Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea ihminen tuo Teemu Selänne :(

Vierailija
19.09.2014 |

"Kaksoisveli Paavo sanoo asian suoraan:

- Jos asiat eivät mene hänen haluamallaan tavalla, ongelmatapaukset suljetaan pois lähipiiristä. Ja tämä koskee kaverien vaimoja tai tyttöystäviä. Jos ne eivät miellytä, koko paketti siirretään syrjään, Paavo sanoo."

" Eihän Teemun ole tarvinnut koskaan mistään huolehtia. Sirpa on tehnyt kaiken. Jos Teemu haluaa lähteä golfaamaan, se lähtee golfaamaan. Jos se grillaa kerran viikossa, ei voi vielä sanoa, että on osallistunut perheen arkirutiineihin, Paavo Selänne sanoo."

Kommentit (648)

Vierailija
21/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:47"]

Tyypillinen keskenkasvuiseksi jäänyt äkkirikastunut tyyppi. Ei se sen kummempaa ole. Nythän ne ongelmat siinä perheessä vasta alkaa kun isä hengailee kotona kaiket päivät seuraavat 30 vuotta... Huh.

[/quote]

"Äkkirikastunut" ? Kyllä kai se joitakin vuosia pelasi lätkääkin ja sai siitä palkkaa? Sehän ei ole kaiketi Selänteen päätös, paljonko hyville pelaajille rapakon takana maksetaan. Kokeilkaa itse samanlaista uraa, tulkaa sen jälkeen tänne ihmettelemään. Ei se kaikilta onnistu, vain lahjakkailta ja fiksuilta. En ole mitenkään erityisesti Selänteen fani, ihmettelen vain tätä hänen mollaamistaan täällä. Mutta olen jo toki oppinut, että eihän tällä palstalla suvaita mukavaa ja rikasta miestä. Ehkäpä Selänne jopa osaa elää ilman muita naisia! Onko teidän mieleen juolahtanut koskaan, että on olemassa myös miehiä, jotka eivät petä vaimojaan?? Ja Selänne saattaa olla ihan oikeasti mukava ja kiltti ihminen?

Vierailija
22/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:10"]

Tyypillinen keskenkasvuiseksi jäänyt äkkirikastunut tyyppi. Ei se sen kummempaa ole. Nythän ne ongelmat siinä perheessä vasta alkaa kun isä hengailee kotona kaiket päivät seuraavat 30 vuotta... Huh.

[/quote]

"Äkkirikastunut" ? Kyllä kai se joitakin vuosia pelasi lätkääkin ja sai siitä palkkaa? Sehän ei ole kaiketi Selänteen päätös, paljonko hyville pelaajille rapakon takana maksetaan. Kokeilkaa itse samanlaista uraa, tulkaa sen jälkeen tänne ihmettelemään. Ei se kaikilta onnistu, vain lahjakkailta ja fiksuilta. En ole mitenkään erityisesti Selänteen fani, ihmettelen vain tätä hänen mollaamistaan täällä. Mutta olen jo toki oppinut, että eihän tällä palstalla suvaita mukavaa ja rikasta miestä. Ehkäpä Selänne jopa osaa elää ilman muita naisia! Onko teidän mieleen juolahtanut koskaan, että on olemassa myös miehiä, jotka eivät petä vaimojaan?? Ja Selänne saattaa olla ihan oikeasti mukava ja kiltti ihminen?

[/quote]

Ja Sipe saapui palstalle! Me niin jo odotettiinkin sua! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta sitten olin pääsylipullisessa tapahtumassa jonne Teemu oli änkeämässä ilmaiseksi sisään vedoten siihen, kuka on. Hän ei siis esiintynyt siellä eikä ollut kutsuvieras, sen piti riittää 'maksuksi' kun on Teemu Selänne :).

Vierailija
24/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu on tehnyt mielettömän uran ja osa siitä on tuo positiivinen imago. Harva pystyy tuohon! Luonnetta voidaan vaan arvailla koska ei häntä tunneta. Ei mikään tavisheppu eikä todellakaan äkkirikastunut. Sirpalla on tavallaan helppo elämä ja toisaalta varmaan ihan hirveätä.

Vierailija
25/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on lainaus iltasanomien jutusta, kuvaa veljesten luonnetta:

Vaikka Selänteen kaksoisveljet Teemu ja Paavo ovat syntyneet 20 minuutin välein, ovat he täysin erilaisia ihmisiä, käy ilmi tuoreesta elämäkerrasta.

Pienikokoinen Teemu oli lapsena villi ja sosiaalinen, kaikkien huomion keskipiste. Paavoa kuvaillaan ujommaksi, mutta äärimmäisen kiltiksi veljeksi, jota Teemu narrasi tuon tuosta.

- Teimme virheen, kun laitoimme pojat samalle luokalle. Teemu ei tiennyt koskaan, mitä oli läksynä ja oppi luottamaan siihen, että Paavo aina pelasti hänet, äiti Liisa pohtii.

- Teemu jopa kiusasi Paavoa muiden kuullen korostaakseen omaa asemaansa. Teemu ystävystyi helposti ja oli aina joukon keskipisteenä, isä Ilmari sanoo.

Teemu lyöttäytyi myös yhteen isoveli Panun kanssa. Teemu ja Panu tuhlasivat aina kaikki viikkorahansa saman tien, mutta säästeliäs Paavo jemmasi omansa. Ne rahat kaksi muuta aina löysi ja tuhlasi surutta.

http://www.iltasanomat.fi/jaakiekko/art-1288740254247.html

Vierailija
26/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on se Teemu kauhea ihminen - hyväntekeväisyyteen lahjoittaa ja poikansakin on laittanut tekemään vapaaehtoistyötä! Mites teidän kauhukakarat, oi arvon mammat? ;) Jumalauta mä räjähdin nauruun tossa kohtaa: "vonkasi" joka toista naista! Siinähän onkin juuri sellainen mies, jonka tarvitsee vongata. Saatana että te olette vastenmielisiä ihmisiä ja aivan helvetin sekaisia ja typeriä.

Vierailija
27/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet tietää ton Teemun veljen taustat: oisko hiukan katkera? (Toinen täydellinen luuseri ja toinen maailmantähti-miljonääri.)

[/quote]

Tarkoittanet sitä kolmatta veljeä luuseri-jutuillasi?

Tämä kaksoisveli Paavo on ihan normikansalainen, opettaja koulutukseltaan muistaakseni.

Vierailija
28/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävätkö pettämishuhut paikkansa?

Vierailija
29/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:49"]Kaiken muun vaimona jaksaisin, mutta en noita sivusuhteita. Kaivohuoneella yhteen aikaan vonkasi joka toista naista. Yöks.
[/quote]

Minä en jaksaisi hänessä mutään osa-aluetta. Oksettava paska jätkä.

Vierailija
30/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:47"]Aika monet tietää ton Teemun veljen taustat: oisko hiukan katkera? (Toinen täydellinen luuseri ja toinen maailmantähti-miljonääri.)
[/quote]

Eihän tuo veli mikään luuseri ole!
[/quote] No miksi sitten mustamaalaa ja haukkuu omaa kaksoisveljeään lehdille?

Vierailija
31/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko Teemua vai uskotko Seiskaan?

Vierailija
32/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet tietää ton Teemun veljen taustat: oisko hiukan katkera? (Toinen täydellinen luuseri ja toinen maailmantähti-miljonääri.)

[/quote]

Mikähän hänestä olisi tullut jos pojat olisi saaneet saman kohtelun? Ehkä hänen lahjakkuutensa olisi ollut jossain muussa lajissa. Mutta kun ihmepoika Teemuun pistettiin aika, raha ja huomio niin siitähän syntyy... Despootti. Mä olisin vanhemmilleni vihainen noin epätasa-arvoisesta kohtelusta. Todella vihainen.

Vierailija
33/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:47"]Tyypillinen keskenkasvuiseksi jäänyt äkkirikastunut tyyppi. Ei se sen kummempaa ole. Nythän ne ongelmat siinä perheessä vasta alkaa kun isä hengailee kotona kaiket päivät seuraavat 30 vuotta... Huh. [/quote]Ja sinä olet tyypillinen kateellinen. Teme on monissa bisneksissä mukana, joten tuskin pyörii kotona

[/quote]Tulihan se sieltä. Jos on eri mieltä niin pakkohan on olla kateellinen, eihän se mitään muuta VOI OLLA EIHÄN!!!???
[/quote] Miten voit tuomita ja haukkua sinulle tuntematont ihmistä netissä? Kyllä, tiedät ehkä jotain kun katsoo lehtiä ja nettiä päivät pitkät mutta miksi haukut julkisuuden henkilöitä netissä? Säälittävää.

Vierailija
34/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:49"]Kaiken muun vaimona jaksaisin, mutta en noita sivusuhteita. Kaivohuoneella yhteen aikaan vonkasi joka toista naista. Yöks.
[/quote]

[/quote] Mikä oikeus sinulla on puhua noin toisesta ihmisestä, jota et edes tunne?

Vierailija
35/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:47"]Aika monet tietää ton Teemun veljen taustat: oisko hiukan katkera? (Toinen täydellinen luuseri ja toinen maailmantähti-miljonääri.)
[/quote] No kyllä huomaa kenen puolella SINÄ olet!

Vierailija
36/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:00"]Jokaisen naisen unelma. Ja tämä siis ilman mitään vitsiä.
[/quote]

Älä puhu ainakaan minun puolestani. En ole koskaan voinut teemua sietää, kuuluu samaan halveksittavaan sarjaan kutri-helunan kanssa. Ja en ole katelllinen, minulle on ihan vitun sama koko jätkä.

Vierailija
37/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:49"]Kaiken muun vaimona jaksaisin, mutta en noita sivusuhteita. Kaivohuoneella yhteen aikaan vonkasi joka toista naista. Yöks.
[/quote]

[/quote] Mikä oikeus sinulla on puhua noin toisesta ihmisestä, jota et edes tunne?
[/quote]

Vaan kun nimenomaan tunnen. Oletpa typerä.

Vierailija
38/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:23"]25 vuotta sitten olin pääsylipullisessa tapahtumassa jonne Teemu oli änkeämässä ilmaiseksi sisään vedoten siihen, kuka on. Hän ei siis esiintynyt siellä eikä ollut kutsuvieras, sen piti riittää 'maksuksi' kun on Teemu Selänne :).
[/quote] Niinpä niin.

Vierailija
39/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:49"]Kaiken muun vaimona jaksaisin, mutta en noita sivusuhteita. Kaivohuoneella yhteen aikaan vonkasi joka toista naista. Yöks.
[/quote]

[/quote]

Vaan kun nimenomaan tunnen. Oletpa typerä.
[/quote] Juu, vsrmaan

Vierailija
40/648 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:33"]

Juu, on se Teemu kauhea ihminen - hyväntekeväisyyteen lahjoittaa ja poikansakin on laittanut tekemään vapaaehtoistyötä! Mites teidän kauhukakarat, oi arvon mammat? ;) Jumalauta mä räjähdin nauruun tossa kohtaa: "vonkasi" joka toista naista! Siinähän onkin juuri sellainen mies, jonka tarvitsee vongata. Saatana että te olette vastenmielisiä ihmisiä ja aivan helvetin sekaisia ja typeriä.

[/quote]

USA:n verotuksessa saa kaiken lahjoittamansa verovähennyksiin. Siis itse voi päättää mihin niitä veroluonteisia maksuja käytetään. Hyväntekeväisyystyö kuuluu urheiluseurojen ja jopa koulujen ohjelmaan. Tietty määrä pitää tehdä lukuvuoden/pelikauden aikana. Collegeen saa krediittejä hyväntekeväisyydestä. Hyvä juttu, mutta ei ehkä ihan niin pyyteetöntä kuin Suomesta katsellen olettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi