Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkottiko se Cathy että haluaa kohdunpoiston?
Kohdun ja munasarjojen poisto.
Saako tollaisella syyllä muka poiston? Kuulostaa vähän oudolta.
Briteistä ei tietoa.
Juttu lähtee laukalle nyt!
Suomessa ei, kun muut tietää paremmin.
Nimim. 15vuotiaana näin ultrassa oman tilanteeni, että kuollutta on. Johtimet kuivat käppyrät ja munasolukin näytti rusinalta jne.
Ei toivoa omista biologisista lapsista. Mahdotonta sanoi lääkärien lääkärit. Silti se rusina toi järjettömät irtaantumiskivut ja menkat olivat teuraat.
Miksi pitäisi kärsiä, kun ei lapsiakaan tiedossa? Halusin vastaavan leikkauksen, en saanut. Olin liian nuori tekemään päätöksen. Sitten vasta kolmekymppisenä saan ottaa puhe
Olen pahoillani sun puolesta, mitä kaikkea oletkaan joutunut kärsimään turhaan. Toivottavasti itsetuhoisuus on taakse jäänyttä elämää ja voit nykyään iloita elämästä. Ainakin on kiva, että olet täällä meidän kanssa kirjoittelemassa Emmerdalesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, hyvälle näyttää, en minä sitä tarkoittanut. Mutta jotenkin erilaiselle kuin aiemmin. En vain keksi, mikä sen tekee.
siis Chas. Mä en osaa ollenkaan tätä lainaamista.
Chasin tukka on paljon kauniimpi nykyään. Onko muuta muuttanut kuin hiusmallia?
Totta, aiemminhan hiukset roikkuivat aina silmillä, kun otsatukka oli niin pitkä. Mutta oisko myös kasvoja kiristetty hieman? Kaunis hän kyllä on ja on aina ollut. Samoin minusta Moira on todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkottiko se Cathy että haluaa kohdunpoiston?
Kohdun ja munasarjojen poisto.
Saako tollaisella syyllä muka poiston? Kuulostaa vähän oudolta.
Briteistä ei tietoa.
Nimim. 15vuotiaana näin ultrassa oman tilanteeni, että kuollutta on. Johtimet kuivat käppyrät ja munasolukin näytti rusinalta jne.
Ei toivoa omista biologisista lapsista. Mahdotonta sanoi lääkärien lääkärit. Silti se rusina toi järjettömät irtaantumiskivut ja menkat olivat teuraat.
Miksi pitäisi kärsiä, kun ei lapsiakaan tiedossa? Halusin vastaavan leikkauksen, en saanut. Olin liian nuori tekemään päätöksen. Sitten vasta kolmekymppisenä saan ottaa puhe
Surullinen tarina, kiitos kun kerroit. Helppo on täälläkin kiviä heitellä, vaikka lasitalossa? Syytellä ja arvostella anonyyminä.
Voimia Sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, hyvälle näyttää, en minä sitä tarkoittanut. Mutta jotenkin erilaiselle kuin aiemmin. En vain keksi, mikä sen tekee.
siis Chas. Mä en osaa ollenkaan tätä lainaamista.
Chasin tukka on paljon kauniimpi nykyään. Onko muuta muuttanut kuin hiusmallia?
Totta, aiemminhan hiukset roikkuivat aina silmillä, kun otsatukka oli niin pitkä. Mutta oisko myös kasvoja kiristetty hieman? Kaunis hän kyllä on ja on aina ollut. Samoin minusta Moira on todella kaunis.
Jotenkin tuntuu, et Chas hymyilee useammin, sekin kaunistaa ihmistä :o)
Miten tuo Gabby omistaa koko firman?
Sehän sai Kimilta vain 120 tonnin osuuden Kimin bisneksistä.
Kiitos kauniista sanoista. Olin eilen aika tunteellinen, kun Cathyn sanat uppos. Ei haavoja sentään avannut, mutta sai mietintämyssyn päähän.
Cathyn tilanne on aivan toinen, kun mulla. Silti häntä pitäisi kuunnella. Tuntuu, että nyt vähätellään. Syöt pillereitä kyllä se siitä... Hän sen helvetin kanssa joutuu kuitenkin elämään. Onhan kohdunpoisto lopullinen ja lapsettomuus siitäkin seuraa. No, hänellä on vaihtoehtoja..
Itse olen ollut hyvässä jamassa, kun pääsin 31 vuotiaana leikkaukseen. Pääsin elämään elämääni. Ei kipuja, ei turhia odotuksia. Vapaus. Mun opiskelut ja työurakin alkoi vasta silloin, kun mielenterveys alkoi parantua.
Nyt viisissäkymmenissä olen nainen parhaassa uraiässä ja elän mun työlle. Rakastan sitä ja mun työntekijöitä. No, viereen on kiilannut yksi semmonen lutunen mies, jonka kanssa on aika mukavaa.
Pahoittelut jälleen ohi teemasta, mutta tämmösiä höpelöitä osa meistä emmefaneista nyt vaan on. Jatketaan!
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Gabby omistaa koko firman?
Sehän sai Kimilta vain 120 tonnin osuuden Kimin bisneksistä.
Vaihtoi kartanon 20% osuuden 90% (omisti 10% ennestään) osuudeksi puistosta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kun veljet tulee toimeen keskenään ja pubissa on muutakin elämää kuin vain Chas ja tämän lapsi nyt kun Amelia lapsineen muutti sinne..
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kauniista sanoista. Olin eilen aika tunteellinen, kun Cathyn sanat uppos. Ei haavoja sentään avannut, mutta sai mietintämyssyn päähän.
Cathyn tilanne on aivan toinen, kun mulla. Silti häntä pitäisi kuunnella. Tuntuu, että nyt vähätellään. Syöt pillereitä kyllä se siitä... Hän sen helvetin kanssa joutuu kuitenkin elämään. Onhan kohdunpoisto lopullinen ja lapsettomuus siitäkin seuraa. No, hänellä on vaihtoehtoja..
Itse olen ollut hyvässä jamassa, kun pääsin 31 vuotiaana leikkaukseen. Pääsin elämään elämääni. Ei kipuja, ei turhia odotuksia. Vapaus. Mun opiskelut ja työurakin alkoi vasta silloin, kun mielenterveys alkoi parantua.
Nyt viisissäkymmenissä olen nainen parhaassa uraiässä ja elän mun työlle. Rakastan sitä ja mun työntekijöitä. No, viereen on kiilannut yksi semmonen lutunen mies, jonka kanssa on aika mukavaa.
Pahoittelut jälleen ohi teemasta, mutta tämmösiä höpelöitä osa meist
Hei. Eihän ollut ohi teeman, vaan just aiheesta. Ihana kuulla, että elämä mallillaan nyt, onnekdi.
Nainen! Jatka samaan malliin!!! Lutusen miehen kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kun veljet tulee toimeen keskenään ja pubissa on muutakin elämää kuin vain Chas ja tämän lapsi nyt kun Amelia lapsineen muutti sinne..
Niin ja suru Alin kuolemasta alkaa helpottaa sekä kyläläisten paheksunta Chasin pettämisestä. Ihmisillä on jo uutta jauhettavaa kylillä.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut jälleen ohi teemasta, mutta tämmösiä höpelöitä osa meist
Sulle 💖
Tervetuloa Emmerdalen toiseen "juhlat" keskusteluun, ellet siellä jo ole, jossa "ohi teeman" ei ole kiellettyä vaan suorastaan toivottavaa. Siellä keskustellaan kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä, kysellään ja annetaan vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään Willapakassa viettävät Haloweenia. Milloin edellisen kerran oli?.Se on pimeyden, satanistien lasten saalistamien juhla 5.11 Pyhän Patrikin päivää jota vietetään? Vaakunassa on mies ratsulla jotka tallovat jaloissa olevaa matelijaa. Se kuva hyvin oleellista asiaa tänäkin päivänä, taistelua vihollisia vastaan. Päivä on myös Anonymous päivä.
Ole ystävällinen ja puhu kunnioittavammin muiden uskosta tai tavoista, jos haluat että sinua kohdellaan samoin. Pahan palvontaa ei tarvitse aina nähdä kaikkialla. Jeesus ei opettanut olemaan ilkeä muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikos niin ettei lydia voi tulla raskaaksi? Jotain hämminkiä sen toby-jutun kanssa aikoinaan taisi olla ettei saisi enää lapsia. Olishan se jo moneen kertaan Samin kanssa saanu lapsen muutoin.
Eivät Samin kanssa ehkä pahemmin harrasta lasten teon harjoittelua. Kuinka Lydia edes jaksaisi kaiken jälkeen heittäytyä lemmen leikkeihin, tekee Samilla ja laumalla voileipiä.
Viimeisin kerta taisi olla silloin, kun hankkivat Lydialle sen asuntovaunun.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja suru Alin kuolemasta alkaa helpottaa sekä kyläläisten paheksunta Chasin pettämisestä. Ihmisillä on jo uutta jauhettavaa kylillä.
No tuskin kauaa suri Alia saati eroa Paddystä (kauemmin kuin Alin kuolemaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut jälleen oh
SE " toinen " Emme on kyl hulvaton, käsitöistä rokkareseptiin ja kaikkea siltä väliltä, eikä ilkeilyä, rumia kommentteja###
Kikkis-fani kirjoitti:
Viimeisin kerta taisi olla silloin, kun hankkivat Lydialle sen asuntovaunun.
Ei sitä näytetä muutenkaan, mennään yläkertaan, sohvalle jne ja sitten kun seuraavan kerran näkyvät niin hommat on ohitse.
"SE " toinen " Emme on kyl hulvaton, käsitöistä rokkareseptiin ja kaikkea siltä väliltä, eikä ilkeilyä, rumia kommentteja###"
Tää on varsinainen Emmerdalen "pääketju" ja se toine lisänä, ei siis kilpaileva ketju vaan ikää kuin jatkot tai etkot 😉 Emmerdalen ystävien juttunurkka.
Toki täski ketjus ohi aiheen kirjotus on sallittuu, kute myös hupsuttelut, videot ja sen semmoset, vaik jotkut yrittääki sääntöi sanella.
Miten musta näytti, että Jakob katteli pikkasen ihastuneesti Victoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut jälleen oh
Vähän huonosti viime viikkoina kerennyt palstailemaan. Kiireet hellittää.. Mutta näin sen toisen ketjun pääsivulla. Ihmettelin, mutten avannut. Pitääpä vilkasta. 🤩
Briteistä ei tietoa.
Miksi pitäisi kärsiä, kun ei lapsiakaan tiedossa? Halusin vastaavan leikkauksen, en saanut. Olin liian nuori tekemään päätöksen. Sitten vasta kolmekymppisenä saan ottaa puheeksi.. ehkä lääketiede löytää jonkun keinon.
Ei löytänyt. Kärsin, itkin, menetin toisinaan elämänhaluni, elämänlaatu nolla, vakava masennus... Joista olisin päässyt kohdun yms poistolla.
Pääasia, että saivat ihmisrauniota kiusata kuukausittain vuosikausia. Adoptiokin jäi haaveeksi, kun masennus iski ja itsetuhoisuus.
Olen katkera yhä. Mä olisin vaan halunnut elää tätä elämää, enkä kärsiä kivuista ja vuodoista.