Mistä tunnistaa, että esimies on ihastunut työntekijään?
Mistä tunnistaa, että esimies on ihastunut työntekijään?
Kommentit (28)
Mun tapauksessa meni just noin, että pikkujouluissa pyysi tanssimaan, kun oli vähän ottanut. Töissä melkeinpä vältteli ja sanoi useimmiten asiansa jollekin muulle meidän osastolla.
Kohtelee eri tavalla kahdenkesken kuin jos on muita paikalla. Tämä on selvä merkki.
Esimies ei saisi näyttää ihastustaan. Se on vastoin säännöksiä.
Kyselee jatkuvasti henk kohtasuuksia elämästä
Eilen pikkujoulut. Pomo pyysi varmaan firman 30 naista tanssimaan. En usko että on ihastunut, on vaan sellainen häntäheikki.
Harvemmin esimiehet ihastuvat alaisiin. Riski uran loppumiselle liian suuri.
Vierailija kirjoitti:
Kohtelee eri tavalla kahdenkesken kuin jos on muita paikalla. Tämä on selvä merkki.
Kuten miten?
Vierailija kirjoitti:
Eilen pikkujoulut. Pomo pyysi varmaan firman 30 naista tanssimaan. En usko että on ihastunut, on vaan sellainen häntäheikki.
No ei varmaan, jos kaikkia pyytää. Mutta jos pyytää vain yhtä.
Pyytää treffeille, laittaa viestiä vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Oooo 🤩
Mut mitään ei kyllä tapahdu. Vaik oon yrittänyt vihjailla kiinnostuksestani.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oooo 🤩
Ohis
Ei ole kiinnostunut siis.
Ottaa kontaktia usein, kyselee yksityiselämästä, pukeutuu paremmin töihin kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oooo 🤩
Ohis
Ei ole kiinnostunut siis.
Nyyh. Vaikka piti olla varma merkki :) Ja hakeutuu usein lähelle. No ehkä pitää vaan (hyvänä?) työkaverina
Meillä ainakin alkuun hommasi naisen sinne töihin ja siellä sitten mielisteli ja nuoleskeli kaikin tavoin.
Ei sitä voi huomata. Monesti ystävällisyys sotketaan ihastukseksi.
Pyytää tanssimaan pikkujouluissa.