Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpöpussi turvakaukaloon KEVÄTvauvalle?

18.01.2006 |

Mitäs mieltä olette? Toisaalta uskoisin, että kevätvauvallekin lämpöpussi turvakaukaloon olisi ihan huippukätevä, kun vauvaa ei tarvitsisi pukea esim. kauppareisuja varten niin paksusti, mutta toisaalta kaikki kaukalopussit, joihin olen törmännyt, ovat kamalan paksuja ja näin ollen liian kuumia. Vai?

Onko kenelläkään kokemuksia/mielipiteitä? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ei tuossa vaiheessa enää kuvittelis tarvitsevansa paksuja pakkaspusseja ja kaikenmaailman päällihuppuja, kun kesää kohti mennään. Uskon, että me pärjäämme tuolla peitolla.

Vierailija
2/8 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan kantoliinalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea selittää;)

Vierailija
4/8 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Heitmanin pikku karhu -pussi ja on kyllä todella lämmin eli nollakelillä laitan vain pipon, lapaset, kaulurin ja villasukat. Kovemmilla pakkasilla näiden lisäksi kevyt fleece-haalari.

Silti meidän pikkuinen on monesti ihan hikinen autossa tai herää valittamaan kuumaa, jolloin avataan reilusti pussin suu auki.

Eli talvellakin pitää muistaa joko avata vetoketju tai pitää auton tuuletin hyvin viileällä.

Voisin kuvitella, että kevätvauvalle riittäisi ohut fleece-huopa päälle tai joku ihan ohut pussukka.

Sinänsä pussi on hyvä ajatus vastasyntyneelle, kun ovat niin pieniä ja kippuraisia, niin haalareissa kiinnittäminen turvakaukaloon on äärimmäisen hankalaa.

Vierailija
5/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi koot, pitäiskö vastasyntyneellä olla oikean kokoinen punttipeitto, vai menetteleekö 62/68 cm? Kamalan kippuraisia ne kyllä on. Äp vanupuku on julmetun isoja muhkurainen, jalat ja kädet katoavat kokonaan sen uumeniin.

Vierailija
6/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukenguru myy sellasta ihanaa lämpöpussia kaukaloon/rattaisiin.

Siinä on fleese päällä ja sisällä erikseen irrotettava teddy(?) vuori.eli llämpimämmällä ilmalla ei tarvi sitä teddyä sinne.ensi syksyllä,alkutalvesta(kun vauva vielä mahtuu siihen) voi käyttää vuoren kans sitä pussia.se on monikäyttöinen,,,lulisin vaik ei kokemusta ole.meinasin itse ostaa sen mut hinta aikamoinen...

Vierailija
7/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota peiton kokoa en osaa vielä kommentoida, olisko se pienin koko sittenkin paras vastasyntyneelle vai ei, otin itse keskikoon. Saas sitten nähdä.

Vierailija
8/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä en löydä sitä heidän sivuiltaan? Voisko joku laittaa linkin siihen tai opastusta minkä alta löytyy. :) Thanks.