Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
38861/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn ihan ystävällisesti: miksi paljastusketju ei kelpaa? Miksi pitää häiriköidä täällä???

Vierailija
38862/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoilaaminen on ilkeyttä! Täällä! On oma ketju niille.

Murrekirjoittajat ja hupsuttelijat lopetti kun pyydettiin! Spoileri-ällöt vaan jatkaa. M i k s i ???

Ai, siis luuletko sä olevas jotenkin ajan hermoilla vai?

Täh?

Kuka tahansa löytää tulevat halutessaan, iso osa katsoo normi aikaan 18.30 jakson kerrallaan ma-pe!!!

Sitä samaa murretta ja hupsuttelua on täällä edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38863/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vähän törkeetä, että jengi täällä perustaa sellasia kuppikuntia, joihin muilla ei ole asiaa. Että vähän vaivaannuttavaa siinä sitten yrittää kommentoida mitään.

Vierailija
38864/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on vähän törkeetä, että jengi täällä perustaa sellasia kuppikuntia, joihin muilla ei ole asiaa. Että vähän vaivaannuttavaa siinä sitten yrittää kommentoida mitään.

Mitä sä sekoilet? Mitä ihmeen kuppikuntia? Oletko taas kännissä?

Vierailija
38865/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan täällä esimerkiksi hupsuttelijat, murteilijat, spoilaajat, spoilerivastaiset ja aiheen vierestä keskustelevat.

Vierailija
38866/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on ulkomaailmassa frendejä, joiden mielestä mun spoilerit on jännittäviä. Että vali vali vaan teille. Ilmiantakaa ja haukkukaa saa tana. Haistakaa vit tu! 

Vierailija
38867/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa pikkuhiljaa mennä hermo. Mä olen yrittänyt selvitellä tätä riitaa jo ihan tarpeeks. Mulla ei ole koko ajan aikaa täällä vaan jonninjoutavaan tappeluun. Nyt te toimitte näiden sääntöjen kanssa. Te ette selvästikään pysy päätöksissänne.

Vierailija
38868/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko hänet?

Vierailija
38869/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se spoilaan niin rajusti että huomenna vielä tuntuu!

Vierailija
38870/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi suloinen Matami ruudussa saa kiihkoilijatkin rauhoittumaan.

Vierailija
38871/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Mackenzieta sanoa Mackiksi? Pitääkö Chasia sanoa Chasityksi?

Mieluummin Chastityksi.

Vierailija
38872/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako Mackenzieta sanoa Mackiksi? Pitääkö Chasia sanoa Chasityksi?

Mieluummin Chastityksi.

Mutta tuo tietää tulevia tappeluita oikeinkirjoituksesta!

Vierailija
38873/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käy sääliksi Wendy. Jää jotenkin sivuun, Brenda suree ja Bob on aivan tolaltaan. Tietenkin surun murtama, mutta selviäis nyt se kuski. Joku mainitsi, että rikospaikkatutkinta meneillään...

Onneksi Nicola ja Brenda on sovussa.

Ne juhlat oli aivan oudot. Jules ihme öykkäri. Paddy lauhkea lammas, kunnes karjui (syyttä) Mandylle. Assari oli pirteä uutuus, löysi oitis yhteisen sävelen Mandyn kaa.

Täs ohjelmassa on niin paljon hyvää: erilaiset hahmot, värikkäät luonteet, sukulaisuus... ja sit ihan riman alitus kohtauksia.

Aaronia seuraan mielenkiinnolla:

Silti Team Jimmy

Kyllä se Angel vielä tunnustaa ajaneensa.

Vierailija
38874/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkaa pikkuhiljaa mennä hermo. Mä olen yrittänyt selvitellä tätä riitaa jo ihan tarpeeks. Mulla ei ole koko ajan aikaa täällä vaan jonninjoutavaan tappeluun. Nyt te toimitte näiden sääntöjen kanssa. Te ette selvästikään pysy päätöksissänne.

Mitä sääntöjä tarkoitat? Vauva-palstan tai Sanoman säännöissä ei mainita halaistua sanaa sarjojen tulevien tapahtumien kertomisesta, jos mainittaisiin niin sitten La Promesa ja Salkkarit ketjut olisi poistettu aikoja sitten saati tämän ketjun ensimmäisessä viestissä.

Lisäksi sinä et ole moderaattori.

Vierailija
38875/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan täällä esimerkiksi hupsuttelijat, murteilijat, spoilaajat, spoilerivastaiset ja aiheen vierestä keskustelevat.

Siis: ei ole hupsuttelijoita enää, kuivakaksi on käynyt koko ketju

Milloin viimeksi kukaan on murteita kirjoittanut?

Ohi aiheen kirjoittavat haihtuneet myös

Silti ilkeät spoilaajat pilaavat monien katselunautinnon, m i k s i?

Miksi ei teille spoiliketju kelpaa, oletteko aina yhtä ilkeitä???

Vierailija
38876/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Belle näytti Tomille sen valkoisen koltun, oliko juhlissa se? En muista

*Mustavalkoisen mutta ei Belle ollut juuri muuta kuin seinäruusuna juhlissa, Tom sanoi muutaman sanan ja se kännissä oleva sitten kulutti suurimman osan ajasta ja loput meni sitten Paddylle, Mandylle ja Ellelle.

Vierailija
38877/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn ihan ystävällisesti: miksi paljastusketju ei kelpaa? Miksi pitää häiriköidä täällä???

Jotkut saavat nautintoa siitä, että kiusaavat muita. Myös se, että kaikki eivät pysty pitämään sisällään kun "tietää jotain" eli juorukelloja.

Vierailija
38878/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne spoilaajat koskaan tähän kysymykseen vastaa. Kun spoilausketju on erikseen, miksi ei voi mennä sinne? No, ei ne vastaa, kunhan kysyin. 

Vierailija
38879/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua spoilaantua niin ei kannatta mennä nettiin. Vai luetteko lehtien juonipaljastuksia ja itkette sitten? Aika itsekästä kuvitella että teidän kiusaamisenne olisi tässä syynä. Kaikki ei liity teihin, huomionhakuiset kiihkoilijat. Täällä halutaan vain jutella rauhassa, mutta eihän se riidankylväjien kanssa onnistu.

Vierailija
38880/44653 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua spoilaantua niin ei kannatta mennä nettiin. Vai luetteko lehtien juonipaljastuksia ja itkette sitten? Aika itsekästä kuvitella että teidän kiusaamisenne olisi tässä syynä. Kaikki ei liity teihin, huomionhakuiset kiihkoilijat. Täällä halutaan vain jutella rauhassa, mutta eihän se riidankylväjien kanssa onnistu.

Miksi ette mene " juttelemaan rauhassa" spoiliketjuun?

Miksi ette vastaa tähän kysymykseen???

Ketju on lukittu.