Mikä harvinainen tai edes vähän valtaväestöstä poikkeava ominaisuus sinulla on?
Minulta puuttuvat kokonaan kaikki viisaudenhampaat (siis myös niiden juuret), yleisyys n. 2 %. Lisäksi olen punavihersokea (olen siis nainen), yleisyys 0,5 %. Punavihersokea nainen, jolta puuttuvat viisaudenhampaat, ei siis kävele ihan joka päivä kadulla vastaan :D
Kommentit (512)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:08"]Minulla on luomi sukuelimissä.
[/quote]
Mulla myös!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:16"]Osaan sumentaa näkökenttäni samalla tavalla kuin jos kameralla tarkentaisi pieleen. Ulospäin se ei näy mitenkään(en esim. siristä silmiä eikä pupillit muuta kokoa). Siitä on hyötyä jos maalatessa pitää taulua katsoa "kauempaa" . Luulin ennen että kaikki osaa tän. Ihan vasta selvis että ei osaakkaan :O Onko täällä muita?
[/quote]
Eikö tuota osaakaan kaikki? O_O
[/quote]
Mullakin tämä!
Kirkas auringonvalo saa mut aivastamaan. Tämä taipumus mulla on ollut kuulemma jo ihan vauvasta saakka.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:33"]Kirkas auringonvalo saa mut aivastamaan. Tämä taipumus mulla on ollut kuulemma jo ihan vauvasta saakka.
[/quote]
Sama! Ilmeisesti liittyy siihen että silmät ja nenä on kytköksissä toisiinsa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 07:31"]Mulla on erikoiset harmahtavat silmät, joiden väri vaihtelee sinisestä vihreään ja aina TURKOOSIIN asti sen mukaan, minkä värisiä vaatteita mulla on päällä. En ole tavannut ketään muuta, jonka silmät olisivat "muuntautumiskykyisiä" noin laajasti :D
[/quote]mulla vaihtuu valon mukaan ja vaatteen
Pää on poissa ja tilalla on häntä! ....Oho, se olikin peräpää.
empatiakyky ja todella myötäelämisen taito jokaisen ihmisen kohdalla!
Mulla on aivan uskomaton rytmitaju. Kävin rumputunnilla kokeilumielessä ja opettajan mukaan olen luonnollinen virtuoosi. Tä. Ensi vuonna aloitan kyl tunnit kunnolla jos on varaa ja aikaa.
Mulla on käyrät pikkurillit. Nivelet eivät oikene.
Mulla on isovarpaat 3cm muita varpaita pidemmät. olen hävennyt niitä koko ikäni.
Mulla on harvinainen sydänsairaus. Diagnoosiksi sain trabekuloiva kardiomyopatia, mutta sairauteni ei vastaa täysin sitä. Ei aiheuta mulle vaaraa ainakaan vielä, verenpainelääkitys pitäisi ottaa taas käyttöön kun lapset on tehty nyt (aloitin sen 14-vuotiaana, joku täällä kyseli että onko muilla 19-vuotiaana ollut se käytössä).
Alapeukku jos tietää jonkun saman?
Muistan kun lukiossa pystyin kokeen aikana palauttamaan mieleeni kuvana kirjan sivusta sen kohdan missä oli se tärkeä asia.
Sitten vain " luin" sen mielessäni.
Minäkin näen kirjaimet ja numerot värillisinä. Koen lisäksi abstrakteja asioita visuaalisesti esim. ajattelen vuoden kellotauluna, jossa tammikuu klo 12 kohdalla ja vuosi kulkee vastapäivään. Viikko taasen on pelkkä jana.
Oon 24/7 seksuaalisesti virittynyt, koko ajan.
quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:33"]Kirkas auringonvalo saa mut aivastamaan. Tämä taipumus mulla on ollut kuulemma jo ihan vauvasta saakka.
[/quote]
Tämä on suht yleistä.
Pystyn muuttamaan tulevan pierun röyhtäisyksi. Se ei haise pierulle.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:42"]Minäkin näen kirjaimet ja numerot värillisinä. Koen lisäksi abstrakteja asioita visuaalisesti esim. ajattelen vuoden kellotauluna, jossa tammikuu klo 12 kohdalla ja vuosi kulkee vastapäivään. Viikko taasen on pelkkä jana.
[/quote]
Mulla sama vuoden ja viikon kans, paitsi että viikonlopun kohdalla jana taipuu ja yhtyy taas maanantaihin :)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:41"]Muistan kun lukiossa pystyin kokeen aikana palauttamaan mieleeni kuvana kirjan sivusta sen kohdan missä oli se tärkeä asia.
Sitten vain " luin" sen mielessäni.
[/quote]
Tarkoitan että mulla on hyvä kuvamuisti.
Myös kasvomuisti.
Mun on todella vaikea kävellä kadulla normaalisti, jos ohi ajaa hitaasti auto josta kuuluu kovaäänistä teknoa. Alan väkisinkin tanssahdella mukana ja se nolottaa :/