Kauhea ihminen tuo Teemu Selänne :(
"Kaksoisveli Paavo sanoo asian suoraan:
- Jos asiat eivät mene hänen haluamallaan tavalla, ongelmatapaukset suljetaan pois lähipiiristä. Ja tämä koskee kaverien vaimoja tai tyttöystäviä. Jos ne eivät miellytä, koko paketti siirretään syrjään, Paavo sanoo."
" Eihän Teemun ole tarvinnut koskaan mistään huolehtia. Sirpa on tehnyt kaiken. Jos Teemu haluaa lähteä golfaamaan, se lähtee golfaamaan. Jos se grillaa kerran viikossa, ei voi vielä sanoa, että on osallistunut perheen arkirutiineihin, Paavo Selänne sanoo."
Kommentit (648)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin just dokkarin, kylläpä oli kamala mies :) Miten minulla tulee tunne, että Selänteen mollaajat ovat kateellisia, tiedän että on klisee käyttää kateuskorttia mutta tässä tapauksessa olen varma että kyse on kateudesta. Kamalaa ja kauheaa kun tuosta ihmisestä ei saa tekemälläkään.
No sä nyt olet sellainen palikka, joka ei osaa olla yhtään lähdekriittinen. Anna mä arvaan, MV-lehti on sun lempilukemistoas?
Miks muuten Teemun pojat ei ole kelvanneet Suomen nuorten maajoukkueeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin just dokkarin, kylläpä oli kamala mies :) Miten minulla tulee tunne, että Selänteen mollaajat ovat kateellisia, tiedän että on klisee käyttää kateuskorttia mutta tässä tapauksessa olen varma että kyse on kateudesta. Kamalaa ja kauheaa kun tuosta ihmisestä ei saa tekemälläkään.
No sä nyt olet sellainen palikka, joka ei osaa olla yhtään lähdekriittinen. Anna mä arvaan, MV-lehti on sun lempilukemistoas?
Ei todellakaan ole, se että joku tuhlaa täällä päivätolkulla aikaansa Selänteen haukkumiseen kertoo, että kyseisellä ihmisellä itsellään on luultavasti surkea elämä, tuskin elämää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tupakan polttama ääni Sirpalla.
katoitko sel8nne leffan joka tuli ihan just tv:stä? itse kiinnitin huomiota niihin sirpan ryppyihin, rypyt ei ole rumia mutta tupakoitsija rypistyy erilailla kuin ei-tupakoiva
Vierailija kirjoitti:
Tän täytyy olla vitsi.
Katsoin juuri Selänne leffan TV:stä.Teemuhan tuki tavallinen suomalainen peruskoulun käynyt mies, eikä Sirpakaan mielestäni ole mitenkään itsetietoinen tai itseään korostava.Tunnen monia muita ylimielisempiä ja itseään täynnä olevia, mutta toisaalta heilläpä onkin korkeakoulutus ja ainakin jonkinlainen asema akateemisissa maailmassa, mutta vain tuulen pyykimä pylly, Teemun verrattuna siis, etenkin jos tausta on työläinen.Osa asuu vuokralla proffanakin.Mutta rahahan ei puhu silloin, kun on henkistä pääomaa.
Se mikä erottaa Teemun vaikka itä Helsingin lähiöperheen ADHD js dysphasia isästä (on häiritsevän levoton ja sanoi infarktia infraktiksi, siksi moiset dg:t :) ovat ainoastaan raha ja kineettinen lahjakkuus.Ja kenties usko "korkeimpaan voimaan" eli satuolentoon.Harva suomalainen duunarifaija on uskollinen.
Muuten, Hjalliksellakin on lukiluki, mutta on pystynyt tekemään fyffeä riittävästi mukavaan elämään.Ja Einstein oli kuuluisin lukihäiriöinen ja taisi silti olla suhteellisen lahjakas, joten hän on ainut noista kolmesta miehestä jota oikeasti kadehdin.
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhä oman kilpensä kiillottaja, ja rouvahan varsinkin joka paikassa mainostaa tota hyväntekeväisyyttä. Ällöttävä pariskunta, itseään täynnä. Ja minkä helvetin takia tosta Teemusta ei päästä päästä eroon, ois siellä eläkkeellä eikä joka saatanan lehdessä ja tv:ssa.
Mitä ihmettä Teemu on sulle tehnyt,kun olet noin vihainen?Vai onko joku muu lyönyt tosi kovaa??
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Teemussa ehkä eniten se, että kaikki olettavat että se on kaikkien naisten makuun. Ei ole! En tiedä miksi mutta ei sytytä edes prosenttia. Sitten miehet sanoo, että olihan se Teemu nuorena hyvännäköinen. Ja mä olen vaan, että muistan vain 80 luvun Valion maitomainoksen jossa Teemu lehmä toi maitoa kotiin. Että ihmemies jne olivat mun juttu, ei Teemu.
Teemu taitaa tulla sun uniin, muuten et antaisi kakkaakaan sille mitä hän tekee tai on tekemättä.Mun makuun olisi ollut, siis ulkoisesti, ei akateemisesti, mutten ikipäivänä olis hänelle kelvannut.
Tärkeintä on kuitenkin, että hän on auttanut ystäväni vakavasti sairasta lasta.Lapsen sairaus on vanhemmalle pahin painajainen.Silloin kaikki muu on turhaa.Jopa sexi.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri Selänne leffan TV:stä.Teemuhan tuki tavallinen suomalainen peruskoulun käynyt mies, eikä Sirpakaan mielestäni ole mitenkään itsetietoinen tai itseään korostava.Tunnen monia muita ylimielisempiä ja itseään täynnä olevia, mutta toisaalta heilläpä onkin korkeakoulutus ja ainakin jonkinlainen asema akateemisissa maailmassa, mutta vain tuulen pyykimä pylly, Teemun verrattuna siis, etenkin jos tausta on työläinen.Osa asuu vuokralla proffanakin.Mutta rahahan ei puhu silloin, kun on henkistä pääomaa.
Se mikä erottaa Teemun vaikka itä Helsingin lähiöperheen ADHD js dysphasia isästä (on häiritsevän levoton ja sanoi infarktia infraktiksi, siksi moiset dg:t :) ovat ainoastaan raha ja kineettinen lahjakkuus.Ja kenties usko "korkeimpaan voimaan" eli satuolentoon.Harva suomalainen duunarifaija on uskollinen.
Muuten, Hjalliksellakin on lukiluki, mutta on pystynyt tekemään fyffeä riittävästi mukavaan elämään.Ja Einstein oli kuuluisin lukihäiriöinen ja taisi silti olla suhteellisen lahjakas, joten hän on ainut noista kolmesta miehestä jota oikeasti kadehdin.
Vittu mitä paskaa
Vierailija
Katsoin juuri Selänne leffan TV:stä.Teemuhan tuki tavallinen suomalainen peruskoulun käynyt mies, eikä Sirpakaan mielestäni ole mitenkään itsetietoinen tai itseään korostava.Tunnen monia muita ylimielisempiä ja itseään täynnä olevia, mutta toisaalta heilläpä onkin korkeakoulutus ja ainakin jonkinlainen asema akateemisissa maailmassa, mutta vain tuulen pyykimä pylly, Teemuun verrattuna siis, etenkin jos tausta on työläinen.Osa asuu vuokralla proffanakin.Mutta rahahan ei puhu silloin, kun on henkistä pääomaa.
Se mikä erottaa Teemun vaikka itä Helsingin lähiöperheen ADHD js dysphasia isästä (on häiritsevän levoton ja sanoi infarktia infraktiksi, siksi moiset dg:t :) ovat ainoastaan raha ja kineettinen lahjakkuus.Ja kenties usko "korkeimpaan voimaan" eli satuolentoon.Harva suomalainen duunarifaija on USKONNOLLINEN.
[/quote]
Vittu mitä paskaa[/quote]
On hänellä tosi paha olla:// Voimatonta raivoa, kun pipari on kakkainen??
Selänteet kuuluvat, kuten Hjalliskin Niinistön hoviin, tietty koska ovat rahoittaneet vaalikampanjaa ja saavat siksi "erityiskohtelua" .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä Teemun naisjutut olisi totta niin miksei missään ole kuvia? Teemu kuulemma on Kaivohuoneellakin aina vieraiden naisten kanssa. En usko että Teemu voi kaikilta takavarikoida kameroita tms. Kyllä jotain todisteita olisi jo tullut esiin jos jutut totta olisi.
Oot todella naiivi. Juttuja löytyy netistä vaikka kuinka. Henkilöiden jotka ovat olleet Teemun kanssa, henkilöitä joiden kaveri on ollut jne.
Mutta jokainen uskoo mitä haluaa. Ei Kanervankaan kaikki naisjutut oo valuneet lehtiin tai sen yhden duudsonin.
Mielestäni on naiivia uskoa näitä pettämisjuttuja ilman todisteita. Nettiin voi kuka tahansa kirjoitella mitä tahansa. Vuodesta toiseen Teemulla on naisia ja kuulemma ihan avoimesti suutelee yökerhoissa jne. mutta koskaan ei ainuttakaan kuvaa mihinkään leviä. Kukaan ei laita nimettömänä nettiin kuvaa. Teemu on maksanut kaikk toimittajat hiljaisiksi jne.
Mika Häkkisestä oli Marketan kanssa kuvia juorulehdissä jo silloin kun oli Erjan kanssa vielä naimisissa. On se kumma että Teemusta ei yhtään kuvaa julki saada. Kaikki vain puhuu että pettää Sirpaa mutta kenelläkään ei ole minkäänlaista todistetta asiasta.
Niinpä. Ihmiset HALUAVAT uskoa että Teemu pettää koko ajan, koska onhan se nyt liikaa jos olisi kaiken muun lisäksi uskollinenkin.
En ole fani sen kummemmin mutta tiedän että huhuihin ei ole uskominen, jossain joskus pitäisi olla jotain todistetta.
Juhlinut varmasti on, mutta viekö naisia sänkyynsä asti , on todistamatta , ainakaan tässä ketjussa on kerrottu pelkkiä täysin epämääräisiä huhupuheita, eivätkä nekään kovin konkreettisia tyyliin mitä missä milloin.Nyt täytyy ymmärtää se fakta, että kaikki ihmiset eivät laske vieraissa hyppimistä pettämiseksi. Rikkailla ihmisillä se on vähän eri asia. On isot rahat ja imago pelissä, sekä lasten tulevaisuus.
Eivät ole syntymästään lähtien rikkaita.
Nämä jotka pysyvät yhdessä rahojen, lasten yms takia eivät vietä aikaa yhdessä kuin pakollisen .
Eivät tee neljää lasta.
Sirpa ja Teemu kulkevat pariskuntana paljon ottaen huomioon Teemun työn laadun.
Minulla on tuttavat jotka tuntevat Selänteet ja olen itsekin ollut yksityistilaisuudessa jossa he olivat.
Pariskuntana olivat siellä kuten muutkin .
Luulisi väleissä selvemmin näkyvän jos olisi pelkkä kulissi.
Eivätkä tuttavani ole koskaan kertoneet mitään pettämistarinoita. Ehkä eivät ole hekään nähneet tai kuulleet( oikeasti?).
Tai sitten eivät halua puhua, en tiedä.
Tai sitten niitä ei vaan ole, ainakaan siinä määrin kuin täällä annetaan ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katoitko sel8nne leffan joka tuli ihan just tv:stä? itse kiinnitin huomiota niihin sirpan ryppyihin, rypyt ei ole rumia mutta tupakoitsija rypistyy erilailla kuin ei-tupakoiva
Eiks ole ihan hirveetä!Sirpa saattaa tupakoida!Kuinka hän kehtaa? Tiedän muuten sairaanhoitajia ja lääkäreitä, jotka polttavat vaikka tietävät varmuudella, että se aiheuttaa syöpää.Järki hoi äly älä jätä, tieto ei ilmeisesti auta,kun nikotiinin himo on ottanut vallan heikosta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet tietää ton Teemun veljen taustat: oisko hiukan katkera? (Toinen täydellinen luuseri ja toinen maailmantähti-miljonääri.)
Kyllähän tuossa aikamoinen katkeruus ja kateus paistaa läpi. Paavo kun tuntuu olevan aikamoinen luuseri itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivot vaan:DD
Vierailija kirjoitti:
Miks muuten Teemun pojat ei ole kelvanneet Suomen nuorten maajoukkueeseen?
Oliskohan syy sama, kuin esim. miksi Picasson lapsista yhdestäkään ei tullut "Picassoa" tai kuinka slummissa kasvanesta voi tulla aivokirurgi, mutta aivokirurgin lapsi on rakennekynsiteknikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän täytyy olla vitsi.
Mä ainakin olen kateellinen, kun on pakko olla täällä kylmässä vuokrakämpässä, perustoimeentulolla ja "elää" muiden epäonnistumisista kun ei ole lainkaan omaa elämää.Kuinka joillakin voi käydä noin hyvä tuuri kuin Selänteillä ja olla vielä niin tavallisia?Olen kateudesta vihreä.Lapsilleenkin on opettanut "tee se muille,mitä toivoisit muiden tekevän itsellesi" eikä suinkaan "kaikki mulle heti nyt" kuten luulis.On ne ärsyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vittu mitä paskaa
On hänellä tosi paha olla:// Voimatonta raivoa, kun pipari on kakkainen??
Hassuttelija taidat olla