Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43725)

Vierailija
1621/43725 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäkö ketään että Bob on rakastumassa Laureliin?

Vierailija
1622/43725 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja edelliseen tietysti vielä Robert & Aaron. :)

Mun suosikki miespuolinen sarjassa on Seb. Tosi söpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aloin kyllä kovasti odottaa Robertin ja Aaronin yhteenpaluuta.

Vierailija
1624/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäättekö Debbiestä? Minä en. Jotenkin niin seksikkyyttänsä täynnä ja ihme kohkaaja ja kostaja.

Debbie on sarjan ärsyttävimpiä tyyppejä. Aina naama nurinpäin, valittaa kaikesta. Paheksuu toisten rikoksia ja silti itse tehtailee milloin mitäkin, tämä happohyökkäysjuttu nyt toki lähti vähän lapasesta mutta ihan oikein. Saisipa nenilleen. 

Muistaako muuten kukaan, miten Debbie tuli sarjaan? Paddy adoptoi tytön silloisen vaimonsa kanssa (oliko Laurel vai kuka, nyt tätä en muista) koska eivät voineet saada lapsia. Sitten selvisikin, että on Dinglen klaania ja suku otti avosylin vastaan. Ihmeellinen käänne, kun adoptio ikäänkuin unohtui, eikä mistään enää huomaa, että oli alunperin Paddyn adoptiotytär. Cain ei tiennyt olevansa isä, Charity oli antanut vauvan pois nuorena. Ja samahan kävi sitten tyttärelle, Debbiehän antoi tyttönsä pois ja halusikin sitten takaisin. 

Vierailija
1625/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäättekö Debbiestä? Minä en. Jotenkin niin seksikkyyttänsä täynnä ja ihme kohkaaja ja kostaja.

Debbie on sarjan ärsyttävimpiä tyyppejä. Aina naama nurinpäin, valittaa kaikesta. Paheksuu toisten rikoksia ja silti itse tehtailee milloin mitäkin, tämä happohyökkäysjuttu nyt toki lähti vähän lapasesta mutta ihan oikein. Saisipa nenilleen. 

Muistaako muuten kukaan, miten Debbie tuli sarjaan? Paddy adoptoi tytön silloisen vaimonsa kanssa (oliko Laurel vai kuka, nyt tätä en muista) koska eivät voineet saada lapsia. Sitten selvisikin, että on Dinglen klaania ja suku otti avosylin vastaan. Ihmeellinen käänne, kun adoptio ikäänkuin unohtui, eikä mistään enää huomaa, että oli alunperin Paddyn adoptiotytär. Cain ei tiennyt olevansa isä, Charity oli antanut vauvan pois nuorena. Ja samahan kävi sitten tyttärelle, Debbiehän antoi tyttönsä pois ja halusikin sitten takaisin. 

Paddyn silloinen vaimo oli Emily Dingle.

Vierailija
1626/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaispa muuten mullekin mies joka minua varten tekee itse pastat ja pastakastikkeet.

Vierailija
1627/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paddyn silloinen vaimo oli Emily Dingle.

Ja Emily lähti joskus kylästä Debbien vauvan Sarahin kanssa.

Vierailija
1628/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin! Aaronin käytöksestä päätellen ei ole yhteenpaluu kaukana.

Vierailija
1629/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten kun Debbie aikoinaan paljastui Charityn tyttäreksi ja Charity oli silloin naimisissa Chrisin kanssa, asuivatko Debbie ja Joe lapsena koskaan saman katon alla?

Vierailija
1630/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että Liv ei ole tuohon ikään mennessä ihastunut keneenkään. Onkohan hän nyt aseksuaali tai jotain.

Jacob-raukka toi Liville ystävänpäiväkortin eikä Liv edes huomannut. Ei taida Gabby saada Jacobia takaisin.

Vierailija
1631/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten kun Debbie aikoinaan paljastui Charityn tyttäreksi ja Charity oli silloin naimisissa Chrisin kanssa, asuivatko Debbie ja Joe lapsena koskaan saman katon alla?

En muista, tapahtuiko nämä jutut samaan aikaan, siis että Charity oli Chrisin kanssa ja Debbie tuli kylään. Mutta mun mielestä Charity ei kyllä ottanut tyttöä luokseen eikä huolehtinut. Asui alkuun tosiaan Paddyllä ja sitten Zak ja Lisa otti tytön dinglemäiseen tapaan huomaansa - adoptio vain unohtui siinä jotenkin. Vasta Debbien aikuistuttua Charity ja Cain on alkaneet ottaa vanhemman roolia enemmän - lähinnä näyttämällä millä tavoin tehdä rikoksia. Cain kyllä puolustaa enemmän tytärtään, Charity on valmis kieroilemaan omaa lastaankin vastaan, kunhan itse hyötyy jotenkin. 

Tämän Emilyn olin unohtanut kokonaan. Miten hän lähti Sarahin kanssa kylästä? Mihin? Miten Sarah päätyikään takaisin? Sen muistan, että debbie alkoi katua.

Vierailija
1632/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin! Aaronin käytöksestä päätellen ei ole yhteenpaluu kaukana.

Telsun ohjelmatiedoissa ma 31.12. on asiaan liittyvää juttua.

Vierailija
1633/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän Emilyn olin unohtanut kokonaan. Miten hän lähti Sarahin kanssa kylästä? Mihin? Miten Sarah päätyikään takaisin? Sen muistan, että debbie alkoi katua.

Miten Emilyn voi unohtaa :)

Emily muistaakseni auttoi Debbietä heti vauvan synnyttyä ja ikäänkuin omi Sarahin itselleen, koska Debbiekään ei lasta halunnut. Emily oli lähdössä kokonaan pois kylästä ja Debbie pakotti hänet ottamaa vauvan mukaansa. Cain yritti saada heidät kiinni, mutta ei löytänyt. Myöhemmin Emily palasi itse, yhä entistä oudompana.

Vierailija
1634/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että Liv ei ole tuohon ikään mennessä ihastunut keneenkään. Onkohan hän nyt aseksuaali tai jotain.

Jacob-raukka toi Liville ystävänpäiväkortin eikä Liv edes huomannut. Ei taida Gabby saada Jacobia takaisin.

Mä luulin, että tämä on päivän selvää, että Liv on läpeensä rakastunut Gabbyyn. Miten katsoo Gabbya ja jutustelee ja mollaakin....

Ihan vaan mutulla, ei ole mitään juonipaljastustietoa tästä. Tai ehkä tää onkin vaan mun päässä. :D

Vierailija
1635/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista, tapahtuiko nämä jutut samaan aikaan, siis että Charity oli Chrisin kanssa ja Debbie tuli kylään. Mutta mun mielestä Charity ei kyllä ottanut tyttöä luokseen eikä huolehtinut. Asui alkuun tosiaan Paddyllä ja sitten Zak ja Lisa otti tytön dinglemäiseen tapaan huomaansa - adoptio vain unohtui siinä jotenkin. Vasta Debbien aikuistuttua Charity ja Cain on alkaneet ottaa vanhemman roolia enemmän - lähinnä näyttämällä millä tavoin tehdä rikoksia. Cain kyllä puolustaa enemmän tytärtään, Charity on valmis kieroilemaan omaa lastaankin vastaan, kunhan itse hyötyy jotenkin. 

Jossain vaiheessa Debbie asui Cainin kanssa Andyn tilalla. Siellähän se Andy romanssikin sitten roihahti. Myös Andyn veli Daz asui tilalla. (ei mitään tekemistä sarjassa nykyisen Dazin kanssa)

Ja en muista, että olisi Zakin ja Lisan kanssa oikeastaan edes asunnut kuin väliaikaisesti silloin tällöin.

Vierailija
1636/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaron seurasi lumoutuneena Robertin pastan tekoa käsivarret yhdessä venytellen kuin kissanpoika, joka odottaa herkkupalaa.

Vierailija
1637/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäkö ketään että Bob on rakastumassa Laureliin?

Ei. Bob on ollut aina helppo rakastumaan. Jotenkin jopa diggaisin tuosta Bobin ja Laurelin suhteesta, vaikken yleensä sarjoissakaan voi sietää pettäjiä. Se Brenda on nykyään vaan niin rasittava vinkuja, ettei jaksas. Häviäis sarjasta, kun Bob ja Laurel alkais niinku olee.

Brenda muutenkin on todella outo poikkeus Bobin morsiansarjassa. Bobin edelliset naiset ovat olleet vahvoja ja omanlaisiaan. Brenda on ihan täyslapanen tuossa sarjassa. Laurelillakin on nykyään jotkut ballsit, että hän sujahtaisi sopivasti siihen jonon jatkoksi.

Vierailija
1638/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaron seurasi lumoutuneena Robertin pastan tekoa käsivarret yhdessä venytellen kuin kissanpoika, joka odottaa herkkupalaa.

Niin mäkin seurasin.

Vierailija
1639/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo aina öyhöttää arkaluontoisia asioita suureen ääneen mutta kirjaimellisesti nurkan takana oleva ei koskaan kuule mitään 🤔

Vierailija
1640/43725 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yleensä inhoan pettäjiä mutta Bob ja Laurel olisivat paljon sopivanpi pari kuin Bob ja Brenda nykyisillään. Eikä haittaisi yhtään vaikka Brenda veisi mennessään Ericin. Ovathan he siviilissä nykyään naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan