Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen se Clemmie nyt kuvittelee menevänsä? Kauhea herätys perheellä, kun tyttö on kadonnut yön selkään.
Oli surullista, kun tyttö sanoi: Pitääkö minun nyt lähteä pois, kun te saatte oman tytön? On ollut varmaan aika turvaton lapsuus ja silti ikävöi äitiään...Billy on kyl luonteva noiden lasten kaa.
Saiko Clemmie Nickyn kortin? Meni sekavaksi, kun Gabby paljasti vauvauutisen
Ei siihen korttiin enää puututtu sen jälkeen, kun Gabby näytti sitä Willille ja Kimille. Toivottavasti tyttö löytyy pian ja on kunnossa.
Sunil ja Nicky seuraava pari 💕
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä sarjassa yllätä mikään. Eli onko Suni siis Jain veli? Kuinka sattui että ilmestyi sarjaan juuri nyt.
Mahdollisesti, tulevat jaksot kertovat sen meille. :D
Vierailija kirjoitti:
Outoa oli totta tosiaan. Tuli kuin joku murtovaras. Saatiinkohan muuten kylään taas yksi homo lisää, kun Sunil vilkuili Nickya sillä silmällä?
Pitää Nickylläkin olla joku että tällä on jokin syy olla kylässä (muukin kuin ah niin rakastava iskä).
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun on tuommoisen hörökorvan kelpuuttanut.
Rakkaus on tunnetusti sokea muuten moni avioliitto olisi jäänyt toteutumatta.
Vierailija kirjoitti:
Se penska ei oo yhtään hyvä hahmo tässä. Sais häipyä kokonaan.
Tuo on sinun mielipiteeai johon sulla on oikeus.
Ei 8-vuotiaalle mitään isoja rooleja tehdä ellei kyseessä ole lapsille suunnattu ohjelma mitä Emmerdale ei ole (kun miettii mitä kylässä on tapahtunut viimeisen 30 vuoden aikana niin voi helposti sanoa että kylä ei todellakaan ole sieltä lapsiturvallisimmasta päästä).
Jos kierrätettäisiin vanhoja juonia niin Kartano oli kohtapuoli tuhoutumassa mutta nyt kun siellä on lapsia niin se voidaan unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se penska ei oo yhtään hyvä hahmo tässä. Sais häipyä kokonaan.
Tuo on sinun mielipiteeai johon sulla on oikeus.
Ei 8-vuotiaalle mitään isoja rooleja tehdä ellei kyseessä ole lapsille suunnattu ohjelma mitä Emmerdale ei ole (kun miettii mitä kylässä on tapahtunut viimeisen 30 vuoden aikana niin voi helposti sanoa että kylä ei todellakaan ole sieltä lapsiturvallisimmasta päästä).
Jos kierrätettäisiin vanhoja juonia niin Kartano oli kohtapuoli tuhoutumassa mutta nyt kun siellä on lapsia niin se voidaan unohtaa.
Eikös tota karkaamisjuonta ole kierrätetty melkein kaikkien muksujen (ja muutaman aikuisenkin) kohdalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tyyppi toi tarjoilija on?
Gail? Ryanin tumpelo tyttöystävä.
Onko tää tarjoilija myös joku kehitysvammainen,siltä vähän vaikuttaa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se Liam (Dan) ollut aikaisemminkin naimisissa joten Englannista löytyy ainakin kaksi, jotka rakastavat hörökorvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se Liam (Dan) ollut aikaisemminkin naimisissa joten Englannista löytyy ainakin kaksi, jotka rakastavat hörökorvia.
Eikä niitä hörökorvia tarvitse edes rakastaa! Minunkin aivan ihanalla miehelläni on eräs ulkonäöllinen asia, joka häiritsi kun tapasimme ensimmäisiä kertoja. Mietinkin silloin, että alkaakohan se häiritsemään minua. Kun täällä alettiin puhumaan Danin hörökorvista niin tajusin etten enää edes huomaa mieheni "vikaa", mutta en sitä ominaisuutta rakastakaan. Jos Dan on puoliksikaan sellainen mies, kuin omani, niin vaimonsa mielestä saa varmaan näyttää vaikka suohirviöltä jos vaimo on fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bkteissä hörökorvaisuus (ja harvahampaisuus) on enemmän sääntö kuin poikkeus. Niihin on silmä tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti Declan! Pöljä, pöljä, pöljä minä 🥴
Wattu, enhän mä edes Kaunareita katso 😯
Et tietenkään ja silti tiesit Deaconin. :P
Varmaan salakatselija. :P
Jösses, jos olenkin kaunarifani 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä niitä hörökorvia tarvitse edes rakastaa! Minunkin aivan ihanalla miehelläni on eräs ulkonäöllinen asia, joka häiritsi kun tapasimme ensimmäisiä kertoja. Mietinkin silloin, että alkaakohan se häiritsemään minua. Kun täällä alettiin puhumaan Danin hörökorvista niin tajusin etten enää edes huomaa mieheni "vikaa", mutta en sitä ominaisuutta rakastakaan. Jos Dan on puoliksikaan sellainen mies, kuin omani, niin vaimonsa mielestä saa varmaan näyttää vaikka suohirviöltä jos vaimo
Dan on upea 😍
Jos mun mies olisi ollut ulkonäkökriittinen, olisi hän pyyhältänyt ohitseni ja lujaa sittenkin. Mulla kun oli kasvoissa ruma ihomuutos joka kesti vuosia. Itse häpesin itseäni, mies ei, vaan rakastui 😍
Sanokaa (kirjoittakaa), mitä sanotte, mutta mielestäni Nicky oli rohkea tullessaan kartanoon tuomaan Clemmien kortin. Eihän heidän välillään riitaa ollut, oli pitkään hoitajana.
Toki olis voinut postiakin laittaa... mutta ei näillä postin hinnoilla - hah🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko kehitysvammainen,mut kyllä tosi,tosi outo tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko kehitysvammainen,mut kyllä tosi,tosi outo tapaus.
Veikkaan autismin kirjoa...🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen se Clemmie nyt kuvittelee menevänsä? Kauhea herätys perheellä, kun tyttö on kadonnut yön selkään.
Oli surullista, kun tyttö sanoi: Pitääkö minun nyt lähteä pois, kun te saatte oman tytön? On ollut varmaan aika turvaton lapsuus ja silti ikävöi äitiään...Billy on kyl luonteva noiden lasten kaa.
Eiköhän se ole enemmän sääntö kuin poikkeus Emmessä, että joku möläyttää salaisuudet julki väärässä paikassa.
Kukas on Cainin jälkeen "isoin" Dingle? Ei kai vaan Paddy tai Marlon (turhan kilttejä suvun päämiehiksi).
Vierailija kirjoitti:
Kukas on Cainin jälkeen "isoin" Dingle? Ei kai vaan Paddy tai Marlon (turhan kilttejä suvun päämiehiksi).
Kyle, murha tilillä.