Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
36321/44653 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ughh miksi toi Aaron oli pakko tuoda takaisin emmentaaliin riehumaan >_<

Vois häipyä koko jätkä....

Niin vois. Varsinkin, jos jatkuu toi sairas raivoaminen. Rasittava tyyppi tätä nykyä.

Vierailija
36322/44653 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt niin voi mennä, että minä en voi tulla lainkaan ketjuun, kun näen jaksot viikon myöhässä.

Kyllä se vaan näin menee!

Haluat siis syrjiä. Kiitos vaan. Hyvästit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36323/44653 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joidenkin pitää odottaa kello 19.00 asti, niin sitten toisten pitää odottaa kunnes minä olen nähnyt ne.

Lopettakaa nyt toi lapsellinen kälätys. Huooohhh.

Heti kun sä lopetat.

Vierailija
36324/44653 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kommentoin vasta televisiolähetyksen jälkeen ihan vaan siitä syystä, että en jaksa tapella. Joidenkin on pakko myöntyä, vaikka se tuntuisi epäreilulta.

Mua säälittää Vinny. Chas oli siitä ihan oikeassa. Aaron on jo niin raukkamainen että käy itseään heikompia vastaan. 😥 

Vierailija
36325/44653 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä tulet tänne lukemaan aiemmin????

Vierailija
36326/44653 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Vinnyllä ne talorahat, mitä Aaron vaatii? En oikein ymmärtänyt, jättikö Liv talonsa ja Aaron korjaamonsa tai mikä romuliike se nyt on Vinnylle? Mitä se Aaron siis Vinnylle ilkeilee ja uhkailee?

Aaron omisti 50% ja Liv toiset (Aaronin antamat) 50% asunnosta (puolet talostaj ja toinen puoli on jonkun muun omistuksessa) ja Aaron lähti kylästä niin tämän 50% siirtyi (tai Aaron antoi aikoinaan ennen lähtöään) Liville ja kun Liv kuoli niin aviomies Vinny peri asunnon ja Caleb osti sen ja nyt Aaron on sitten sitä mieltä että Vinny on mukamas vastuussa Livin kuolemasta ja että hän (Aaron) omistaa/omisti koko asunnon jonka Vinny myi ja Aaron haluaa talorahat Vinnyltä.

Romuttamo on sitten kolmen kimppa jossa V ja A kukin omistaa vajaat 50% korjaamosta ja Eric sitten 3% (korvauksena hänen maisemansa "pilaamisesta"), alunperin Aaronin ja Adam Bartonin pystyttämä ja kun Aaron häippäsi (Adam oli lähtenyt jo aiemmin) niin sen jälkeen Vinny hoiti sitä kunnes Aaron tuli takaisin ja sanoi että Adamin osakkeet ovat hänen (kaiketi lähtiessään silloin aikoinaan Aaron antoi oman osuutensa Liville ja Vinny sitten peri ne Livin kuoleman jälkeen).

Ihanasti sekaisin eiköö vain?

Vierailija
36327/44653 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caleb tekstasi viereisessä pöydässä kaverilleen ja perui Tracyn tapaamisen. Tarkoituksena varmaan lyöttäytyä itse Tracyn seuraan. Leyla möi itsensä väkisin Tracyn mentoriksi joten Tracy ei koskaan tule tapaamaan tätä Calebin kaveria eikä kuulemaan todellista syytä miksi tapaaminen peruuntui. Caleb ovela kettu on päättänyt saada Tracyn. 

Vierailija
36328/44653 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Caleb tekstasi viereisessä pöydässä kaverilleen ja perui Tracyn tapaamisen. Tarkoituksena varmaan lyöttäytyä itse Tracyn seuraan. Leyla möi itsensä väkisin Tracyn mentoriksi joten Tracy ei koskaan tule tapaamaan tätä Calebin kaveria eikä kuulemaan todellista syytä miksi tapaaminen peruuntui. Caleb ovela kettu on päättänyt saada Tracyn. 

Kyllä. Just näin mutta kuuluu kirjoittaa Leyla myi eikä möi. Ei paha moka mutta moka kuitenkin.

Vierailija
36329/44653 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria oli ihan maansa myynyt kun Jacob ei ollutkaan valmis heti hommiin vaan meni Ericille.  Kunhan ei nyt ala mustasukkaiseksi jos Jacob ei aina ole valmiina

Vierailija
36330/44653 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaron palailee normaalimmaksi, Ericin salaisuus on nyt Brendankin. Pelkäsin näiden kuvioiden jatkuvan pitkään.

Jacobilla on vielä paljon opittavaa salassapidosta, vaikka perheenjäsenistään näkiskin juttuja.

Leyla ällöttävä "minä, mä, mä, minä" - tyrkky. Nolo.

Tracy ja Caleb siinä on jotain tuhmaa.

Vierailija
36331/44653 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi Marlon ei karjaise Rhonalle, että sulle syntyy kohta lapsi! Antaa vaan Rhonan kälättää ja kälättää. On melko selvää, että sitten myöhemmin suututaan, kun Marlon ei heti kertonut Gusin muijan raskaudesta vaikka tiesi asiasta.

Sehän on varmaan miljoonas kerta kun jonkun pitäs kertoa totuuksia niin toinen kälättää niin, että jää jutut kertomatta.

Vierailija
36332/44653 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tracy kiimassa, lapsi ja aviomies sivuseikka tälle letukalle, tälläytyy viimeisen päällä  jonka Leyla huomasi. Aviomies täysin sokea, ei tajua kuka on ostanut ja kenet.

Vierailija
36333/44653 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessä tulet tänne lukemaan aiemmin????

Samasta syystä kun sinun pitää päästä tänne ennen kello 19.00.

Vierailija
36334/44653 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Vinnyllä ne talorahat, mitä Aaron vaatii? En oikein ymmärtänyt, jättikö Liv talonsa ja Aaron korjaamonsa tai mikä romuliike se nyt on Vinnylle? Mitä se Aaron siis Vinnylle ilkeilee ja uhkailee?

Aaron omisti 50% ja Liv toiset (Aaronin antamat) 50% asunnosta (puolet talostaj ja toinen puoli on jonkun muun omistuksessa) ja Aaron lähti kylästä niin tämän 50% siirtyi (tai Aaron antoi aikoinaan ennen lähtöään) Liville ja kun Liv kuoli niin aviomies Vinny peri asunnon ja Caleb osti sen ja nyt Aaron on sitten sitä mieltä että Vinny on mukamas vastuussa Livin kuolemasta ja että hän (Aaron) omistaa/omisti koko asunnon jonka Vinny myi ja Aaron haluaa talorahat Vinnyltä.

Romuttamo on sitten kolmen kimppa jossa V ja A kukin omistaa vajaat 50% korjaamosta ja Eric sitten 3% (korvauksena hänen maisemansa "pilaamisesta"), alunperin Aaronin ja Adam Bartonin pystyttämä ja kun Aaron hä

Ihanasti kirjoitettu. Perusteellista, ja tiedät tämän, koska...?

Vierailija
36335/44653 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tracy kiimassa, lapsi ja aviomies sivuseikka tälle letukalle, tälläytyy viimeisen päällä  jonka Leyla huomasi. Aviomies täysin sokea, ei tajua kuka on ostanut ja kenet.

Outoahan se olisi, jos Nate heti epäilisi uskottomuudesta tuoretta vaimoaan. Eikä vielä ole paria pusua enempää tapahtunutkaan. Sekin on väärin, tiedetään.

Tracya tuntui kovasti kiinnostavan päätyikö Leyla ja Caleb yhteisen yön viettoon.

Vierailija
36336/44653 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoahan se olisi, jos Nate heti epäilisi uskottomuudesta tuoretta vaimoaan. Eikä vielä ole paria pusua enempää tapahtunutkaan. Sekin on väärin, tiedetään.

Tracya tuntui kovasti kiinnostavan päätyikö Leyla ja Caleb yhteisen yön viettoon.

Kyllähän peruskuvio Emmessä on iät ajat ollu, että melkein pussaaminen on paljon törkeämpää kuin naiminen.

Vierailija
36337/44653 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä noi kukkarintamerkit olikaan? Muistaako joku?

Vierailija
36338/44653 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi Marlon ei karjaise Rhonalle, että sulle syntyy kohta lapsi! Antaa vaan Rhonan kälättää ja kälättää. On melko selvää, että sitten myöhemmin suututaan, kun Marlon ei heti kertonut Gusin muijan raskaudesta vaikka tiesi asiasta.

Ei Rhona synnytä mitään (lapsi on kyllä Rhonan biologisesti) vaan Gus-idiootin nyk. vaimo Lucy-tolvana synnyttää vauvan piakkoin (vatsasta päätellen).

Vierailija
36339/44653 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Remembrance Day on 11. marraskuuta vietettävä ensimmäisen maailmansodan päättymisen muistopäivä ja unikko on muodostunut päivän symboliksi.

Vierailija
36340/44653 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Remembrance Day on 11. marraskuuta vietettävä ensimmäisen maailmansodan päättymisen muistopäivä ja unikko on muodostunut päivän symboliksi.

Kiitis, olen eri kuin kysyjä, mutta ihmettelin samaa. Jostain syystä aina muistan, että ne olis jonkun sairauden kannustusmerkki vrt Roosa-nauha

Ketju on lukittu.