Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
20941/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos prostituoitu tulee raskaaksi niin voiko isyyttä tietää varmaksi muuten kuin isyystestillä?

Vierailija
20942/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dawn ollut ilotyttönä kyllä oikea namu-peppu. Vieläkin kovin seksikäs vaikka ikää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20943/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos prostituoitu tulee raskaaksi niin voiko isyyttä tietää varmaksi muuten kuin isyystestillä?

Eihän sitä isyyttä varmaksi voi muulla tavoin todeta kenenkään muunkaan kohdalla.

Vierailija
20944/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä isyyttä varmaksi voi muulla tavoin todeta kenenkään muunkaan kohdalla.

Itse olin varma mieheni isyydestä kun tulin raskaaksi. ;D

Isyystestiä ei olla tehty, mutta ihmettelisin jos mieheni edes epäilisi isyyttään. Isä ja poika ovat, klassista kielikuvaa käyttäen, kuin 2 marjaa.

Vierailija
20945/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin lähinnä, voiko äiti itse tietää varmaksi. Jos seksikumppaneita on ollut vain yksi, äiti tietää varmaksi kuka on isä.

Vierailija
20946/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin lähinnä, voiko äiti itse tietää varmaksi. Jos seksikumppaneita on ollut vain yksi, äiti tietää varmaksi kuka on isä.

Jospa Dawn on ollut jonkun aikaa myymättä itseään ja yhtynyt vain Axelin kanssa. Joten siinä tapauksessa hän tietää varmaksi kuka on isä.

Vierailija
20947/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isyystestiä ei olla tehty, mutta ihmettelisin jos mieheni edes epäilisi isyyttään. Isä ja poika ovat, klassista kielikuvaa käyttäen, kuin 2 marjaa.

Ohhoh! Olette kyllä harvinainen perhe.

Vierailija
20948/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapsi voi olla täysin erinäköinen kuin kumpikaan biologisista vanhemmista. Tai että muistuttaa osin kumpaakin tai vain hiukan toista vanhemmista. Variaatioita on useita. Omasta mielestäni on aika harvinaista, että isä & poika tai äiti & tytär olisivat kuin klooneja toisistaan. Itse tunnen laajasta tuttavaperheistä vain yhden, jossa isä ja poika ovat kuin nuo "2 marjaa".

Vierailija
20949/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapsi voi olla täysin erinäköinen kuin kumpikaan biologisista vanhemmista. Tai että muistuttaa osin kumpaakin tai vain hiukan toista vanhemmista. Variaatioita on useita. Omasta mielestäni on aika harvinaista, että isä & poika tai äiti & tytär olisivat kuin klooneja toisistaan. Itse tunnen laajasta tuttavaperheistä vain yhden, jossa isä ja poika ovat kuin nuo "2 marjaa".

Hauska kuulla mutta tämä on Emmerdale -ketju, joten jatka muualla tuosta aiheesta.

Vierailija
20950/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän virkaa tällä Clemmie-juonenkäänteelläkin oikeastaan on? Sarjan nykyisiäkin lapsia hädin tuskin näytetään, niin adoptoidaan sitten yksi lapsi lisää kylään leikkimään yläkerrassa poissa katseilta.

Vierailija
20951/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä harvinaista siinä on? Itse en ole ollut muiden miesten kanssa naimisissa ollessani joten lapseni ovat miehelleni. Se on normaalia elämää se. Täällä palstalla taitaa olla aika kirjavaa porukkaa sitten.

Vierailija
20952/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leylalta varastettiin kymppitonnien arvoinen huumekassi ja muija roudaa jotain karaokelaitetta polttareihin. Luulisi että kassin löytyminen on suurempi murhe kuin Suzyn järjestämät bileet.

Vierailija
20953/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka siis oli se Eileenin isä jonka kanssa Faith oli naimisissa?

Ei kait ole sen kummemmin esitelty. Joku äijä Faithin poissaolo aikakaudelta.

Olisko ollut se, jolta Faith pölli sen ruumisauton?

Käsitin, että joku paljon aikaisempi mies. Se ruumisauton omistajahan oli vielä hyvinkin elävien kirjoissa kun kaipasi autoaan takaisin, eikä ollut saanut siten kuolettavaa sydäriä missään petipuuhissa Faithin kanssa.

Vierailija
20954/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matty niin kovanaamaa, että. Ei voi nauramatta katsoa. Suhahteli Leylan toimistossa kuin mikäkin ninja kun varasti kassin. Sitten naama yrmyllä ilmeellä äitimuorin vanhaan rangeroveriin ja eikun talla pohjassa Suzy varjostamaan 🤣

Voisi jättää gangsterin hommat jollekin uskottavammalle.

Vierailija
20955/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa touhua muuten Mattylta syytellä Suzya murhaajaksi, kun oma äitinsäkin on.

Alex näytti siltä, että olisi ollut jossain kamoissa, no kaipa siellä kama liikkuu vankilassakin. Jotain lähtee juonittelemaan, kun niin kepeästi suostui Clemmien Dawnille ja Billylle antamaan. Ei oltu suomennettu, mutta sanoi siinä että Dawn passitti hänet 12 kk:ksi vankilaan. Kohtahan jo on vapaalla jotain juonimassa.

Vierailija
20956/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leylalta varastettiin kymppitonnien arvoinen huumekassi ja muija roudaa jotain karaokelaitetta polttareihin. Luulisi että kassin löytyminen on suurempi murhe kuin Suzyn järjestämät bileet.

Ei ilmeisesti tyhjäpäisyyksissään tajua, millaisten ihmisten kanssa on tekemisissä ja että nyt on oikeasti pulassa.

Juolahtipa mieleen yksi arvaus, miten kadonneen kassin tapaus päättyy. Voiko arvata vai meneekö spoilauksen puolelle jos osuu oikeaan 🤔

Vierailija
20957/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin hetken jo katsoin, että se vetää matkalaukkua perässään ja on hätäpäissään ottamassa hatkat koko kylästä, kun sillä ei ole aavistustakaan missä ne kamat on eikä myöskään massia maksaa niistä.

Vierailija
20958/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovaa touhua muuten Mattylta syytellä Suzya murhaajaksi, kun oma äitinsäkin on.

Alex näytti siltä, että olisi ollut jossain kamoissa, no kaipa siellä kama liikkuu vankilassakin. Jotain lähtee juonittelemaan, kun niin kepeästi suostui Clemmien Dawnille ja Billylle antamaan. Ei oltu suomennettu, mutta sanoi siinä että Dawn passitti hänet 12 kk:ksi vankilaan. Kohtahan jo on vapaalla jotain juonimassa.

Onkohan se Alex niin häiriintynyt, että se suostuu antamaan Clemmien Billylle ja Dawnille mutta ei Luvasta? Silkkaa kiusantekoa koko jätkältä.

Vierailija
20959/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ilmeisesti tyhjäpäisyyksissään tajua, millaisten ihmisten kanssa on tekemisissä ja että nyt on oikeasti pulassa.

Juolahtipa mieleen yksi arvaus, miten kadonneen kassin tapaus päättyy. Voiko arvata vai meneekö spoilauksen puolelle jos osuu oikeaan 🤔

Arvuutella/pohtiahan voi, kunhan ei ole varmaa ennakkotietoa.

Vierailija
20960/44653 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvuutella/pohtiahan voi, kunhan ei ole varmaa ennakkotietoa.

Arvaan, että Leyla alkoi epäillä Suzya kassin varastamisesta ja...

Ketju on lukittu.