Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Amelia on vissiin 15, näin muistan jostain lukeneeni.
Tosi yksin Marlon jäi juhlissa. Terveet seurusteli keskenään ja Marlon istui tuolissaan keskellä sitä yksin.
Kim varmaan epäilee kohta jotain kun näki Amelian kartanolla huonovointisen näköisenä. Ja näkihän se poikakin kun Amelia ja Thomas olivat lattialla. Kyllä tämä selviää vielä miten oikeesti kävi, luulen mä.
Marlonin ja Rhonan häät taitaa olla ensin joten ehkä siksikin järjestelyt ovat edellä. Mutta kyllä se Leyla taisi pöllypäissään hävittää koneeltaan ne Kimin häiden suunnitelmat.
Vierailija kirjoitti:
Kim varmaan epäilee kohta jotain kun näki Amelian kartanolla huonovointisen näköisenä. Ja näkihän se poikakin kun Amelia ja Thomas olivat lattialla. Kyllä tämä selviää vielä miten oikeesti kävi, luulen mä.
Kim varmaan tutkii sen paketin mikä Amelialle tuli kartanolle, mikäli se unohtui sinne pöydälle. Kirjesalaisuus joo, mutta tuskinpa se Kimiä hidastaa. Jospa siellä uusi lisäravinnepullo oli, ainakin paketin muoto olisi siihen sopinut. Ja tosiaan kaipa se Lucaskin jotain ehkä osaa sanoa.
Amelia olisi vaiennut koko asiasta, jos ei Harriet onneksi olisi tullut paikalle ja ottanut tilannetta haltuun.
Vierailija kirjoitti:
Osa haksahti puhumaan Marlonille kuin hän olisi menettänyt järkensä ja kuulonsakkin. Humalaiset Dan ja Jai kohtelivat Marlonia ihan päin persettä. Eivät toki tarkoittaneet mitään pahaa.
Ei Jai vaikuttanut humalaiselta, oli muuten vaan ihan jäässä. Eipä ihme kun ei Marlonia kovin hyvin tunne niin ei osaa olla luonteva muutenkaan. Ei Marlonia paljon oo ihmiset käyny moikkailemassa ja toisinpäin, olishan Marlonia voinut viedä aiemmin jo pubiin kaljalle, ei olisi ollut sitten enää niin jäykkää noissa juhlissa. Eikö sitten itse ole halunnut ihmisten ilmoille pyörätuolissa aiemmin, ehkä.
Se on tuommoisen aivojutun jälkeen olo vähän hukassa, et ole ihan itsesi, siksikin Markon tunsi itsensä vähän ulkopuoliseksi. Mutta suunta on oikea, ihana nähdä, että pikku hiljaa kuntoutuu.
Vierailija kirjoitti:
Osa haksahti puhumaan Marlonille kuin hän olisi menettänyt järkensä ja kuulonsakkin. Humalaiset Dan ja Jai kohtelivat Marlonia ihan päin persettä. Eivät toki tarkoittaneet mitään pahaa.
En mä tässä kohtauksessa kummosia huomanut.
Dan nyt kaato ne oluet, sellasta sattuu. Korottivat ääntään, kun pubissa oli kova meteli. Sitähän se Samkin teki edellisessä kohtauksessa.
Marlon sen sijaan töllötti vaan Rhonaa.
Käyttääkö Jai alkoholia, kun sillä on päihdeongelma?
Jaksokertomuksen mukaan jotain selkiää Amelian tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Jai vaikuttanut humalaiselta, oli muuten vaan ihan jäässä. Eipä ihme kun ei Marlonia kovin hyvin tunne niin ei osaa olla luonteva muutenkaan. Ei Marlonia paljon oo ihmiset käyny moikkailemassa ja toisinpäin, olishan Marlonia voinut viedä aiemmin jo pubiin kaljalle, ei olisi ollut sitten enää niin jäykkää noissa juhlissa. Eikö sitten itse ole halunnut ihmisten ilmoille pyörätuolissa aiemmin, ehkä.
Ei Marlon varmaan ole aiemmin pubiin hirveästi halunnut, kun oli lähes puhekyvytön (ja liikuntakyvytön) Lisäksi hänellä oli nielemisvaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tässä kohtauksessa kummosia huomanut.
Dan nyt kaato ne oluet, sellasta sattuu. Korottivat ääntään, kun pubissa oli kova meteli. Sitähän se Samkin teki edellisessä kohtauksessa.
Marlon sen sijaan töllötti vaan Rhonaa.
Käyttääkö Jai alkoholia, kun sillä on päihdeongelma?
En kyllä muista nähneeni sitä tuoppi tai drinkki kädessä ja muista kyläläisistä poiketen ei kauhean usein taida hengata Villapakassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaksokertomuksen mukaan jotain selkiää Amelian tilanteesta.
Piti sitten spoilata tännekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Jai alkoholisti ole. Toki addikti. Huumeaddikti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Jai alkoholisti ole. Toki addikti. Huumeaddikti.
Niin kyllähän Dawnkin vetää bisseä tai gt:tä harva se päivä. Jain en kyllä muista kauheasti juoneen.
Mitä toi Jai mulkoilee Kitiä kun itse halusi että hän ja Laurel jatkavat omia elämiään?
Tuntuu vähän että alkaa ideat olla lopussa emmerdalessa, taas yksi raskaus lisää.
Just joo, ehdin jo luulla, että Amelialla on jokin aivokasvain. Mutta eikös se olekin raskaana. Niin kuin kaikki muutkin aina. Miksi AINA.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vähän että alkaa ideat olla lopussa emmerdalessa, taas yksi raskaus lisää.
Jep, ja ens viikolla taas yksi.
Rhona on miellyttävämpi asiakas kuin se vittuilija.