Ovatko niinistön kannattajat vaan äänekkäämpiä vai onko teitä todellakin täällä enemmän?
Lisäksi Niinistön kannattajissa jutut lähentelevät fanaattisuutta, ja jutuissa ei ole mitään rajaa kun mustamaalataan toista ehdokasta.
Kommentit (20)
laitella tänne niitä fanaattisia juttuja, että saisi jonkun muuttamaan äänestyspäätöstään sen perusteella..
Ihmetyttää vain, että eivätkö Niinistön tukijat tosiaan löydä omasta ehdokkaastaan mitään hyvää kerrottavaa, koska sen sijaan keskittyvät vastaehdokkaan mollaamiseen.
Ja ihan oikeesti. Katoppa vaikka noita vaalitapaamisia kansan kanssa. Niinistöllä pukumiehi/naisia enempi ku tuulipukutaviksia.
ja siksi ehkä osaavat ottaa ärhäkämmin kantaa näihin asioihin. Ja kun Niinistö on kuitenkin haastava ehdokas, niin kenties häntä kannattavat muistavat paremmin hänen vahvuuksiaan ja heikkouksiaan siksi, koska ovat joutuneet viimeistään nyt vaalien alla tutustumaan hänen periaatteisiinsa ja painotuksiinsa kampanjassa.
Vierailija:
ja siksi ehkä osaavat ottaa ärhäkämmin kantaa näihin asioihin. Ja kun Niinistö on kuitenkin haastava ehdokas, niin kenties häntä kannattavat muistavat paremmin hänen vahvuuksiaan ja heikkouksiaan siksi, koska ovat joutuneet viimeistään nyt vaalien alla tutustumaan hänen periaatteisiinsa ja painotuksiinsa kampanjassa.
Paremmin koulutettuja? Siis näitä jotka viljelevät Tarjasta nahkapuku-kuvia, haukkuvat kommariksi ja ddr;n vakoojaksi. Tai no ainakin vitun rumaksi lesboksi. Ei helvetti, tällaisia ovat Niinistö kannattajat.
Paremmin koulutettuja? Siis näitä jotka viljelevät Tarjasta nahkapuku-kuvia, haukkuvat kommariksi ja ddr;n vakoojaksi. Tai no ainakin vitun rumaksi lesboksi. Ei helvetti, tällaisia ovat Niinistö kannattajat.
[/quote]
Eika ne ymmartaneet Halosen puheita:D Nama rikkaiden perheiden pennut kun ei tieda etta on olemassa sellaisia kuin tyossakayvat koyhat, niin ovat huuli pyoreana etta mista se puhuu:o
Halosen leirissä, että mä en viitsi edes ottaa osaa näihin vaalikeskusteluihin (paitsi tähän oli PAKKO vastata). Ja en varsinaisesti kannata kumpaakaan ehdokasta.
En nimittäin jaksa uskoa, että kukaan aikuinen ihminen tosissaan niin tekisi, teinit taas asialla. Ja sinähän tässä nyt sanoit tuon " ruman lesbon" , en minä..
Itse voin sanoa käsi sydämellä, että kertaakaan poliittisissa keskusteluissa en ole alentunut haukkumaan Tarjaa. Mielestäni tuo ei ole lainkaan oikea lähtökohta. Sen sijaan kritiikki ehdokkaan mielipiteitä kohtaan on tervetullutta puolin ja toisin; siitähän kaikki hyvät keskustelut aloitetaan.
Rakas ystävä, älä ala mustamaalaamaan Niinistön kannattajia, koska tuolla tavoin osoitat vain oman kehitysasteesi, ja osoittaudut juuri samanlaiseksi kuin nuo Tarjan mustamaalaajat.
Vierailija:
Nakevat pienia punaisia miehia (ja naisia) joka paikassa.
Vierailija:
Lisäksi Niinistön kannattajissa jutut lähentelevät fanaattisuutta, ja jutuissa ei ole mitään rajaa kun mustamaalataan toista ehdokasta.
Täällä on nyt jonkin aikaa ollut aikamoisia väitteitä presidentistämme (mm.kuvamanipulaatioita) ja erittäin törkeitäkin loukkauksia. Hän tai he, joka on näitä ketjuja tänne aloittanut on väittänyt olevansa kokoomuslainen Niinistön kannattaja. Et varmaankaan sitten sinä. Ihan hyvä.
Olisi joskus ihan kiva käydä sellaista asiallista vaalikeskustelua, jossa hyvin perustelemalla asioita voitaisiin vertailla ehdokkaita, eikä lähdettäisi asiattomalle linjalle. Mielestäni asia onnistuu myös näin; ei tarvitse lähteä mollaamaan toista osoittaakseen oma paremmuutensa.
Ja kyllä, teinikin voi tietää mikä oli ddr. Isi tai äiti on varmasti kertonut, riippumatta siitä, kumpaa leiriä näissä vaaleissa edustaa.
Ja ne kuvamanipulaatiot on mun mielestä ainakin hauskoja (olen nähnyt ehdokkaastani Saulistakin ihan hassuja :), eikä niitä varmasti ole tarkoitettu otettavankaan vakavasti.
Mutta mukavaa vaalinalusaikaa kaikille, ja jospa meillä olisi tässä vielä mahdollisuus keskustella asiallisestikin aiheesta, eli siten, että tosiasiat riitelisivät, eivätkä ihmiset. :)
t.12
Vierailija:
Täällä on nyt jonkin aikaa ollut aikamoisia väitteitä presidentistämme (mm.kuvamanipulaatioita) ja erittäin törkeitäkin loukkauksia. Hän tai he, joka on näitä ketjuja tänne aloittanut on väittänyt olevansa kokoomuslainen Niinistön kannattaja. Et varmaankaan sitten sinä. Ihan hyvä.
eikö heillä löydy Saulista mitään hyvää sanottavaa?
Tuo oli illan paras! Ainakin Av:n Niinistö-diggarit ja Halosen haukkujat on tainneet saada peruskoulun päästötokarinsa arpajaisissa. Kuka noita räkytysketjuja jaksaa edes aukoa? Mä lopetin jo sunnuntai-iltana. Jos siellä nyt joku pikku porvarirouva luulee saavansa asiaansa läpi ja Saulin pressaksi, niin sen sairaan pitkäpiimäiset kiekumiset tulee kyllä toimimaan ihan päinvastoin. Tai siis ei yhtään mitenkään. Ei kai ku-kaan ole niin idiootti että uskoo, mitä täällä solkataan, saati tee äänestyspäätöstään sen perusteella.
Voin sanoa, että Saulista löytyy paljonkin hyvää. Hänen suhtautumisensa asioihin on realistista (esim. hän ei erityisesti kannata ydinvoimaa, mutta on sitä mieltä, että se on Suomelle tällä hetkellä välttämätön vaihtoehto. Tässä hän on oikeassa; bioenergialla ei kyetä peittämään 5 ydinreaktorin tuottaman sähkön määrää).
Lisäksi Saulin mielipiteet puoltavat hyvinkin paljon lapsiperheiden asemaa. Mm. äitiyden kustannusten jakaminen molempien vanhempien kesken on asia, jota Sauli kannattaa. Tämä parantaisi erityisesti naisten asemaa työmarkkinoilla. Lisäksi Saulin mielestä myös kotiäitinä oleminen on työtä, minkä Sauli varmaan yksinhuoltajana voi kuvitellakin työstä käyvän.
Sauli on herkkä lausumaan mielipiteensä julki, mikä ei ole kovinkaan monelle muulle poliitikolle tyypillistä. Hän kannustaa kehittämään suomalaista teknologiaa, tukee yrittäjiä ja pyrkii siihen, että Suomeen syntyisi yhä enemmän työpaikkoja. Minusta on erityisen hienoa, että Sauli ymmärtää työn olevan ennen kaikkea OIKEUS, eikä velvollisuus.
Tässä muutamia hyviä asioita Saulista, lisääkin saa tarvittaessa! ;)
t.12
Olen ihan samaa mieltä tuosta asiallisen keskustelun tarpeesta. Miksei voida puhua asioista asioina, eikä mollata toista. Itse äänestän Saulia, koska uskon että hän pärjää paremmin tiukoissa tilanteissa, joita tulee varmasti Suomen ulkopolitiikassa eteen. Sauli säilyttää malttinsa, osaa argumentoida ja olen hänen kanssaan ihan samaa mieltä esimerkiksi hyvinvoinnin perustumisesta työhön. Ei ole varaa maksaa tulonsiirtoja, kuten esimerkiksi lapsilisää, jos Suomi ei ole kilpailukykyinen maa ja talous hyvin hoidettu. Turvallisuuspolitiikassakin minusta on hyvä, että Sauli ei tuudittaudu siihen, että Suomella ei olisi potentiaalisia uhkakuvia, vaikka nyt kaikki onkin hyvin. Pitää varautua eri vaihtoehtoihin. Minulla on kaksi alle kouluikäistä lasta ja jotenkin minusta tuntuu, että Sauli rakentaa sellaista Suomea, jossa haluaisin lasteni elävän.
Toiseksi: miksi alennut itsekin halveeraamaan vastapuolta? Viittaan seuraaviin: " tainneet saada peruskoulun päästötokarinsa arpajaisissa" , " pikku porvarirouva" . Ja tiedät varmaan, että pikku-porvarirouvaksi ei päästä välttämättä pelkällä peruskoulutokarilla; itse kävin sitä varten yliopiston ;)
Mutta siis todellakin, asialinjaa edelleen haetaan! Ok, jos mielestäsi tuo koulutus-kommentti oli kukkua, mutta sen voi ilmaista kauniimminkin.
Vierailija:
Tuo oli illan paras! Ainakin Av:n Niinistö-diggarit ja Halosen haukkujat on tainneet saada peruskoulun päästötokarinsa arpajaisissa. Kuka noita räkytysketjuja jaksaa edes aukoa? Mä lopetin jo sunnuntai-iltana. Jos siellä nyt joku pikku porvarirouva luulee saavansa asiaansa läpi ja Saulin pressaksi, niin sen sairaan pitkäpiimäiset kiekumiset tulee kyllä toimimaan ihan päinvastoin. Tai siis ei yhtään mitenkään. Ei kai ku-kaan ole niin idiootti että uskoo, mitä täällä solkataan, saati tee äänestyspäätöstään sen perusteella.
Hän esitti lapsellisia väitteitä ja kysymyksiä. Tarja oli parempi myönnä pois.
Vierailija:
Olisi joskus ihan kiva käydä sellaista asiallista vaalikeskustelua, jossa hyvin perustelemalla asioita voitaisiin vertailla ehdokkaita, eikä lähdettäisi asiattomalle linjalle. Mielestäni asia onnistuu myös näin; ei tarvitse lähteä mollaamaan toista osoittaakseen oma paremmuutensa.
lisää näihin vaaleihin, sillä muuten ei saada järkeviä eroja ehdokkaiden välille.
Haloselta odotan edelleen vastausta siihen, millä hän ydinvoiman vastustajana aikoo korvata ydinvoiman Suomessa tällä hetkellä. Tulevaisuudessa vaihtoehtoja toivottavasti on, mutta ydinvoiman vastustaminen nykyaikana vaatii mielestäni muitakin perusteluja kuin sen, että ydinjätteen loppusijoitus on epävarmaa.
kuinkahan moni haloskan kannattaja muuten kannattaa itse vasemmiston arvoja ja tavoitteita? luulen ettei monikaan. sitä vaan katsotaan että on nainen ja äitimäinen tanakka täti joka hymyilee..