Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla oli ongelmana ovuloimattomuus, please auttakaa!

18.01.2006 |

Laitoin jo tuonne lapsettomuuspuolellekkin tästä, mutta ajattelin josko täällä olisi asiasta tietäviä.

Eli söin yhden kierron clomeja joista ei kierron lopulla otetun verikokeen mukaa mitään apua.

Kuitenkaan uutta kuuria ei määrätty vielä(näitä ongelmia ei ole ollut ennen nyt vasta muutaman vuoden kun on yritetty tätä iltatähteä).

Eli voinko ovuloida silti vaikka clomeilla ei tullut tulosta, siis luomusti? Entä jos söisi useamman kierron clomeja voiko jossain tulla ovulaatio?

Testeissä tuli heti menkkojen jälkeen kaksi viivaa vahvana mutta onko nuo ovulaatiotestit luotettavia? Siis onko mahdollista että olikin luomuovulaatio ja jo niin aikaisessa vaiheessa. Nyt odottelen taas epäsäännöllisiä menkkoja alavaksi (raskaana en siis ole silti).

Kiitos jos osaat auttaa:)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ymmärrykseni mukaan voit ovuloida luomusti, vaikka clomien avulla et ovuloinutkaan. Minulla on ollut sellainen tilanne, että PCO:ni takia olen ovuloinut luomusti hyvin harvoin. Sain yritykseemme avuksi clomeja ensin yksi tabletti päivässä, mutta kun se ei vielä riittänyt ovulaation aikaansaamiseksi, nostettiin tablettimäärää kahteen päivässä. Minulla on sellainen käsitys, että jos clomit eivät ekassa kierrossa aiheuta ovulaatiota, voidaan tablettien määrää kokeilla lisätä.

Oli aika sekava vastaus, mutta toivottavasti siitä oli jotain apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla