Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43827)
Vierailija kirjoitti:
Hirvee vinkuja tuo Rhona kitisee vaan vaikka Pete mitä koittaa. Eka lahja ei oo tarpeeks seksikäs ja sitte on liian. Hohhoijaa. Miten se Pete jaksaa sitä katella.
Mä taas ihmettelen, miten surkeesti tämä Rhonan kohdunpoisto on kirjoitettu.. Eikö se muka mitään ohjeistusta saanut sairaalasta mukaansa? Eikö Pete ollut mukana kuulemassa tai lukemassa lehtisiä aiheesta?
Rhonalta on kohtupoistettu. Se tarkoittaa menopaussin oireistoa kertaheitoilla, kaikki heti tänne nyt. Onneksi sentään Diana pääsi kertomaan Petelle, että tämä on nyt tilanne. Tarvittiinhan asiaan sarjan grand-old-lady, eikä niinkään sairaalasta toimitettua tietoa.
Rhonalta itseltäänkin tuommoinen yleistieto mennyt ihan kokonaan ohi. Ihmetteli kiukkujaan ja kuumuutta. Ihan klassista. Jonkin asteinen lääkäri kuitenkin.
Onhan se käytös ärsyttävää muiden silmiin, mutta kaikkein vaikeinta se on itselle. Haluaisihan sitä olla ihmisiksi ja loukkaamatta, mutta kun ne kohtaukset tulee varottamatta yllättäen. Kaverille nimittäin tehtiin vastaava toimenpide samasta syystä. Se eka puoli vuotta oli hankalaa hänen kanssaan, mutta sittenhän kaikki oli ohi. Ei ollut vuosia kestävää menopaussia. Hän taisi vielä saada jotain loiventavia hormoneja, mutta Rhona ei vissiin sitäkään.
Kaikenlisäksi Rhonalla on vielä ne kivut, kun ei uskalla syödä särkylääkkeitä. Siitä johtuen vielä ongelmia siitä lääkeriippuvuudesta, kun se pitää koko ajan varuillaan. Ei pääse relaamaan ollenkaan. Vaatii todella pitkää pinnaa ja kärsivällisyyttä lähipiiriltä.
N48
Vierailija kirjoitti:
Hirvee vinkuja tuo Rhona kitisee vaan vaikka Pete mitä koittaa. Eka lahja ei oo tarpeeks seksikäs ja sitte on liian. Hohhoijaa. Miten se Pete jaksaa sitä katella.
Toi juttu on min mielestä ihan tarpeeton juonenkäänne.
Yhtä turha kuin koko Rhona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ihmettelen, miten surkeesti tämä Rhonan kohdunpoisto on kirjoitettu.. Eikö se muka mitään ohjeistusta saanut sairaalasta mukaansa? Eikö Pete ollut mukana kuulemassa tai lukemassa lehtisiä aiheesta?
Rhonalta on kohtupoistettu. Se tarkoittaa menopaussin oireistoa kertaheitoilla, kaikki heti tänne nyt. Onneksi sentään Diana pääsi kertomaan Petelle, että tämä on nyt tilanne. Tarvittiinhan asiaan sarjan grand-old-lady, eikä niinkään sairaalasta toimitettua tietoa.
Rhonalta itseltäänkin tuommoinen yleistieto mennyt ihan kokonaan ohi. Ihmetteli kiukkujaan ja kuumuutta. Ihan klassista. Jonkin asteinen lääkäri kuitenkin.
Onhan se käytös ärsyttävää muiden silmiin, mutta kaikkein vaikeinta se on itselle. Haluaisihan sitä olla ihmisiksi ja loukkaamatta, mutta kun ne kohtaukset tulee varottamatta yllättäen. Kaverille nimittäin tehtiin vastaava toimenpide samasta syystä. Se eka puoli vuotta oli hankalaa hänen kanssaan, mutta sittenhän kaikki oli ohi. Ei ollut vuosia kestävää menopaussia. Hän taisi vielä saada jotain loiventavia hormoneja, mutta Rhona ei vissiin sitäkään.
Kaikenlisäksi Rhonalla on vielä ne kivut, kun ei uskalla syödä särkylääkkeitä. Siitä johtuen vielä ongelmia siitä lääkeriippuvuudesta, kun se pitää koko ajan varuillaan. Ei pääse relaamaan ollenkaan. Vaatii todella pitkää pinnaa ja kärsivällisyyttä lähipiiriltä.
N48
Kohdunpoisto sinällään ja pelkästään EI aiheuta menopaussia. Riippuu onko munasarjat jätetty vai ei. Minulle on tehty kohdunpoisto, mutta jätettiin munasarjat, joten minulla ei ole vielä ollut menopaussia.
Ihme juttu miksi Rhona poistattaa osansa hyvälaatuisten kasvaimien takia. Hankki huvikseen vaihtarit. Mulla kohtu täynnä myoomia enkä leikkele mitään. Myös kasvain yhdessä munasarjassa.
Vihdoinkin Maya ja Jacob jäi kiinni 😝
Miks taustalla joka paikassa kuuluu epämääräistä taustamusiikkia jostaki kämäsestä "radiosta", jotenki ärsyttävä yksityiskohta tässä sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Nyt vitkutetaan sitä, kertooko Liv, kenelle kertoo ja uskooko kukaan Liviä. Lisäksi Liviä kiristetään, ettei kertoisi. Loputonta veivausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Nyt vitkutetaan sitä, kertooko Liv, kenelle kertoo ja uskooko kukaan Liviä. Lisäksi Liviä kiristetään, ettei kertoisi. Loputonta veivausta.
Liv se rupee kiristämään mayalta rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
Kohdunpoisto sinällään ja pelkästään EI aiheuta menopaussia. Riippuu onko munasarjat jätetty vai ei. Minulle on tehty kohdunpoisto, mutta jätettiin munasarjat, joten minulla ei ole vielä ollut menopaussia.
Kun poistetaan kohtu ja munasarjat niin aloitetaan hormonikorvaushoito heti joko estrogeeni laastarilla tai geelillä useimmiten,tableteilla harvemmin. Ei siinä tule mitään vaihdevuosi oireita hikoilua tms. Asiasta ilmeisesti ennakkoluuloja ja tietämättömyyttä. Joku voi kokea toimenpiteen henkisesti vaikeaksi omista syistään. Suurimman osan elämän laatu paranee koska ongelman aiheuttaja kipuineen on poistunut hyvänlaatuisissa tapauksissa esim. myoomat,kystat.
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta koko kylä tietää 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se inhottava Maya jää kiinni, se jakso on nähtävä. En pysty katsomaan koko Emmerdalea just tämän Mayan takia.
Huhtikuun lopun - toukokuun jaksoissa alkaa paljastua kunnolla. Jopa David myöntää, mutta uhri itse ei vielä pitkään aikaan. Vankilareissun jälkeen käy pikaisesti kylässä (jättää vauvan) ja häipyy näillä näkymin lopullisesti sarjasta.
Minkä vuoden huhtikuun? Tämän vuoden huhtikuu valitettavasti meni jo.
Jos seuraisin sarjaa ja/tai omaisit päättelykykyä, ymmärtäisit että kirjoittaja tarkoittanee nyt Suomessa nähtävien jaksojen alkuperäisiä esitys/sijoituspäiviä.
Vai luuletko että mtv3 on saanut tämän vuoden jaksot nyt jo? 🙄😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta koko kylä tietää 😊
Menee vielä jokunen hetki ennenku muutkin saa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Miks taustalla joka paikassa kuuluu epämääräistä taustamusiikkia jostaki kämäsestä "radiosta", jotenki ärsyttävä yksityiskohta tässä sarjassa.
Musta se on taas mukava lisä sarjassa. Tuo normaalimman elämän tuntua, eikä vaan aina murhia ja kieroilua.
Vierailija kirjoitti:
YES!
En itse vielä katsonut perjantain jaksoa, kun haluan katsoa noi tuplajaksot putkeen. Harmittavan usein on pe ja ma jakso samaa settiä. :(
Huutelin torstaina Liville, että voitko jo nyt "haistaa" sen suhteen, kun olet ennenkin ollut tarkkanäköinen tyttö.
Nyt Maya alkaa tietty suoraan manipuloida Liviäkin, ennen teki sen Jakobin kautta. Sais kyl häipyy sarjasta, mun on pakko katsoa muualle kun sitä näytetään.
Mua ällöttää tuo Mayan ja Jacobin vehtaaminen niin, että en ole muutamaan viikkoon katsonut koko Emmerdalea. Mutta mukava tietää, että jäivät nyt kiinni, joten voin palata sarjan pariin muutaman viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää tuo Mayan ja Jacobin vehtaaminen niin, että en ole muutamaan viikkoon katsonut koko Emmerdalea. Mutta mukava tietää, että jäivät nyt kiinni, joten voin palata sarjan pariin muutaman viikon päästä.
Olen katsonut, vaikka oksettaa se petollisuus. Todella vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
Miksi alapeukutit faktaa :O ?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä taustamusa taas on oikein kiva asia, sais kuulua enemmänkin =)