Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettei Beth kertonut raskaudestaan Dawnille kun isä on Alex.
"Moi Dawn! Ei kai haittaa, että nussuttelin sun poikakaverin kaa, jolle taidat olla raskaana?"
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko Alex vankilassa siitä jostain huumekämmistään taas...pahoittelut, muisti palailee pätkittäin.
Eikun juu! Sehän yritti, että Dawn myy kunnon satsin puolestaan ja Dawn järkkäs Alexin kiinni.
Ei ollut mikään pikku paketti. Sillä istuu briteissä jo parikytä vuotta.
Jos Sandran kengissä olisi reiät, valuisi niistä ulos. Ei paljon flegmaattisempi työntekijä voisi olla.
Tulihan se Billyn normaaliluonne esiin kun löysi Clemmien 💕 Ihana.
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu muuten Billyn niin jyrkkä asenne Clemmie-asiaan. Yleensä ollut tosi empaattinen ja pitää lapsista. Ei istu hahmon normiluonteeseen.
Kirjoitin tämän, ihmettelin lähinnä kun oli lähes tylyn oloinen, vaikka olisi tiukkakin niin voi olla empaattinen, se nyt häneltä siinä puuttui, mutta tulikin toki esiin myöhemmin kuten joku kirjoitti.
En ymmärrä miten asia nyt keikautettiin yhtäkkiä niin, että Billylle yhtäkkiä olikin ok, ettei soiteta ja Dawnikin alkoi typerehtiä että "hän tietää millaisia lastensuojelussa ollaan niinkuin omalla kohdallani". No onhan sillä paljon tuoreempi esimerkki miten hyvin Lucasin kanssa kävi?!
Olisi tehnyt sen yhden puhelinsoiton itse niin Clemmie asustelisi varmaan niiden luona ongelmitta. Luulis että Lucasin kanssa paljon lastensuojelun kanssa asioineena tietää miten näkevät asiat. Välillä tuntuu että katsojia pidetään ihan tonttuina kun hahmot rupeaa yhtäkkiä käyttäytymään ihan epäloogisesti ja päinvastaisesti.
No, ehkä vähän tonttu olenkin kun on kuitenkin niin kiva sarjaa katsoa ja täällä kommentoida 😂
Ja vielä, että yhden yön jälkeen saa totaalihermoromahduksen kadulla kun muksu vietiin, kuitenkin sijoituskotiin eikä takaisin Jaden luo. Oikeesti?!
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä, että yhden yön jälkeen saa totaalihermoromahduksen kadulla kun muksu vietiin, kuitenkin sijoituskotiin eikä takaisin Jaden luo. Oikeesti?!
No se oli vaan taas yksi Emmerdale-esimerkki siitä, että kun itse mokataan, niin kilahdetaan jollekin toiselle. Dawn itse sössi sossuille soittamisen, niin yhtäkkiä se olikin hänen mielestään Harrietin vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu muuten Billyn niin jyrkkä asenne Clemmie-asiaan. Yleensä ollut tosi empaattinen ja pitää lapsista. Ei istu hahmon normiluonteeseen.
Kirjoitin tämän, ihmettelin lähinnä kun oli lähes tylyn oloinen, vaikka olisi tiukkakin niin voi olla empaattinen, se nyt häneltä siinä puuttui, mutta tulikin toki esiin myöhemmin kuten joku kirjoitti.
En ymmärrä miten asia nyt keikautettiin yhtäkkiä niin, että Billylle yhtäkkiä olikin ok, ettei soiteta ja Dawnikin alkoi typerehtiä että "hän tietää millaisia lastensuojelussa ollaan niinkuin omalla kohdallani". No onhan sillä paljon tuoreempi esimerkki miten hyvin Lucasin kanssa kävi?!
Olisi tehnyt sen yhden puhelinsoiton itse niin Clemmie asustelisi varmaan niiden luona ongelmitta. Luulis että Lucasin kanssa paljon lastensuojelun kanssa asioineena tietää miten näkevät asiat. Välillä tuntuu että katsojia pidetään ihan tonttuina kun hahmot rupeaa yhtäkkiä käyttäytymään ihan epäloogisesti ja päinvastaisesti.
No, ehkä vähän tonttu olenkin kun on kuitenkin niin kiva sarjaa katsoa ja täällä kommentoida 😂
Tonttu täälläkin. Kiva seurata sarjaa ja pähkäillä sitten juonenkäänteitä täällä... ja olla fiksumpi kuin käsiksen kirjoittajat😉
Kauniissa ja rohkeissa (seuraan silloin tällöin - aivojen nollaus) oli kohtaus, jossa Ridge sanoo pojalleen: Taiteellisuus on peräisin Ericiltä... aikaa sitten jo kerrottu, että Massimo on Ridgen oikea isä... iso moka
Emmerdalessa on kyllä panostettu siihen, että sarjassa sukua olevissa on samoja piirteitä, esim. Faith - Cain, Charity, Mack - Moira, Eric - David, Debbie - Sarah, Marlon - April jne.
Vierailija kirjoitti:
Emmerdalessa on kyllä panostettu siihen, että sarjassa sukua olevissa on samoja piirteitä, esim. Faith - Cain, Charity, Mack - Moira, Eric - David, Debbie - Sarah, Marlon - April jne.
Piti siis olla Faith - Cain, ChaSTity
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se oli vaan taas yksi Emmerdale-esimerkki siitä, että kun itse mokataan, niin kilahdetaan jollekin toiselle. Dawn itse sössi sossuille soittamisen, niin yhtäkkiä se olikin hänen mielestään Harrietin vika.
Dawn oli kyllä soittamassa ihan itse, mutta Harrietin oli pakko sotkeutua asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonttu täälläkin. Kiva seurata sarjaa ja pähkäillä sitten juonenkäänteitä täällä... ja olla fiksumpi kuin käsiksen kirjoittajat😉
Kauniissa ja rohkeissa (seuraan silloin tällöin - aivojen nollaus) oli kohtaus, jossa Ridge sanoo pojalleen: Taiteellisuus on peräisin Ericiltä... aikaa sitten jo kerrottu, että Massimo on Ridgen oikea isä... iso moka
Taiteellisuus voi periytyä myös sosiaalisesti kuten monet muutkin jutut. En ole ikinä katsonut Kauniita ja rohkeita, joten en tiedä onko Ridgen poika ollut paljon tekemisissä Ericin kanssa lapsena. Jos on, niin kipinä voi syttyä toisen ihmisen tekemisen kautta ja kun saa hyvän opettajan niin "taviksestakin" voi kuoriutua vaikka mitä.
Mutta olet oikeassa, että kuvaamassasi tapauksessa taisi sattua virhe.
Vierailija kirjoitti:
Faith - Sarah, heissä on paljon samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith - Sarah, heissä on paljon samaa.
Joo, hyvin on kuvattu heidän läheisiä välejään.
Toi Debbie kuvio ontuu, tosi kauan ollut pois tyttärensä luota, johan sisaruksetkin vieraantuu...
Vierailija kirjoitti:
Samaan kiinnittänyt huomiota, hienoa kun on nähty vaivaa castingissä. Tuo uskottavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dawn oli kyllä soittamassa ihan itse, mutta Harrietin oli pakko sotkeutua asiaan.
Mielestäni Harriet sotkeutui asiaan, joka ei varsinaisesti hänelle edes kuulunut. Dawn olisi kyllä asian hoitanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Harriet sotkeutui asiaan, joka ei varsinaisesti hänelle edes kuulunut. Dawn olisi kyllä asian hoitanut.
Kyllä se nyt näytti vähän venyvän ja vanuvan. Vielä kun sosiaalityöntekijä tuli ovesta sisään, tyhmänä ihmetellä että mitäs te nyt täällä teette, onko Lucaksen asioissa nyt jotain ongelmaa? Olis sanonut, että hyvä kun tulitte, olin just soittamassa teille, niin olis voinut vähän tilannetta auttaa. Nythän se sosiaalityöntekijälle näyttäytyi juuri siten, että oli salailemassa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt näytti vähän venyvän ja vanuvan. Vielä kun sosiaalityöntekijä tuli ovesta sisään, tyhmänä ihmetellä että mitäs te nyt täällä teette, onko Lucaksen asioissa nyt jotain ongelmaa? Olis sanonut, että hyvä kun tulitte, olin just soittamassa teille, niin olis voinut vähän tilannetta auttaa. Nythän se sosiaalityöntekijälle näyttäytyi juuri siten, että oli salailemassa asiaa.
Joo ihan samaa mieltä ettei Dawn kovin kummoista kiirettä asian kanssa pitänyt. Inhaa tuollainen vetkuttelu, Dawnista on muutenkin tullut silmissäni sellainen venyvä, saamattoman tuntuinen hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan samaa mieltä ettei Dawn kovin kummoista kiirettä asian kanssa pitänyt. Inhaa tuollainen vetkuttelu, Dawnista on muutenkin tullut silmissäni sellainen venyvä, saamattoman tuntuinen hahmo.
Kyllä tuo vaikuttaa ihan topakkaotteiselle hahmolle kun vei lapsenkin mukanaan hautajaisreissulla vaan käydessään. Joku saamaton tyyppi olisi vaan antanut tytön jäädä niihin oloihin kärvistelemään. Dawnilla on hoivavietti näköjään voimakas.
Itse muuten myös kiinitin huomiota tuohon myös kerran.
Ennen vanhaanhan Villapakka, kahvila, kauppa sekä muut julkipaikat olivat täynnä noita rekvisiitta-asukkaita ja asiakkaita, mikä toi elävyyden tunnetta.
Nyt tuntuu että kylässä ja muualla käyskentelee vain nämä avainhahmot.
Liekö sitten korona vaikuttanut asiaan.