Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leyla härskisti salaa kaiken oman osuutensa ja antaa Suzyn ottaa syyn niskoilleen jopa omasta huumepussistaan. Kyllähän tämäkin ilmi vielä tulee ja Liam järkyttyy.
Tämä Livin äidin kuvio on niin tekemällä tehty ja sitä jankataan varmasti viikkokausia ennekuin asiat selviää. Se emmerdalessa ärsyttää kun sama juonikuvio saattaa jatkua kuukausia ilman mitään uutta ja toistellaan vaan samanlaisia keskusteluja. Tylsää, käsikirjoittajat voisivat vähän lisää keksiä ja positiivisia hauskoja juttuja myös.
Leyla on ärsyttävä ja suututtaa sen asenne. Se antoi jo Jain saada syyt päälleen ja nyt Suzyn.
Toivottavasti jää pian kiinni.Suzy ansaitsee syytökset. Kyllä oli kovin hövelisti huumeita hankkimassa Leylallekin kun vielä itse käytti. Ja lähetti aikoinaan Hollyn ostamaan, ällö tyyppi.
Jokainen ottaa ja ostaa omat huumeensa, ei siinä muita voi syytellä. Nykyaikana ihme kuvio, itse mokaa mutta muiden syy.
Mutta kun Suzy ei itse ostanut, vaan lähetti Hollyn niitä puolestaan ostamaan. Ja hankki myös Leylalle. Ällö tyyppi vaikka voissa paistais.
Ihme brittikylä, kun ei oo futisjengiä, eikä puhuta matseista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leyla härskisti salaa kaiken oman osuutensa ja antaa Suzyn ottaa syyn niskoilleen jopa omasta huumepussistaan. Kyllähän tämäkin ilmi vielä tulee ja Liam järkyttyy.
Tämä Livin äidin kuvio on niin tekemällä tehty ja sitä jankataan varmasti viikkokausia ennekuin asiat selviää. Se emmerdalessa ärsyttää kun sama juonikuvio saattaa jatkua kuukausia ilman mitään uutta ja toistellaan vaan samanlaisia keskusteluja. Tylsää, käsikirjoittajat voisivat vähän lisää keksiä ja positiivisia hauskoja juttuja myös.
Leyla on ärsyttävä ja suututtaa sen asenne. Se antoi jo Jain saada syyt päälleen ja nyt Suzyn.
Toivottavasti jää pian kiinni.Suzy ansaitsee syytökset. Kyllä oli kovin hövelisti huumeita hankkimassa Leylallekin kun vielä itse käytti. Ja lähetti aikoinaan Hollyn ostamaan, ällö tyyppi.
Jokainen ottaa ja ostaa omat huumeensa, ei siinä muita voi syytellä. Nykyaikana ihme kuvio, itse mokaa mutta muiden syy.
Mutta kun Suzy ei itse ostanut, vaan lähetti Hollyn niitä puolestaan ostamaan. Ja hankki myös Leylalle. Ällö tyyppi vaikka voissa paistais.
Suzyko siellä piikitti heroiinin hollyn suoneen? Jos näin oli, niin sitten on syyllinen pahoinpitelyyn ja syytä tuomita. Kaikesta muusta vastaa Holly itse.
Vierailija kirjoitti:
Leyla elää jo ihan omaa huumeiden täyttämää elämäänsä. Liamille ja Vanessalle esitti jotain fiksua joka ei ota alkoholia, kun on arki-ilta. Oli taas vähän vahvemmat aineet mielessä.
Liamhan sanoi Leylalle, että se ryyppääminen on loputtava, kun luulee, että sill on alkoholiongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt, mut jos mun käsis olis ollut, niin Sandra olis ollut pitempään Livin luona. Hurja kiristäjä olis tullut mukaan, mut ei oltas heti paljastettu, et Sandra on mukana juonessa, olis pitkitetty jännitystä. Nyt Liv: ok. Maksetaan rahat! Ei luontevaa. 4000€, hei haloo.
Varmaan kuitenkin puntia, ei euroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leyla elää jo ihan omaa huumeiden täyttämää elämäänsä. Liamille ja Vanessalle esitti jotain fiksua joka ei ota alkoholia, kun on arki-ilta. Oli taas vähän vahvemmat aineet mielessä.
Liamhan sanoi Leylalle, että se ryyppääminen on loputtava, kun luulee, että sill on alkoholiongelma.
Kyllä sillä sekin taitaa olla. Hyvin on skumpat ja viinit maistunut. Nyt löysi sitten kokaiinin ja se on nyt ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt, mut jos mun käsis olis ollut, niin Sandra olis ollut pitempään Livin luona. Hurja kiristäjä olis tullut mukaan, mut ei oltas heti paljastettu, et Sandra on mukana juonessa, olis pitkitetty jännitystä. Nyt Liv: ok. Maksetaan rahat! Ei luontevaa. 4000€, hei haloo.
Varmaan kuitenkin puntia, ei euroja.
Puntia tietenkin. Hyvä, kun olit tarkkana.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä sekin taitaa olla. Hyvin on skumpat ja viinit maistunut. Nyt löysi sitten kokaiinin ja se on nyt ykkönen.
Ja nyt osti ison satsin ja vetää yliannostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä joku puulaakijoukkue ollut niihin aikoihin kun Mattille tehtiin rinnanpoistoleikkaus tms ja otti jotain osumaa siellä futismatsissa?
Joku kirjoitti että Clemmien isä tuttu hemmo. Veikkauksia kehiin, ei spoilauksia!
Veikkaan Ryan, koska punainen tukka.
Holly osti itse huumet ja veti ne. Kukaan ei tehnyt sitä hänelle. On siis vastuussa omasta kuolemastaan. Suzy toki osasyyllinen. Harmi ettei Holly saanut apua.
Outo juttu muuten Billyn niin jyrkkä asenne Clemmie-asiaan. Yleensä ollut tosi empaattinen ja pitää lapsista. Ei istu hahmon normiluonteeseen.
Ihanat Nicola ja Jimmy. Brendankin oli oikein edukseen.
Billy mä en ymmärrä miksi hänen kohdallaan nyt kirjoitetaan ihan eri tyyppistä käytöstä kun Billyn yleensä. Vanha Billy olisi tukenut Marlonia eikä hylännyt tätä. Vanha Billy olisi myös suhtautunut ymmärtäväisemmin Clemmien suhteen.
Miten muka Mack ja Matt nyt ovat niin raivoissaan Suzylle. Eihän heitä kumpaakaan kiinnostanut Holly kun tämä oli elossa. Mack ei edes koskaan tavannut ja Matt ei voinut pitää yhteyttä koska ei halunnut kertoa että vaihtaa sukupuoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Billy mä en ymmärrä miksi hänen kohdallaan nyt kirjoitetaan ihan eri tyyppistä käytöstä kun Billyn yleensä. Vanha Billy olisi tukenut Marlonia eikä hylännyt tätä. Vanha Billy olisi myös suhtautunut ymmärtäväisemmin Clemmien suhteen.
Miten muka Mack ja Matt nyt ovat niin raivoissaan Suzylle. Eihän heitä kumpaakaan kiinnostanut Holly kun tämä oli elossa. Mack ei edes koskaan tavannut ja Matt ei voinut pitää yhteyttä koska ei halunnut kertoa että vaihtaa sukupuoltaan.
Joo, ihmetyttää vähän toi, että veli ja eno ovat nyt niin kostomielisiä. Luulisi, että heidän olisi helppo kunnioittaa Moiran toivetta ja unohtaa koko Suzy.
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu muuten Billyn niin jyrkkä asenne Clemmie-asiaan. Yleensä ollut tosi empaattinen ja pitää lapsista. Ei istu hahmon normiluonteeseen.
Billy tosiaan jankkas sitä lastensuojelua kauheella kiireellä ja oli muutenkin ihmeen välttelevät tyttöparkaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tästä meinasin itsekin kirjoittaa. Tuntui vähän väkisin väännetyltä draamalta taas, että saataisiin säpinää sarjaan ja eripuraa Dawnin ja Billyn välille. Ihme moraalinvartija Billystä yhtäkkiä tuli. Tuskin Dawn oli ajatellut "varastaa" tyttöä kuitenkaan ja pitää omanaan, mutta minusta varsin ok, että tyttö sai yhden illan syödä ja nukkua kunnolla.
Billy ei vaan halua, että Dawn joutuu vaikeuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Billy ei vaan halua, että Dawn joutuu vaikeuksiin.
Niin, no tottakai se on päällimmäinen syy. Kyllä kait sitä itse kukin hämmentyisi, kun puoliso tulisi hautajaisista vainajan lapsi mukanaan?
Vierailija kirjoitti:
Jake ja Noah kävi pienempinä futistreeneissä. Muistan kun pojat kikkailivat treenivaatteissaan.
Aikoinaan selittivät lajin puuttumisen, ettei voi valita joukkueta, jonka puolella olis. Menettäisi liikaa katsojia.
Sitten taas mielikuvitusjoukkue veisi liikaa naiskatsojia. Haluavat pitää sarjan tämmöisen suhteen neutraalina.
Joskus pubissa kävivät keskustelua futiksen MM kisoista. Cain etunenässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihmetyttää vähän toi, että veli ja eno ovat nyt niin kostomielisiä. Luulisi, että heidän olisi helppo kunnioittaa Moiran toivetta ja unohtaa koko Suzy.
Taitaa Mack ja Matt kipuilla omaa huonoa omaatuntoaan ja poissaoloaan ja kanavoida sen Suzyyn, aina helpompi kohdistaa kiukku johonkin ulkopuoliseen kuin nähdä huono itsessään, tiedostaen tai tiedostamattaan.
Toivottavasti Mack ja Matt keksivät keinon näpäyttää Suzya. Moira yritti järkeillä, mutta ei se noin vaan uponnut miehiin.