Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
38461/44653 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää viikko katottu. Mitä haluat tietää?

Syödääkö Dingleillä mämmiä?

Vierailija
38462/44653 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabby ilmeisesti vietti joulun kotonaan kun ei ollut yhtään ruskettunut, huomenna nähään Vicin paluu ja loman tulos.

Nicole ei taaskaan usko mitään pahaa pikku "enkelistään".

Jacob ja Gabby olivat aika läheisissä väleisä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38463/44653 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gabby ilmeisesti vietti joulun kotonaan kun ei ollut yhtään ruskettunut, huomenna nähään Vicin paluu ja loman tulos.

Gabby jäi ihmettelemään vähän sen näköisenä, että ymmärsi vissiin väärin ja luulee, että Jacob on hänestä kiinnostunut. En ole varma mutta jäi vähän sellainen fiilis.

Vierailija
38464/44653 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bob oli valmis uskomaan, että Cathy valehtelee. Eikä se ole mikään ihme. On aina ollut ihmeellinen kusettaja ja hapannaama koko tyttö. Toisaalta ei toi Nicolankaan Angel mitään erityistä luottamusta herätä. Aika näyttää miten jutussa käy.

Vierailija
38465/44653 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gabby jäi ihmettelemään vähän sen näköisenä, että ymmärsi vissiin väärin ja luulee, että Jacob on hänestä kiinnostunut. En ole varma mutta jäi vähän sellainen fiilis.

Gabby on niin miehen kipeä, että ottais Jacobin kiljuen sänkyynsä. Vaikka Jacob on edelleen melko nuori niin kyllä hän on jo pannut paljon.

Vierailija
38466/44653 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gabby on niin miehen kipeä, että ottais Jacobin kiljuen sänkyynsä. Vaikka Jacob on edelleen melko nuori niin kyllä hän on jo pannut paljon.

Molemmat yli 20-v (Gabby pari vuotta vanhempi). Gabby touhusi viimeksi kun Nicky tuli kartanoon ja Jacob vissiin Sarahin kanssa (ei ole päässyt vielä pukille Vicin kanssa).

Elleivät tekijät kehitä vuoden alkuun kolmiodraamaa niin sitten jossain vaiheessa Jacob puhuu Leylalle ja sanoo: Äiti tässä on minun tyttöystäväni ja samalla vetää Vistorian esiin.

Vierailija
38467/44653 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat yli 20-v (Gabby pari vuotta vanhempi). Gabby touhusi viimeksi kun Nicky tuli kartanoon ja Jacob vissiin Sarahin kanssa (ei ole päässyt vielä pukille Vicin kanssa).

Elleivät tekijät kehitä vuoden alkuun kolmiodraamaa niin sitten jossain vaiheessa Jacob puhuu Leylalle ja sanoo: Äiti tässä on minun tyttöystäväni ja samalla vetää Vistorian esiin.

Voi hyvänen aika. Victoria ja Jacob ovat olleet "sillai" jo monta kertaa.

Vierailija
38468/44653 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Victoria ja Jacob ovat olleet "sillai" jo monta kertaa.

Vierailija
38469/44653 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää viikko katottu. Mitä haluat tietää?

Syödääkö Dingleillä mämmiä?

Eivät näyttäneet. He kyllä tykkäävät perinneruuista, että varmaan suomalainen mämmikin uppois.

Vierailija
38470/44653 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein muutamia ilmiantoja. Nyt katsotaan oliko hyötyä.

Kyllä MINÄ nyt olen ylpeä teostani tällä palstalla. Oikea pyhimys. 🙌Pidän huolta että kaikki alistuvat tahtooni. MINÄ MINÄ ! Kehukaa minua! 😇😇   🤡🔊🙌 😇🏅

Muistattehan että, Minä VALVON 👩💻🧐 🐕🔎🔔 ettei yksikään sana kerro mitään seuraavasta jaksosta ennen klo19.. 

Hankkisit elämän. Olet niin säälittävä. 

Vierailija
38471/44653 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sarjassa ketään päähenkilöä jonka lapsi /puoliso ei olei kuollut ennenaikaisesti/murhattu/tapaturmaisesti TAI päähenkilöä, joka ei olisi tappanut ketään?

Vierailija
38472/44653 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sarjassa ketään päähenkilöä jonka lapsi /puoliso ei olei kuollut ennenaikaisesti/murhattu/tapaturmaisesti TAI päähenkilöä, joka ei olisi tappanut ketään?

hyvä kysymys. Lisätään vielä vanhemmat ja sisarukset kuolleiden joukkoon niin rajataan tosi pieni porukka.

Heti ei tule ketään mieleen. Victorian äitikin kuoli tapaturmaisesti palaen.

Vierailija
38473/44653 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein saman tulkinnan.

Vierailija
38474/44653 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa kaikki lapset ovat outoja otuksia, ei yhtään suloista lasta. 

Vierailija
38475/44653 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

April on minusta aina ollut suloinen ja fiksu tyttö. Sarjassa on ollut myös ihania vauvan palleroita, kuten: Esther, Reuben ja Ivy. Taaperoista tulee mieleen Frankie ja Eve, ei valittamista. Mulla ainakaan:)

Vierailija
38476/44653 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Gabby jäi miettimään kuka on Jacobin salainen tyttöystävä kylästä. Rupeaa varmaan tonkimaan asiaa.

Vierailija
38477/44653 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Gabby jäi miettimään kuka on Jacobin salainen tyttöystävä kylästä. Rupeaa varmaan tonkimaan asiaa.

Niin jäi mutta omahyväisenä kelaa Jacobin tunteiden kuumenneen itseensä. Ei kait sillä liikenaisena ole aikaa tonkia mitään ylimääräistä?

Vierailija
38478/44653 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

April on minusta aina ollut suloinen ja fiksu tyttö. Sarjassa on ollut myös ihania vauvan palleroita, kuten: Esther, Reuben ja Ivy. Taaperoista tulee mieleen Frankie ja Eve, ei valittamista. Mulla ainakaan:)

Mutta kyllä oli hutsun näköinen silloin kuin onneksi ei lähtenyt kyytiin.

Vierailija
38479/44653 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brenda? Tracy? Amelia? Sarah? Wendy? Liam? Mary?

Riippuu kuka lasketaan päähenkilöksi.

Vierailija
38480/44653 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brenda? Tracy? Amelia? Sarah? Wendy? Liam? Mary?

Riippuu kuka lasketaan päähenkilöksi.

Huhhuh. Oletpa huolimaton sarjan seuraaja tai ainakin todella huono muistinen...

Ketju on lukittu.