa eikä jonkun fiktiivisenkään ihmisen, jonka elämää kuvataan ja johon olet "tutustunut", kuolema hetkauta yhtään. Niin me ollaan erilaisia kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Ootte työ erikoisporukkaa. Tuon yhdenkin alapeukuttajan mielestä on näköjään täysin sama juttu katsoa telkkarista toimintaleffan räiskintäkohtausta kuin olla torilla, jossa joku alkaa ammuskelemaan. Joo-o. On se, on se, on se ilmoja pidellyt joo. 🙄
Tää Emmerdale "keskustelu"ketju on siitä ihme, miten täällä tulkitaan ja väännellään toisten kommentteja. Tahallisen väärinymmärryksen sirkushumua. No, ei voi kauhalla vaatia, kun ei ole edes lusikalla annettu.
Ei mulla muuta. Joutaisi poistoon koko tämä naurettava ketju!
Miksi ketju joutaisi poistoon? Siksikö kun kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä? Etkö pääsisi helpommalla kun et kävisi lukemassa tätä ketjua ja ne, jotka haluavat lukea, voivat sen tehdä? En ymmärrä, että miksi muut eivät voisi täällä keskustella vain sen vuoksi, että sinä et halua.
Katselin eilen Areenasta Isä Browneja ja kuinka ollakaan, bongasin "Harrietin". Kausi 1 jakso 4. Jos, joku vaikka haluaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Ois kai se ammattilaisten apu ollut tarpeen kun Samia irrotettiin, mutta kun ei puhelimet toimineet, niin ei saatu apua. Natehan yritti soittaa, ei onnistunut ja totesi, että ollaan omillaan. Hienosti toimi ja piti pään kylmänä ja pelasti todennäköisesti Samin hengen. Päivän sankariteko häneltä. Mitali hänelle kuuluisi tuosta.
Aivan! Mä olin tuon unohtanut kokonaan.
Mietin vaan sitä sairasta kipua, että pitää olla todella kylmäverinen kaveri, kun pystyi tekemään sen.
Kiitos!
Pääasia että säännölliset kirjoittajat ymmärtää, mitä kirjoitellaan, mitä tarkoitetaan ja kuinka tunteella.
Pysykööt ymmärtämättömät pois ja antais emmerdalekollektiivin elää omaa elämäänsä.
Miten joku viittiikin kallisarvoista aikaansa meihin käyttää? Vai onko se sitä nolifee?
Myrskyn aikana kännyköiden toimimattomuudelle annettiin iso rooli. Briteissähän ei ole alkuunkaan niin hyvä kännykkäverkosto kuin Suomessa.
Luulis, että maaseudulla lankaverkko olisi yhä käytössä.
Mää oon kyllä vuosien saatossa huomannu, että ne emmerdalilaisten kännykät ei toimi koskaan sillon kun tarvis. Eikä tarvi olla edes myrskyä. Joko ei ole kenttää tai sitten on akku tyhjä. Sama kun talojen ovet. Jos olis tarve päästä sisääm niin kaikki säpit kiinni mutta jos pitäis saada vähän yksityisyyttä niin sitten ne on auki kun hollituvassa.
Liv-parka :/ vähän turhan kova kohtalo kävi, olisi mieluummin kuollut heti kun tuo vaunu osui häneen...
Livin näyttelijä on ihan loistava. Erittäin lahjakas nuori näyttelijä...miksi hän lähtee sarjasta, on varmaan saanut jotain muita töitä jostain toisesta sarjasta tai elokuvasta, tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Livin näyttelijä on ihan loistava. Erittäin lahjakas nuori näyttelijä...miksi hän lähtee sarjasta, on varmaan saanut jotain muita töitä jostain toisesta sarjasta tai elokuvasta, tietääkö joku?
Mistäpä tuon tietää. Nuori ihminen. Onko päättänyt lähteä vaikka opiskelemaan näyttelijä koulutukseen? Ei ainakaan Emmerdaleen tule enää koskaan, kun kuoleman myötä poistui sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä tuon tietää. Nuori ihminen. Onko päättänyt lähteä vaikka opiskelemaan näyttelijä koulutukseen? Ei ainakaan Emmerdaleen tule enää koskaan, kun kuoleman myötä poistui sarjasta.
Kertoi keskittyvänsä musiikkiuraansa.
Mulla meni ohi, miten siis asuntovaunu piti Liviä elossa? Hidasti verenvuotoa vai? Alavartalo murskana, mutta silti mulle jäi epäselväksi mihin tarkalleen ottaen Liv tuossa vähitellen kuoli. En uskalla googlata, koska pelkään spoilereita.
Pidän outona sitä, että ambulanssihenkilökunta kertoi tilanteen vain Paddylle, eikä Vinnylle, joka sentään oli lähiomainen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni ohi, miten siis asuntovaunu piti Liviä elossa? Hidasti verenvuotoa vai? Alavartalo murskana, mutta silti mulle jäi epäselväksi mihin tarkalleen ottaen Liv tuossa vähitellen kuoli. En uskalla googlata, koska pelkään spoilereita.
Reisivaltimot poikki, verenhukka jne. Tarkkaa kuolinsyypöytäkirjaa tuskin katsojille esittävät. Eiköhän surullinen lopputulos ole tarpeeksi?
Oliko se siis se Samin ja Lydian asuntovaunu?
Vierailija kirjoitti:
Eiku faijas!
Vierailija kirjoitti:
Pidän outona sitä, että ambulanssihenkilökunta kertoi tilanteen vain Paddylle, eikä Vinnylle, joka sentään oli lähiomainen.
Paddy on lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Oli roudattu korjaamolle Cainin tarkistettavaksi..
Kiinnitin huomiota pari jaksoa sitten, että korjaamo on yhä Ross Bartonin ja Cain Dinglen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Oli roudattu korjaamolle Cainin tarkistettavaksi..
Kiinnitin huomiota pari jaksoa sitten, että korjaamo on yhä Ross Bartonin ja Cain Dinglen.
Luulisi Rossin myyvän osuutensa pois, kun ei ole koko kylässä käynyt vuosiin edes kääntymässä.
👋 Hei hei. 😘