Kauhea ihminen tuo Teemu Selänne :(
"Kaksoisveli Paavo sanoo asian suoraan:
- Jos asiat eivät mene hänen haluamallaan tavalla, ongelmatapaukset suljetaan pois lähipiiristä. Ja tämä koskee kaverien vaimoja tai tyttöystäviä. Jos ne eivät miellytä, koko paketti siirretään syrjään, Paavo sanoo."
" Eihän Teemun ole tarvinnut koskaan mistään huolehtia. Sirpa on tehnyt kaiken. Jos Teemu haluaa lähteä golfaamaan, se lähtee golfaamaan. Jos se grillaa kerran viikossa, ei voi vielä sanoa, että on osallistunut perheen arkirutiineihin, Paavo Selänne sanoo."
Kommentit (648)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:47"]Aika monet tietää ton Teemun veljen taustat: oisko hiukan katkera? (Toinen täydellinen luuseri ja toinen maailmantähti-miljonääri.)
[/quote]
Eihän tuo veli mikään luuseri ole!
[/quote] No miksi sitten mustamaalaa ja haukkuu omaa kaksoisveljeään lehdille?
[/quote]
No eikös siihen kirjaan haastateltu läheisiä ja he kertoivat mitä mieltä ovat. Miksi siitä ei saisi puhua? Eihän se kirja edes myisi jos siinä olisi vaan kehuja ja maidon juontia. Varmaan harvinaisia kertoja kun joku sanoo pahasti Teemusta ja nyt sitä harmittaa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:49"]Kaiken muun vaimona jaksaisin, mutta en noita sivusuhteita. Kaivohuoneella yhteen aikaan vonkasi joka toista naista. Yöks.
[/quote]
Minä en jaksaisi hänessä mutään osa-aluetta. Oksettava paska jätkä.
[/quote] Mikä oikeus sinulla on puhua noin toisesta ihmisestä, jota et edes tunne?
[/quote]
Vaan kun nimenomaan tunnen. Oletpa typerä.
[/quote] "Minä en JAKSAISI hänessä mitään osa-aluetta". Niin, et jaksaisi. Miksi? Koska et tunne.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:49"]Kaiken muun vaimona jaksaisin, mutta en noita sivusuhteita. Kaivohuoneella yhteen aikaan vonkasi joka toista naista. Yöks.
[/quote]
[/quote] Mikä oikeus sinulla on puhua noin toisesta ihmisestä, jota et edes tunne?
[/quote]
[/quote] "Minä en JAKSAISI hänessä mitään osa-aluetta". Niin, et jaksaisi. Miksi? Koska et tunne.
[/quote] Jos jäi epäselväksi, kirjoitit siis jaksaISI. Kirjoitit konditionaalissa, miksi? Jos kerta tunnet hänet niin olisit kirjoittanut "En jaksa" tai "En jaksanut".
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:47"]
Tyypillinen keskenkasvuiseksi jäänyt äkkirikastunut tyyppi. Ei se sen kummempaa ole. Nythän ne ongelmat siinä perheessä vasta alkaa kun isä hengailee kotona kaiket päivät seuraavat 30 vuotta... Huh.
[/quote]
"Äkkirikastunut" ? Kyllä kai se joitakin vuosia pelasi lätkääkin ja sai siitä palkkaa? Sehän ei ole kaiketi Selänteen päätös, paljonko hyville pelaajille rapakon takana maksetaan. Kokeilkaa itse samanlaista uraa, tulkaa sen jälkeen tänne ihmettelemään. Ei se kaikilta onnistu, vain lahjakkailta ja fiksuilta. En ole mitenkään erityisesti Selänteen fani, ihmettelen vain tätä hänen mollaamistaan täällä. Mutta olen jo toki oppinut, että eihän tällä palstalla suvaita mukavaa ja rikasta miestä. Ehkäpä Selänne jopa osaa elää ilman muita naisia! Onko teidän mieleen juolahtanut koskaan, että on olemassa myös miehiä, jotka eivät petä vaimojaan?? Ja Selänne saattaa olla ihan oikeasti mukava ja kiltti ihminen?
[/quote]
On toki juolahtanut mieleen, mutta ei Teemun kohdalla.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:36"]
Pitävätkö pettämishuhut paikkansa?
[/quote]
Huoh, no mitäpä luulet?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:32"]
- Jos asiat eivät mene hänen haluamallaan tavalla, ongelmatapaukset suljetaan pois lähipiiristä. Ja tämä koskee kaverien vaimoja tai tyttöystäviä. Jos ne eivät miellytä, koko paketti siirretään syrjään, Paavo sanoo."
" Eihän Teemun ole tarvinnut koskaan mistään huolehtia. Sirpa on tehnyt kaiken. Jos Teemu haluaa lähteä golfaamaan, se lähtee golfaamaan. Jos se grillaa kerran viikossa, ei voi vielä sanoa, että on osallistunut perheen arkirutiineihin, Paavo Selänne sanoo."
[/quote]
Miksi ihmisen pitäisi olla tekemisissä ihmisten kanssa joista on harmia? En minäkään ole tekemisissä ihmisten kanssa joista on minulle harmia.
Teemu maksaa KAIKEN heidän perheessä. Joten turha valittaa. Voihan ne Sirpan kanssa jakaa kulut tasan ja sitten Teemu hoitaa puolet ajasta lapsia.
Pettämiseen en ota kantaa,kun en asiasta tiedä. Mutta mun mies on aika pitkälle juuri samanlainen muissa asioissa, toki ikä ja apset ovat pehmentäneet asenteita. Mutta tosiaan etenkin alkuaikoina harrasti juuri silloin kuin itselle sopi, tykkäsin minä tai en. Meillä mies tuo leivän pöytään ja mun ei tarvitsisi käydä töissä jos en itse haluaisi. Siksipä kun mies kysyy voiko mennä golfaamaan, niin kehoitan menemään. Toki paljon pelataan yhdessäkin, mutta mä monesti jään kotiin lasten vuoksi. Meillä mies on uratykki ja uhrannutkin sille paljon perheeltä aikaa, mutta itsepä miehen kelkkaan lähdin. Toisaalta mies on hirveän huolehtivainen läheisiään ja alaisiaan kohtaan, osaa keskustella, vaikka onkin aika jääräpäinen jne.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:47"]
Aika monet tietää ton Teemun veljen taustat: oisko hiukan katkera? (Toinen täydellinen luuseri ja toinen maailmantähti-miljonääri.)
[/quote]
Teemun kaksoisveli ei ole luuse, vaan on opiskellut opettajaksi, vanhempi veli ajautui huonoille teille. Kaksoisveljen kuvakin oli toisessa ip-lehdessä. Paljon riippuu itsestäkin, millaista siipeilijälaumaa pitää mukanaan. Toiset osaavat/haluavat poistaa loiset itsestään. John Lennon sano:i "siipijengi tappoi Elviksen".
[/quote]
Verrattuna Teemun niin kumatkin veljet ovat luusereita
[/quote]
Verrattuna Teemun niin kumatkin veljet ovat luusereita
[/quote]
Vähän on sellaisia perheitä, joissa kaikki sisarukset olisivat kuuluisia ja menestyneitä, esim. Mick Jaggerilla ja Paul McCartneyllä on veli.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:32"]
[/quote]
Miksi ihmisen pitäisi olla tekemisissä ihmisten kanssa joista on harmia? En minäkään ole tekemisissä ihmisten kanssa joista on minulle harmia.
Teemu maksaa KAIKEN heidän perheessä. Joten turha valittaa. Voihan ne Sirpan kanssa jakaa kulut tasan ja sitten Teemu hoitaa puolet ajasta lapsia.
[/quote]
Kuule, Selänteen perhe EI ole ainoa joka täällä Pohjois-Amerikassa toimii niin, että mies tuo rahan ja nainen hoitaa perheen. Se on huomattavasti yleisempää kuin Pohjoismaissa. Tilannetta ei pidä tarkastellä pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan vinkkelistä, koska tilanne on hyvin erilainen.
Monet näistä perheen rajantuojista kyllä ovat mukana lasten hoidossa: mukana lääkärikäynneillä (vähän kuin neuvola), vanhempainilloissa, opettajia tapaamassa, kuskaavat harradtuksiin, valmentajina ja apuvalmentajina lasten urheilujoukkueissa, kylvettävät ja lukevat iltasadut.
Läheisen kotiäidin mies käy aina sunnuntaisin ruokakaupassa hoitamassa ostokset. Ammatiltaan hän on pankinjohtaja. Valmistaa suurimman osan ajasta perheen ilta-ateriat.
Ennen kun alkaa kommentoida voisi vähän miettiä missä ihmiset elävät ja asuvat. Suomessa tuo rahalla alistaminen on kai ihan yleistä. Täällä sillä ei todellakaan osteta kodin monitoimikonetta.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:49"]Kaiken muun vaimona jaksaisin, mutta en noita sivusuhteita. Kaivohuoneella yhteen aikaan vonkasi joka toista naista. Yöks.
[/quote]
[/quote]
[/quote] Jos jäi epäselväksi, kirjoitit siis jaksaISI. Kirjoitit konditionaalissa, miksi? Jos kerta tunnet hänet niin olisit kirjoittanut "En jaksa" tai "En jaksanut".
[/quote]
Ehkä tässä tarkoitetaan että kirjoittaja ei jaksaISI esim puolisona häntä. Kyllä minäkin voin kirjoittaa että en jaksaisi mieheni veljeä (ja kyllä, tunnen hänet). Ihmeellistä saivartelua taas. Sitäpaitsi täällä saattaa kirjoittaa kuka tahansa lätkävaimo joka tuntee koko perheen.
Onko kukaan lukenut kirjaa? Jossain lehdessä oli siitä kirjasta maininta, että Teemu, Sirpa ja Veera lentävät aina businessluokassa ja pojat aina turistiluokassa. Miksi näin? Onko sitä perusteltu mitenkään?
Ikävää jos Teemu kohtelee omia lapsiaan epätasa-arvoisesti.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:47"]
Tyypillinen keskenkasvuiseksi jäänyt äkkirikastunut tyyppi. Ei se sen kummempaa ole. Nythän ne ongelmat siinä perheessä vasta alkaa kun isä hengailee kotona kaiket päivät seuraavat 30 vuotta... Huh.
[/quote]
"Äkkirikastunut" ? Kyllä kai se joitakin vuosia pelasi lätkääkin ja sai siitä palkkaa? Sehän ei ole kaiketi Selänteen päätös, paljonko hyville pelaajille rapakon takana maksetaan. Kokeilkaa itse samanlaista uraa, tulkaa sen jälkeen tänne ihmettelemään. Ei se kaikilta onnistu, vain lahjakkailta ja fiksuilta. En ole mitenkään erityisesti Selänteen fani, ihmettelen vain tätä hänen mollaamistaan täällä. Mutta olen jo toki oppinut, että eihän tällä palstalla suvaita mukavaa ja rikasta miestä. Ehkäpä Selänne jopa osaa elää ilman muita naisia! Onko teidän mieleen juolahtanut koskaan, että on olemassa myös miehiä, jotka eivät petä vaimojaan?? Ja Selänne saattaa olla ihan oikeasti mukava ja kiltti ihminen?
[/quote]
Ja Sipe saapui palstalle! Me niin jo odotettiinkin sua! <3
[/quote] Mun nimi on Maarit:). Uskallan epäillä että Sirpa Selänne ymmärtää pysyä täältä pois, ottaen huomioon keskustelun tason. Huoh...
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:56"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:47"]Aika monet tietää ton Teemun veljen taustat: oisko hiukan katkera? (Toinen täydellinen luuseri ja toinen maailmantähti-miljonääri.) [/quote] Eihän tuo veli mikään luuseri ole! [/quote]on se Temeen verrattuna [/quote] No sitten me ollaan kaikki.
[/quote]niinhän me ollaankin ja siks ihmiset antaakin katkeria ja ilkeitä lausuntoja Teemusta vaikka eivät edes tunne häntä, ovat siis kateellisia
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:45"]Onko kukaan lukenut kirjaa? Jossain lehdessä oli siitä kirjasta maininta, että Teemu, Sirpa ja Veera lentävät aina businessluokassa ja pojat aina turistiluokassa. Miksi näin? Onko sitä perusteltu mitenkään?
Ikävää jos Teemu kohtelee omia lapsiaan epätasa-arvoisesti.
[/quote]
Varmaan siksi että business luokka menee vähän hukkaan noihin poikiin, ei siellä tarjoilut ole oikein lasten makuun. Ja eihän nuorinta lasta voi pistää erikseen äidistään. Ihan järkitoimintaa mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:45"]Onko kukaan lukenut kirjaa? Jossain lehdessä oli siitä kirjasta maininta, että Teemu, Sirpa ja Veera lentävät aina businessluokassa ja pojat aina turistiluokassa. Miksi näin? Onko sitä perusteltu mitenkään? Ikävää jos Teemu kohtelee omia lapsiaan epätasa-arvoisesti. [/quote] Varmaan siksi että business luokka menee vähän hukkaan noihin poikiin, ei siellä tarjoilut ole oikein lasten makuun. Ja eihän nuorinta lasta voi pistää erikseen äidistään. Ihan järkitoimintaa mielestäni.
[/quote]
Teemun pojat ei ole enää mitään pikkulapsia, vanhin täyttää helmikuussa 19, keskimmäinen marraskuussa 17 ja nuorin poika täytti keväällä 14.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:23"]
Teemu on tehnyt mielettömän uran ja osa siitä on tuo positiivinen imago. Harva pystyy tuohon! Luonnetta voidaan vaan arvailla koska ei häntä tunneta. Ei mikään tavisheppu eikä todellakaan äkkirikastunut. Sirpalla on tavallaan helppo elämä ja toisaalta varmaan ihan hirveätä.
[/quote] Ei Sirpalla ole ollut helppoa! Huippu-urheilijan vaimona eläminen on ihan oma "taiteenlajinsa". Siinä menee fanit, jonninjoutavat bileet ja oikeastaan kaikki perhe-elämän edelle. Kaikki huippu-urheilijat ovat äärimmäisen itsekkäitä. Se erottaa huiput ihan hyvistä..
Ehkä tuossa tilanteessa myös Sirpa voittaa. Minä olen ehkä erikoinen, mutta kyllä mulle kelpaisi. Ihan mielelläni hoitelisin lapsia kotona jossain luksuskartanossa muutaman kodinhoitajan kanssa jos mies maksaisi, ei minulle olisi ongelma miehen jatkuva treenailu ja pitkät kisamatkat. Kaikki eivät välttämättä tarvitse tai edes halua sellaista elämää, että vastuu lapsista ja molempien tulot jaetaan tasan. Mikä siinä on väärää?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:43"]
Ehkä tuossa tilanteessa myös Sirpa voittaa. Minä olen ehkä erikoinen, mutta kyllä mulle kelpaisi. Ihan mielelläni hoitelisin lapsia kotona jossain luksuskartanossa muutaman kodinhoitajan kanssa jos mies maksaisi, ei minulle olisi ongelma miehen jatkuva treenailu ja pitkät kisamatkat. Kaikki eivät välttämättä tarvitse tai edes halua sellaista elämää, että vastuu lapsista ja molempien tulot jaetaan tasan. Mikä siinä on väärää?
[/quote] Huippu-urheilijan vaimo ei voi olla kotona vain piilossa ja hoidella kotia. Koko perhe edustaa Teemu selännettä. Vaimon myös osallistuttava ja pidettävä kulissit jkunnossa ja miehen mainetta yllä. monissa maissa mukavan perheenisän/huippu-urheilijan imago myy. Vähän niin kuin tosielämän supermies. Ei kenestä vaan tytöstä ole Sirpan osaan. Ainapitää hymyillä ja olla mukavaa seuraa kaikille, myös niille omaa miestä iskeville blondeille! Kyllä siinä tekee työtä molemmat puolisot.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:00"]Jokaisen naisen unelma. Ja tämä siis ilman mitään vitsiä.
[/quote]
Älä puhu ainakaan minun puolestani. En ole koskaan voinut teemua sietää, kuuluu samaan halveksittavaan sarjaan kutri-helunan kanssa. Ja en ole katelllinen, minulle on ihan vitun sama koko jätkä.
[/quote] Joo on ihan sama koko jätkä mutta silti sitä täytyy nettipalstoilla haukkua minkä kerkiää.