Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksikysymys: onko mies itsekäs?

Vierailija
18.01.2006 |

olen saanu ehkä kerran kuukauden sisällä seksiä. miestä ei siis ole haluttanut. mutta minua haluttaisi niin kympillä kun olla voi. olen raskaana ja mies epäilee, että seksihaluttomuutensa johtuisi siitä - ei kuulemma kiinnosta edes runkkailla itsekseen suihkussa. mietin tässä, onko mies itsekäs, kun hällä ei seiso eikä huvita, mutta ei voi mullekaan antaa suuseksiä? siis hän ei tavallaan huomioi sitä mun " tuskaa" ollenkaan, vaan odottelee että omaa heppiä alkaa kiinnostaa? itse ottaisin kyllä häneltä suihin jos noin pitkään olisin haluton revaani levittelemään, mutta miestä huvittaisi...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ollut kauan haluton seksiin, mutta " hoitaa" kyllä minua, kun haluan ja usein kysymättäkin. Pyydä, voisiko miehesi tyydyttää sinut käsin. Minusta se on mukava tapa ja miehelle varmaan helpompaa kuin suuseksi.

Vierailija
2/2 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä stressiä töissä, flunssaa tai unettomuutta, ei tunne jaksavansa rakastelua ainakaan hätäistä pikapanoa kummemmin. Tällaisina jaksoina itseäni on kyllä ärsyttänyt hirveästi, kun olis itse halunnut. Kolmannen lapsen syntymän jälkeen osat ovat jotenkin vaihtuneet. Onpa ollut kivaa kun mieskin vonkaa välillä! On myös ruvennut tekemään enemmän juttuja joista tykkään. Nyt alkaa hormonit taas hyrrätä ja mieskin on tunnustanut kaipaavansa aloitteitani. Aika aikaa kutakin, kyllä se seksivaihe taas tulee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme