Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Se Oscar jakso tulee vasta tänään ja täällä
jo höpötellään asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Se Oscar jakso tulee vasta tänään ja täällä
jo höpötellään asiasta?
Lörppäsuut ei voi itselleen mitään.
Ihmettelen miksi tyypit veivät kukkia "kolaripaikalle" joka yllättäen olikin siinä kylän sillan luona, eikös nuoret olleet matkalla Hotteniin ja jossain kaukana jo menossa?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi tyypit veivät kukkia "kolaripaikalle" joka yllättäen olikin siinä kylän sillan luona, eikös nuoret olleet matkalla Hotteniin ja jossain kaukana jo menossa?
Joo mä mietin ihan samaa. Kyllähän he jonkun matkaa ehtivät jo ajaa kylältä poispäin, itse kuvittelin heidän olevan jo lähellä Hottenia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VIc oli Portugalissa viettämässä joulua Dianen ja Bernicen luona.
Ja ilmeisesti Portugalin sää oli sateinen tai Vic vietti sen ja uuden vuoden 4 seinän sisällä.
???
Ei kaikki rusketu tai halua ruskettua, jos siihen viittaat. Edes kesällä. Nykyään sitä pidetään jopa ihan fiksuna, että vältellään suoraa aurinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä mietin ihan samaa. Kyllähän he jonkun matkaa ehtivät jo ajaa kylältä poispäin, itse kuvittelin heidän olevan jo lähellä Hottenia.
Arvelin, ett tossa sillan kupeessa on jonkunlainen muistopaikka, lienee Leannakin kuollut lähellä. En usko kolarin tuossa sattuneen. Arthur ja Angel oli ainakin kävellen, Bob kuikuili. April ja Cathy oli kans siinä.
Miekestäni oikea kolari oli kauempana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelin, ett tossa sillan kupeessa on jonkunlainen muistopaikka, lienee Leannakin kuollut lähellä. En usko kolarin tuossa sattuneen. Arthur ja Angel oli ainakin kävellen, Bob kuikuili. April ja Cathy oli kans siinä.
Miekestäni oikea kolari oli kauempana
Minä muuten mietin, että mikähän oikeassa elämässä on todennäköisyys sille, että Angel/Arthur ja Cathy/April osuvat viemään kukkiaan yhtä aikaa.
Mä en lähde portugaliin tai ylipäätään ulkomaille istuakseni neljän seinän sisällä kun sitä saa ihan täällä kotosuomessakin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Veivät sillalle koska kolaripaikka on kaukana ja siellä on tutkimukset vielä käynnissä. Selitettiin viime viiikolla.
Musta Leylalla ei oikein olis varaa tuomita poikaansa vaikka tämä rakastuikin isäpuolensa exään. Leyla itse on mennyt siskonsa aviomiehen kanssa sänkyyn ja tullut raskaaksi. Sitä kumminpäin David Leylan ja Alician kanssa oli en muista enää.
Vierailija kirjoitti:
Nicolaa on vielä niin vähän nähty Angelinsa kanssa, etten edes ala ränttää.. Heidän aikansa varmasti tulee. Sitten vielä Jimmy rakas siinä niicooo ja angeeeel. Ärh. Pitää muistaa, että Angelicassa jyllää Nicolan veren lisäksi Kingien veri. Ne vasta psykoja olikin, Jimmy rakasta lukuunottamatta.
Angelican pääasiallinen kasvatus tehtiin ennenkuin Nicolaa puri politiikkakärpänen ja sen jälkeen on ollut mitä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veivät sillalle koska kolaripaikka on kaukana ja siellä on tutkimukset vielä käynnissä. Selitettiin viime viiikolla.
Miksi siellä sitten oli poliisien eristysnauhat? Siis siellä mihin nuoret veivät kukkia? Ehkäpä tähän nyt ei kuitenkaan kannata takertua tämän enempää?
Vierailija kirjoitti:
Ja mä kun katoin, että kodin eteen niitä kasaantui..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä sitten oli poliisien eristysnauhat? Siis siellä mihin nuoret veivät kukkia? Ehkäpä tähän nyt ei kuitenkaan kannata takertua tämän enempää?
Hyvä pointti! Anyway, mun puolesta case is closed
Vierailija kirjoitti:
Mä en lähde portugaliin tai ylipäätään ulkomaille istuakseni neljän seinän sisällä kun sitä saa ihan täällä kotosuomessakin tehdä.
Kuka sitten lähtee? Mikä tää juttu nyt oikein on?
Miten on käynyt ilmi, että Victoria istui sisällä portugali reissunsa?
Eivät olleet kylän sillalla vaan siinä oli kiviaita jonka takana näkyy niitty. Kiviaidassa on aukko jonka luo tuovat kukkia. Olisiko auto ottanut osumaa siihen aitaan. Katsoin tallenteen netistä. Ehkä nuoriso tuli bussilla paikalle ja Bob joka kuikuili sieltä sivusta on tullut omalla autollaan.
Vierailija kirjoitti:
Ennen joulua sanoi että lähtee Portigaliin tapaamaan Dianea ja Berniceä ja kun tuli vajaan kuukauden päästä takaisin niin oli yhtä kalpea kuin ennenkin.
Kun Ameliala oli oma lomansa (tai tauko sarjasta oikeastaan) jokin aika sitten niin tuli "lomalta" takaisin ruskettuneena eli oli selvästi viettänyt rantalomaa taukonsa aikana toisinkuin Gabby ja Portugalissa "käynyt" Victoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Portugalissa rantakelit ja helteet on joulun aikaan? Se on Espanjan korkeudella Atlantin rannalla, voi olla hyvinkin viileää talvella.
Eli näyttelijän joka ei todennäköisesti lomaile Portugalissa pitäisi ottaa joku tekorusketus että teistä näyttäisi käyneen Portugalissa jouluna.
Ja seukkas vielä manaaja-Meenan kaa :(