Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43724)
Mä olen kanssa pettynyt siihen että Ross, Rebecca ja Seb lähtevät yhdessä sarjasta. Robert menettää poikansa ja Ross taas hylkää omansa Charityn armoille.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kanssa pettynyt siihen että Ross, Rebecca ja Seb lähtevät yhdessä sarjasta. Robert menettää poikansa ja Ross taas hylkää omansa Charityn armoille.
Mitenkähän Robert sen hyväksyy? Kai tällä kertaa Robert voi edes tulla käymään?
Oli muuten hauskat ilmeet Aaronilla tänään Sebin kanssa. Taitaa Aaron pitää Sebistä ja kohta varmaan taas Robertistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rossin näyttelijä tosiaan poistuu sarjasta aika yllättävän henkilön seurassa. Ei Debbiä täsmentänyt Simonille mitä tehdä muuta kuin satuttaa.
Olen kyllä todella pettynyt siihen kenen kanssa Ross lähtee. Ei sovi yhtään pariksi. Olisi mieluummin lähtenyt yksin. Toisaalta kerrankin ihan tavis nainen, joka ei ole juuri minkään näköinen saa tv-sarjassa komean miehen. Komea jopa puolet kasvoista pilattuina.
Ei kai Emmerdalessa vakinäyttelijänä kovin montaa kaunista olekaan?
Ehkä sinulla on jotenkin todella spesifi maku, mutta kyllä siellä meidän kulttuurimme mittapuun mukaan on keskivertoa enemmän kaunottaria. Toki emmerdalessa on myös taviksia, mikä tekee omasta mielestäni sarjasta kiinnostavamman.
Voi olla, että en nyt arvostele meidän kulttuurimme mittapuun mukaan vaan sen mittapuun mukaan, mitä tv:ssä olen tottunut näkemään. Mittapuuni ehkä vääristyy siitä, että Emmerdale tulee aina juuri Kauniiden ja rohkeiden jälkeen.
Ketkä Emmerdalessa sinun mielestäsi ovat kaunottaria? Minulle tulee mieleen lähinnä Vanessa. Bellekin on tässä sarjassa nätimmästä päästä.
Ja joo, kyllä minäkin pidän siitä, että Emmerdalessa kaikki eivät ole ”kauniita ja rohkeita”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että Graham näki syyllisyyden Debbien kasvoilta. Ei kuitenkaan sanonut Joelle tai poliiseille asiasta mitään. Halusi ilmeisesti käyttää tuota korttia varmistamaan, että Debbie ja Cain eivät tee enempää kostotoimenpiteitä. Mutta miksi Graham juuri Debbietä syytti siitä huumelavastamisesta? Simon ei tiennyt Debbiestä mitään silloin, kun Graham hakkasi Simonia. Ainoa nimi, jonka Simon olisi tiennyt antaa Grahamille silloin, oli Cain. Päättelikö Graham sitten itse vain, että Cain toimi Debbien käskystä?
Graham ainakin nyt varmasti muistaa Simonin naaman hyvin - toisin kuin Ross.
Graham itse vaikuttaa sellaiselta, että voisi tehdä mitä vain ilman että syyllisyys loistaa kasvoilta.
Graham olisi varmaaan hyvä pokerissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö muuten noiden palkkauksesta? Juokseeko sama palkka riippumatta, näkyykö sinua kerran kuussa pari minuuttia tai näytkö joka päivä 15min?
Ei juokse sama liksa. Onhan nää tietyt tapaukset paremmin palkattuja A-listalaisia ja sitten on B-porukkaa. Hahmon kiinnostavuus tekee siis tuon A, B, C.... linjauksen. Sitten sen päälle vielä se, että kuinka paljon on kohtauksia tietyssä ajassa.
Esim Valerie poistettiin sarjasta juurikin sen takia, että oli suosittu, mutta näyttelijä ei halunnut enempää tehdä töitä. Ei jaksanut vanhemmiten niin pitkiä päiviä ja kohtausten opettelua. Sama muistaakseni kävi Viv Hopenkin kohdalla. jne.
Kiitos tiedoista!
Olen muuten aika järkyttynyt siitä, että Valerie on vasta 58-vuotias! Näyttää ryppyisemmältä kuin äitini 74v. Tupakka tietenkin osasyynä.
Onkohan lapsiraukkojen Sarahin ja Jackin molemmat vanhemmat kohta vankikarkureita...
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlaisen tuomion Debbie saisi jos kaikki paljastuisi? Siis tarkoitan nyt pelkkää happohyökkäysjuttua, en Debbien aiempia rikoksia kuten tuhopolton yritystä.
Debbie ei tilannut Simonilta juuri happohyökkäystä, mutta palkkasi kuitenkin Simonin satuttamaan Joeta. Kai siitä jo häkki heilahtaa?
Veikkaan, että jos Simon joutuu kiinni asiasta, hän sanoo, että Debbie tilasi happohyökköyksen. Sana sanaa vastaan, kummallakaan ei muita todisteita. Aavistelen kyllä, että joku ehkä tappaa Simonin ennen kuin pääsee kertomaan Debbiestä mitään.
Simon taisi sanoa Debbielle jotain että raskauttavia tekstiviestejä löytyy.
Simon on kyllä sellainen hahmo että jos joku laittaisi sen kylmäksi niin kellään ei tulisi ikävä.
Sitten kun Ross pääsee sairaalasta, ottavatkohan Joe ja Graham säälistä hänet takaisin töihin?
Tykkäättekö Debbiestä? Minä en. Jotenkin niin seksikkyyttänsä täynnä ja ihme kohkaaja ja kostaja.
Jaa en ole huomannut Debbiessä mitään seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäättekö Debbiestä? Minä en. Jotenkin niin seksikkyyttänsä täynnä ja ihme kohkaaja ja kostaja.
En tykkää. Ei koskaan hymyile.
Ketä Kauniit- ja Rohkeat-tyyppisiä kaunottaria Emmessä on? Nyt kun Alicia ja Leyla on lähteneet niin ei kai siellä ole kuin Moira ja Priya tällä hetkellä.
Rebecca, Chas ja Belle myös kauniita, mutta ehkei mitään mallikaunottaria kuitenkaan. Enemmänkin kauniita omalla tavallaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Ketä Kauniit- ja Rohkeat-tyyppisiä kaunottaria Emmessä on? Nyt kun Alicia ja Leyla on lähteneet niin ei kai siellä ole kuin Moira ja Priya tällä hetkellä.
Rebecca, Chas ja Belle myös kauniita, mutta ehkei mitään mallikaunottaria kuitenkaan. Enemmänkin kauniita omalla tavallaan. :)
Mun mielestä Nicola on kaunis.
Entä montako komeaa miestä on Emmerdalessa?
Happohyökkäysjuttua käsitellään vasta nyt jouluk-18 oikeudessa ja tuomioista tiedetään ensi viikolla Debbien ja Simonin osalta.
Graham ja Joe ovat hyvin vastenmielinen tapaus ollut alun alkaenkin ja on jatkossakin koska sarjassa palkitaan rikoksia tehneitä ja uhreja rangaistaan lisää. Adamin auttamisesta pakoon tulee ikäviä seurauksia Aaronin kautta Robertille.
Enkä pidä siitä,ei ole hyväksyttävä ratkaisu, että Rebecca ja Sebastian lähtivät Rossin kanssa, joka ampui Robertia murha tarkoituksessa,on väkivaltaa,rikoksia ja huumeiden käyttö taustaa josta R ei edes tiedä.
Sebastiania näyttelevää ihanaa vauvaa nähdään paljon jatkossa meillä esitettävissä syksyn jaksoihin asti mikä onkin miellyttävin asia,syy katsoa sarjaa. Jos ja kun Sebastian palaa Robertin luokse niin häntä näyttelee uusi kasvo.
Vierailija kirjoitti:
Entä montako komeaa miestä on Emmerdalessa?
Cain, Graham, David, Pete, Ross, Joe, Frank - On silmänruokaa. :D
Ja edelliseen tietysti vielä Robert & Aaron. :)
Robert työnsi lastenvaunuja kahvilassa, puhui Aaronille ja sitten lähti kahvilasta ilman lastenvaunuja? Ensin luulin, että hän heti jätti Sebin Aaronille.
Ehkä sinulla on jotenkin todella spesifi maku, mutta kyllä siellä meidän kulttuurimme mittapuun mukaan on keskivertoa enemmän kaunottaria. Toki emmerdalessa on myös taviksia, mikä tekee omasta mielestäni sarjasta kiinnostavamman.