Syöttekö maustettuja viilejä?
Kommentit (14)
Aiemmin söin viilistä päärynän makuista ja vadelmaa. Oli hyvää mutta kalliiksi tulee näitä nautiskella. 70c kpl hinta ja jos parikin syö päivässä se on jo 1,5e.
En. Rakastan maustamatonta viiliä ja kaipaan sitä. En voi enää syödä sitä allergian takia :((
En syö viilejä. Niissä maustetuissa on kyllä sinällään hyviä, joskus oli tosi hyvä ruusunmarjaviilikin, liekö sitä vielä?
En vaan ostele mitään tuollaisia viilejä tai jogurtteja nykyisin.
Maustamatonta viiliä ja talkkunajauhoa.
En syö viiliä ollenkaan. Niissä on se paksu kermakerros päällä (hyi!) ja muutenkin se on sellaista "venyy ja paukkuu" syömistä. En myöskään syö jugurtteja. Jätän väliin.
Joskus niitä, missä on joku hedelmäsose pohjalla. Niistä kauttaaltaan maustetuista mä en tykkää. Paras viili on Valion Vanhanajan viili.
Mansikkaviilis on minun ja kissani herkku.
Tykkään viilistä, kaikki maut käy. Mieluisimmat ovat maustamattomat ja ne joissa on hilloa pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Älä anna paljon. Mansikka voi olla myrkylllistä kissalle. Osta kissalle oma maustamaton viili. :)
Vierailija kirjoitti:
En syö viiliä ollenkaan. Niissä on se paksu kermakerros päällä (hyi!) ja muutenkin se on sellaista "venyy ja paukkuu" syömistä. En myöskään syö jugurtteja. Jätän väliin.
Ah, se on just parasta se rakenne!!
Maustan viilin maapähkinävoilla ja suklaalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä anna paljon. Mansikka voi olla myrkylllistä kissalle. Osta kissalle oma maustamaton viili. :)
Se esanssi ei ole mansikkaa nähnytkään.
Sen verran paha kammo jäänyt kakaraikäisenä talkkunasta että ei viiliä minulle enää ikinä.
Joskus maustamatonta. Vaikka onkin vähä kuin räkää koostumukseltaan, niin silti raikkaampaa kuin rahka ja jogurtti.