Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Viimeks oli siä eläinklinikalla mutta mahtaako toi enää toimiakaan. Ei ne lääkärit ainakaan ole pitkään aikaan mitään töitä tehny.
No. Minä olen katsellut sitä Faithin kuoleman venyttämistä sillä silmällä, että jos mun syöpää sairastanu avokkini olisi touhunnut Faithin tavalla olisin tullut hulluksi
Daz voisi tulla takas. Se Andyn velipuoli. Sehän lähti aikoinaan ykskaks. Oli Debbieen vimpan päälle rakastunut. Sitten selkis, että tyttö on Andylle raskaana..
Vai ehtikö sekin poika murh ata jonkun?
Muuttihan se Ross Barton sen Lachlanin systerin ja Moosesin kanssa sinne.
Debbie ja Cainin "murhaama" Joe
Nää yksittäiset viestit, joissa kommentoidaan toista viestiä, mutta ei "lainata" on sekavia.
Esim
Tulihan raskaaksi
Ei ole oikea äiti
Muuttihan ... sinne
Ei todella voi tietää, mitä viestiä koskee
Tsempataan lainaamaan tai kirjoitetaan selvemmin mitä/ketä koskee
Meena voisi tulla takaisin. Vankila olisi muuttanut hänet paremmaksi. Olisi mielenkiintoista nähdä, miten hyvityäisi kaiken kyläläisille ja kuinka kauan menisi että saisi kaiken anteeksi.
Ross ja Pete Barton koska vaan takas. Eivät lähteneet tekemiään rikoksia karkuun, että mahdollisuuksia takas tuloon olis.
Rebecca Whitekin (se Lachlanin sisko eli täti). Robertin ja Rebeccan muksu Sebastian. Mooseshan muutti noiden mukana Liverpooliin, nyt se puheissa tuntuu asuvan taas Charityn kanssa. Mac sitä kuskaa kulisseissa kouluun ja takas.
Nää vanhat hahmot vois joskus edes käydä kylässä.
Ketkä on teidän lempi hahmoja? Tässä on mun top 5 nykyisistä:
1. Kerry, 2. Sandra, 3. Naomi, 4. Dawn, 5. Chas
Vierailija kirjoitti:
Menneistä Ross ja Donna parina niin sopöjä,niin söpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? Mun on Eric, Faith, Cain, David ja Moira
Hazel se taas löysi sisäisen vittuilijansa.
Livin äiti on oikein elämänpilaaja huijari.
Sandra on niin hauska. Mahtaa Liviä myöhemmin kaduttaa. :D
Kim&Will: tuleekohan häitä lainkaan? Pohdin vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menneistä Ross ja Donna parina niin sopöjä,niin söpöjä.
VOi että jäi ärsyttämään miksi ne ei katsoneet valvontanauhoista mitä lasten kesken tapahtui!!
Eikö Emmerdalea voi enää katsoa ilmaiseksi MTV-Katsomosta? Yritin äsken, mutta ei onnistunut. Onko muilla sama homma?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Emmerdalea voi enää katsoa ilmaiseksi MTV-Katsomosta? Yritin äsken, mutta ei onnistunut. Onko muilla sama homma?
Pystyy, Pyörii toisessa ikkunassa.
Jos on ollut jotain päivityksiä tms. niin kannattaa välillä kirjautua palvelusta ulos ja taas sisään. Jos jelppais. Toivottavasti.
ps. ei muuten kerrota kellekään, mutta jos kävis niin ikävästi, että Emmerdale siirtyisi maksulliseksi, niin siirtyisin mäkin. Siis ostaisin striimauspalvelun. En välttämättä kolmoselta, mutta Briteistä tms mielelläni jonkun palvelun. En mä kattomattakaan osais olla.
Eikä ole muuten Kerrynkään tytär vaikka tämä yrittää kauheesti omia.