Prisman tarjouslohi on outoa!
Meillä syödään lohta kerta pari viikossa. Onko muut pistänyt merkille että prisman tarjouslohi on hassun limaista ja tuoksuu joskus hieman oudolle. Liha tuntuu höttöseltä jos sitä vertaa lidlin loheen.
Kyse ei ole sattumasta koska törmään tähän lähes aina. Olen ostanut tällaista lohta kolmesta lähiprismasta.
Kommentit (49)
Tuliko mieleen minne itämeren lohi UI 😂😂
Koivukylän K-marketin tarjouslohet ovat limaisia ja pakattu muovipusseihin.
Tämä lohitarjous on vain myyntikikka saada asiakkaat kauppaan, koska nähdessään nämä limanuljaskat he menevät kalatiskille ja ostavat sitä kallista lohta.
Tämä on toistunut siellä hyvin monta kertaa.
Siitä pitkä miinus kaupalle.
Tuttu maku ja havainto. Maistuu ihan vanhalle vitulle
Niimpä, minä en voi syödä Norjan Kassilohta, tulee outoja oireita, johtuu varmaankin niistä antibioteista ja muista myrkyistä mitä niille syötetään.
Vierailija kirjoitti:
Tarjouslohi on tosiaan tarjouslohta. Jättäkää hyllylle. Mutta suomalainen jonottaa vaikka ilmaisia ämpäreitä.
En ole syönyt tarjouslohta sen jälkeen kun söin oikeaa merilohta.
En osta ikinä ulkomaista kalaa, syön mieluummin vaikka silakoita.
Suomessa kasvatettukin kala on hyvää verrattuna Norjan pussilohiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu maku ja havainto. Maistuu ihan vanhalle vitulle
Älä loukkaa minua, mieheni tykkää minun vanhasta vi...tustani, muttei voi sietää Norjan lohta.
Vierailija kirjoitti:
Prisman lohi on Norjasta ja se myydään sellaisenaan kuin lohi oikeasti on, pari päivää sen jälkeen kun se on merestä nostettu.
Lidl lohi on Chilestä, ne on täynnä antibiootteja ja punaisia väriaineita ja ne on sulatettu pakasteesta. Siksi ne on "napakampia".
Nyt lidl-psyko vetää hatusta 100% valetta. 0/5
Altaistahan se Norjan lohi tulee... Siellähän on vuonot väärällään lohenkasvattamoita.