Mikä on fantasia, jota et halua/uskalla/kehtaa kertoa kumppanillesi ?
Minulle ehkä kuristettavana oleminen, tai todella vanhat harmaat sedät..
N 30
Kommentit (236)
...ladyboy/shemale panee naista. Siis sellainen, jolla on upeat naisen rinnat, näyttää todella seksikkäältä naiselta, siis, mutta kuitenkin käyttäyy kuin hetero ja panee hyvännäköistä naista eri asennoissa turpealla kalullaan.. Joku tämmöinen esmes:
http://www.xshemales.net/
Itselläni ei oo fantasioita moiseen kajoamisesta, haha, mutta kun on niin monia naisia jotka sanovat, että naisten rinnat on niidenkin mielestä kiihottavat ja ne tykkäävät katsella toisia naisia "sillä silmällä", niin tollaisella asenteella varustettu daami ja ladyboy samassa sängyssä vois olla aika upea näky.. Nainen sais ahimia "naisen" rintoja samalla kun saa melaa mekkoon, mmmm ;-)
Kerran kun saisi suuseksiä ihan loppuun asti.
Aimoa fantasiani jota en ikinä voisi kuvitella kertovani: fantasioin tyttäreni 16v kaverista,täydellinen blondi teininarttu jota haluasin alistaa,käyttää rajusti. olen jopa kerran jemmannut kameran kuvaamaan tyttöä kun se oli meillä suihkussa. Runkkasin videoa monta kertaa miettien mitä tytölle tekisin...
Tällä palstalla on kuitenkin ollut niin paljon puhetta miten jo 30v nainen on rupsahtanut että taidan jättää unelmaksi.......
Ja Aira Smulinille oli sanottu kun hän oli kolmekymppinen, ettei sen ikäinen enää voi käyttää minihametta. Katos tytsyä nykyisin! :) Asenne on itsestä kiinni, muru.
sidottuna (myös silmät)sänkyyn ja pari naista hoitelisi suullaan minua.
Sitten he ottaisivat kiinni jaloistani ja levittäisivat haarani. Jostain tulisi todella suurivehkeinen tumma mies ja alkaisi tunkea liukuvoiteesta kiiltävää vehjettään sisääni.
Vastusteluni ei auttaisi ja naiset runkkaisivat vehjettäni ja kourisivat kiveksiäni samalla kun musta aisa uppoisi juurta myöten.
Runkkaaminen ja nainti jatkuisi pitkään oman laukeamiseni jälkeen.
En tunnusta eukolle. Ostin kerran sräppärin ja hän meni asiasta täysin lukkoon.
Myös isojen tekovehkeiden upottaminen pilluun on kiihottavaa katseltavaa.
ja puhuis alentavasti (samalla kuitenkin kehuis pilluani, rintoja, kiihkoani yms), vetäis hiukusista kun nai takaapäin...
Kamalaa muuten, että oikeesti mua ei sytytä pätkääkään vanhemmat miehet :D
N33
Mulla on fantasiana ollu kauan että nainen panis mua pyllyyn dildolla tai vielä parempi jos straponilla. Jotenki se on vaan aika arka aihe kun tuntuu että leimataan homoksi jos siitä edes puhuu. Siitähän ei oikeasti ole kyse vaan nautinnon halusta. Toiveissa on että sellaisen naisen jostain löytäis joka ei pelkäis tehdä sitä mulle. Maksullisia taitais olla mut ne ei oo mua varten.
on hellinyt miestään useammalla orgasmilla peräkkäin. Mikään ole hienompaa kuin lauennut kulli laukeaa uudestaan ja uudestaan..
Eipä tulisi mieleenkään kertoa miehelle, että ajatus olisin kaulapannassa ja "isäntäni" astuttaisi minut uroskoiralla, kiihottaa. En muuten kertoisi myöskään, että minua on koira nuollut.
Voit hyvin ajatusleikin kautta alkaa vihjailla...Vedättää leikin varjolla "roolileikkiä" siihen suuntaan, että miehesi on tää iso uros ;)
Siinä sitten peli avattu jos homma toimi, ja voi jatkaa aiheen jalostamista. Kokemusta on tällaisesta leikittelystä, jossa sivuuttaa fantasiaa mukavasti. Mukavaa ja turvallista!
se kiihottaa mua enemmän kuin mikään. Aviomiehelle en tollasta voi mennä sanomaa, pitäs mua varmaan hulluna.
En muuten kertoisi myöskään, että minua on koira nuollut.
Heräsitkö siihen, kun luulit, että miehes nuolee sua vai järjestitkö ite itelles kivaa, kun olit yksin?
Näen usein pervoja unia joissa vilisevät sekaisin niin oma sukupuoleni, eritteet kuin eläimetkin(!). :/ Lähes aina saan raivoisan orgasmin unessa ja oloni on todella vapaa. Oikeassa elämässä siisti perusseksi riittää minulle enkä voisi kuvitellakaan tekeväni mitään likaista kuten unissa.
Kävisin piiskaamassa muitakin naisia kuin vaimoani.
Olen 40-vuotias aviossa oleva mies, haluaisin harrastaa seksiä vanhemman naisen, 50-60 v kanssa.
Olen siis hra #2.
Rakas vaimoni toteutti eilen yllärinä fantasiani, josta muutama viikko sitten uskalsin hänelle kertomaan! Sitoi siis sänkyyn x asentoon, öljysi kullin ja runkkasi minulle kaksi orgasmia. Kolmas ei enää irronnut millään ja jouduin turvautumaan turvasanaan (jonka sovimme "toimivan" vasta toisen orkun jälkeen, sitä ennen oli turha vikistä! :))
Toinen orkku oli jotain uskomatonta kun ekan jälkeinen täysin sietämättömältä tuntunut runkkaus muuttui hiljalleen nautinnoksi ja sitten räjähti niin että kipunoi!
Rakkaani "uhkaili" saman käsittelyn olevan edessä lähiaikoina, samalla tapaa ennalta varoittamatta. Silloin hän tosin aikoi istua kasvoilleni ja nuolettaa samalla itselleenkin pari isoa Oota, eilen se ei oikein käynyt, kun menossa on puolukkapäivät.
Can't wait!
M33 (nyt jo 34)
Minä kun olen sellainen vanhempi nainen. Ja haluasin totta tosiaan harrastaa seksiä nuoremman miehen kanssa.
Olen 40-vuotias aviossa oleva mies, haluaisin harrastaa seksiä vanhemman naisen, 50-60 v kanssa.
pimpsaan ja näkisi että vaimo valuttaa sitä pois. Reviiri on merkattu ja toi on mun naaras!
Tietää tuo mies että silmäpeliä pidän tiettyjen miesten kanssa aika paljonkin, vanhempien ja nuorempien, mutta ei tiedä miten tuosta kiihotun ja miten kovin tekisi mieli kokeilla noita miehiä tosi toimissa.. Varsinkin nyt yhtä vanhempaa..
n24
täysin vieraiden kiimaisten ihmisten kanssa. Kiihottaisi katsella kun oma vaimo olisi täydellisessä hoidossa useiden miesten keskellä ja itse saisi nauttia vieraan ihon kosketuksesta.
Toinen on rakastelu julkisella paikalla - nakurannalla tai niityllä jossa joku tulee katsomaan ja kiihottuu.
- 45v. mies, 25v. yhdessä vaimon kanssa: vielä kipinää!