Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43711)

Vierailija
43701/43711 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää koko Rose kuvio on niin epäuskottava. Rose oli jollain rahalla sisustanut kartanoakin uudestaan Kimin poissa ollessa. Harmittaa kun tykkäsin Kimistä ja Willistä parina.

Mä yleensä näen ihan hyvin ja erotan ihmiset toisistaan mutta mun pitää katsoa tosi tarkkaan että onko ruudussa Gabby vai Ella.

Tykkäsin kun Bob ja Jimmy oli heti Laurelin puolella kun Jai yritti hakea sympatiaa.

Vierailija
43702/43711 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä kattonut, mutta nyt pitää ihmetellä, että kuinka monta tapahtumaa pitää 20 minuutin jaksossa olla? Ensin luettelee itse neljä-viisi kohtausta ja sitten päivittelee tapahtumaköyhyyttä.

😄

Ainoaataan pääjuoni eli Tom ja Belle eteni ja sekin eteni taas yhteen taukoon vaikka juuri olivat tauolla tai no Tom jäi kylään (ei ihme että tässä kestää vielä pieni ikuisuus tämän saattamisessa loppuun), muut eivät oikeastaan edenneet mihinkään eli seesteinen jakso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43703/43711 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenki oon alkanu sietää sitä... :( Odotan mielenkiinnolla mitä tapahtuu. Yllättävän paljon saanut ruutuaikaa uudeksi hahmoksi.

Tiedetään. Mittaan kuumeen, minäkin aluksi inhosin sitä :)

Tuo väriä kylään kuten Ruby ja ruyutuaikapaljous voi merkitä että loppu lähestyy (tosin Rubykin on saanut eniten-lähes eniten ruutuaikaa tänä vuonna ja ei tästäkään ole päästy eroon).

Vierailija
43704/43711 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruby haluaa vaan kiusata Kimiä. Nauttii jos.Kimin elämä menee sekaisin paitsi ettei se mene. Kim on niin monissa liemissä keitetty ettei Rubyn juonet toimi. Ruby ressukka ei tunne Kimiä kuten ei Calebkaan tuntenut kun yritti huijata. Kim on ollut maahan lyöty vain poikansa toimesta, Jamie on hänen heikko kohtansa.

Vierailija
43705/43711 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiiiii! Mullakin menee Ella ja Gabby "sekaisin". Jotain samaa niissä on oltava, kun joku muukin tuossa sanoi..

Eihän ne kasvoistaan menis edes siskoksina, mutta joku olemus, aura tjsp.

Vierailija
43706/43711 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heiiiii! Mullakin menee Ella ja Gabby "sekaisin". Jotain samaa niissä on oltava, kun joku muukin tuossa sanoi..

Eihän ne kasvoistaan menis edes siskoksina, mutta joku olemus, aura tjsp.

Hyvä että jollain muullakin kuin mulla. 

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tuota lausetta ei näytä siskoksilta. Eihän kaikki siskokset ole samannäköisiä.

Vierailija
43707/43711 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se kolkkasi joitain viikkoja sitten ja kenet? Selvisikö tapaus? 

Entä mitä tapahtui 3v.2kk sitten olleessa jaksossa...?

Jotain rajaa noihin kysymyksiin. Joko itse seuraat sarjaa tai sitten et.

Liittyy juonikuvioon olennaisesti! Tom silmäilee siihen malliin Vinnya, että uusiiko tekonsa?! 

Liittyy mitä liittyy mutta, jos on niin hukassa, ettei tajua edes, että ketä kolkattiin niin meidän muiden on aika vaikeaa koittaa pitää tuollaista katsojaa juonessa mukana.

😥 Minkä minä muistilleni voin. 

Kysy vaan, minä vastaan jos itse muistan😁

Olet kultainen 

Vierailija
43708/43711 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuiko Laurel jotain asuntolainasta? Miten mä muistelin että Kim jolla Laurel oli vuokralla myi talon niin että Gabby osti sen Jotta Laurel ja sisarpuolet sai jatkaa siellä asumista.

Vierailija
43709/43711 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää koko Rose kuvio on niin epäuskottava. Rose oli jollain rahalla sisustanut kartanoakin uudestaan Kimin poissa ollessa. Harmi

Velkarahalla Kartanon eli Kimin kontolle, itse kun on köyhä kuin kirkonrotta.

Vierailija
43710/43711 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruby haluaa vaan kiusata Kimiä. Nauttii jos.Kimin elämä menee sekaisin paitsi ettei se mene. Kim on niin monissa liemissä keitetty ettei Rubyn juonet toimi. Ruby ressukka ei tunne Kimiä kuten ei Calebkaan tuntenut kun yritti huijata. Kim on ollut maahan lyöty vain poikansa toimesta, Jamie on hänen heikko kohtansa.

Caleb epäonnistui ylimielisyyttään.

Vierailija
43711/43711 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää koko Rose kuvio on niin epäuskottava. Rose oli jollain rahalla sisustanut kartanoakin uudestaan Kimin poissa ollessa. Harmittaa kun tykkäsin Kimistä ja Willistä parina.

Mä yleensä näen ihan hyvin ja erotan ihmiset toisistaan mutta mun pitää katsoa tosi tarkkaan että onko ruudussa Gabby vai Ella.

Tykkäsin kun Bob ja Jimmy oli heti Laurelin puolella kun Jai yritti hakea sympatiaa.

Sama juttu, Will ja Kim on mielestäni sarjan parhaita pareja, piti sekin sitten mennä sotkemaan. 

Vierailija
43712/43711 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandy antoi avaimet Dinglejen kotiin että Ella voi käydä suihkussa ja pesulla (no jos aikoo mennä sinne kävellen niin tarvitsee suihkun takaisinpaluunkin jälkeen). Kumma jos Liamin luona ei olisi pesumahdollisuuksia.

Rose sitten otti ja kertoi kaiken Willille ja kas kummaa kun Kim sattui paikalle.

Dingle-autokorjaamolla on hyvä palvelu kun Cain kävi ilmoittamassa Liamille että tämän auto pitäisii vuosihuoltaa.

Tomilla oli ihan hirveä "ikävä" Belleä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi