Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäsirkat keskiviikkoon!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin ajan rakenneultraan, se on kyllä vasta 20. helmikuuta ja viikkoja on silloin 20+4.

Jenni: Sain ajan T.V.:lle kun pyysin. Tosin sen takia meni tuo aika muutaman päivän pidemmälle, kun hänellä oli vapaita aikoja vasta 20. päivä. Varmistitko oliko sun aika hänelle? Ja milloin sulla on rakenneultra? Tekis kamalasti mieli jo sitä ennen käydä yksityisellä kurkkimassa sukupuolta, mutta ei siinä ole mitään järkeä, joten yritän jaksaa odotella sen kuukauden...

T:myy rv 15+6

(hip hei, huomenna alkaa 5. kuu :)

Vierailija
2/12 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut pakkanen kangistaa heinäkuiset kun eivät ole kirjoitelleet ;o)

Tänne ei mitään ihmeempää kuulu, kaikki kai hyvin. Mullakin kyllä vaivaa vielä tuo etova olo aina välillä, enää ei kuitenkaan tarvitse käydä yökkäämässä. Tämä pahoinvointi onkin pahentunut ja pitkittynyt aina lapsi lapselta (tämä siis viides), sukupuolesta riippumatta.

Meillä talonrakennus lähenee loppuaan ja minä tietysti saan nyt päivystää kaikki tavarantoimitukset kun olen kotosalla. Tänään tuli pesukone ja ei varmaan ollut ihan hyvä juttu auttaa sen nostamisessa... Mutta minkäs teet kun nuo miehet tulee yksinään tuomaan mokomia laitteita ja ei niitä oikein uloskaan viitsis jättää... Toivon kuitenkin, että kun tämä raskaus on näinkin alussa, niin ei kai tuollaisista kertarykäisyistä ole haittaa...

Mullakin on rakenneultra 20.2., tosin viikkoja vähän vähemmän silloin kun Myypikkuisella. Osuukin mukavasti tuo päivä etelä-Suomen hiihtolomaviikolle.

Eilen kävin alennusmyynnissä ja jo hiplailin 74cm toppahaalaria... Niitä ei kuitenkaan saa halvalla ensi syksynä kun tarttis... Haalari tosin vielä jäi kauppaan... Itselleni kyllä ostin kesäksi pari mamma-paitaa ja caprit (-50%), toiveikkaana odottelen lämmintä ja aurinkoista kesää :o) Yritin kyllä etsiä lämpimämpiäkin mamma-vaatteita, mutta alesta en niitä löytänyt :o( Onko joku muu tehnyt hyviä löytöjä?

Tinka rv 14+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti käydä koulussa ja olihan kylmä pihalla. Aurinko vähän lämmittää jo. Kyllä ootan jo kevättä ja kesää!

Mulla on myös rakenneultra 20.2 eli kuukausi pitäs jaksaa ootella. Joko muilla masu näkyy?? Alkaispa masu kasvaa jo kunnolla! Pieni pömppö on ja sivuprofiilista huomaa mahan pyöristyneen.

Mää olen jotenkin onnistunut olla ostamatta vauvalla vielä mitään, mutta kohta tekee varmasti mieli ostaa jotain pientä.

-vaakku- rv14+2

Vierailija
4/12 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin et painoa tullut vähintään 3-4kg viime käynnistä kun jouluna rupesi ruoka maistumaan, mutta onneksi viikkonousu oli normaali 230g. Kaikki muut arvot oli kanssa ok. Sydämen ääniä pitkään etsittiin kuten aina meidän neuvolassa on niin vanha dopleri et taustalla kuuluu ihme surinaa. No, heti terkka sanoi et kyllä täällä liikutaan ku vauveli potki josta tuli ääni. Vilkkaaksi kaveriksi kehui. Pari viikkoa sitten olevinaan tunsin liikkeet, mutta nyt en ole tuntenut. Terkka sanoi et uudelleen synnyttäjät tuntee viikoilla 16-18.

Kamala pakkanen. Aluksi oli tarkoitus ottaa esikko matkaan et ois nukkunut päiväunet vaunuissa mun ollessa neuvolassa. Onneksi mies pysty tulemaan ruokkiksella vahtii esikkoo. Koko ajan vilkuilin kelloa neuvolassa ku mies sanoi et hällä on työtapaaminen puol1 et koita siihen mennessä selvitä.

Rakenneultraan varattiin aika ja sain sen 15.12 eli tasan 4 viikon päästä. En varmaan kysy sukupuolta. Esikoisen aikaan utelin mutta eivät sanoneet.

Sassa 16+2

Vierailija
5/12 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan unohdin, mutta soitin äsken ja eihän se hänelle ollut, mutta sain kuitenkin. Viuh! Eli siis, mulla on rakenneultra maanantaina 13.2, keskiviikkona sit lähdetään jo Helsinkiin ja torstaina sinne Egyptiin, joten ihanaa kun saa ennen matkaa tiedon vauvan voinnista. Miehen kanssa käden vääntöä vielä sukupuolen kysymisestä. En haluaisi pahoittaa hänen mieltä kysymällä, mutta kun niin mieli tekisi :/ Viimeksi juuri tuo ultraaja kirjoitti sen meille lapulle :D Sanoi kyllä, että kun raskaana on nainen, niin naisen sanaa hän yleensä uskoo, mutta perherauhan kannalta tekee nyt näin :D

Huomenna olisi hammaslääkäri ja rokotusten ottamista. Oikein mukava päivä siis tiedossa.. auu..

Juuri kaverille nauroin et johan oli talvi kun ei ole pakkasta, ja ohoh! Eihän tuonne viitsi nenäänsä näytää, hrr..

Taidan lähteä katsomaan yhden elokuvan loppuun ja ottaa pienet päikkärit :)

Jenni ja X 16+2

Vierailija
6/12 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä se on täälläkin,eipä tosin juuri ole muutenkaan ulos asiaa,sairaslomalla ja vuodelevossa supistusten takia =(

Viikko sitten jouduin jo hakemaan piikkiä jotta supistukset saatiin loppumaan,nyt sitten vielä loppuviikko sängynpohjalla. Ja tietysti mies reissussa tämän viikon =(

Pahoinvointikaan ei tunnu helpottavan =(

Jotain kivaakin,nyt on käyty useita kertoja ultrassa ja on päässyt ötistä kurkkimaan ja pikkuisia varpaita ihailemaan, aina yhtä ihanaasaada tieto toisen hyvinvoinnista =)

Rakenneultra on 21.2,jos siihen asti selviäis ilman " välitarkastuksia" .

pupu ja ötis15+6

Vierailija
7/12 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän aikaisin on noita rakenneultria..Mulla vasta 27.2. ja viikkoja sitten on jo rv 22 menossa. Eli omasta mielestäni aika myöhään. Se kätilö kyllä puhui rv 21, mutta omien laskujen mukaan saan ton 22.

Pitäisi tästä lähteä kohta puoliin töihin..Joudun lähtemään kesken tuntien mutta ei voi mitään..Melkein tunti menee kun vielä ajelenkin..

Mutta ehkä vielä illalla kerkeän uudelleen asiaan.

~suviande ja öttiäinen 16+4~

Vierailija
8/12 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea päänsärky.. Miehen kanssa tuli tänään taisteltua raha-asioista.. me ei yleensä enää riidellä, mutta jotenkin mulla napsahti päässä... harmittaa, mutta toisaalta hyvä vähän räyhätä välillä...

Minäpä en ole vielä liikkeitä tuntenut, mutta en muista koska olisin edellisistäkään tuntenut. Nyt on vaan nukuttanut entistä enemmän, oon menny jo 20-21 nukkumaan, heti lasten jälkeen.. mies on ollut taas paljon duunissa, joten ei oo avioelämäkään kärsinyt ;-)

Mulla rakenneultra 14.2. Toka neuvola onkin jo ensi maanantaina..tuntuu kauheen pitkiltä nämä välit.., mutta niimpä on tuntunut aina näin alussa.

Mun masu on kasvanut ihan hirveesti, kaipa se vaikuttaa kun on kolmas tulossa ja edellisestä kuitenkin niin vähän aikaa.. Ostin alesta kolme mammapaitaa, ei mitään hirveen erikoisia, mutta käypähän kotona, kun en juuri muuten mitään väljiä vaatteita omista.

Nyt pitää pikkanen herätellä päikkäreiltä ja napata panadoli...(siis itelleni..)

maryanne+ kolmonen 15+2

Vierailija
9/12 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maryanne. Mulla myös rakenneultra 14.2.

Lääkärineuvolahan oli viime torstaina. Seuraava neuvola onkin sitte vasta rak.ultran jälkeen. Terkka ois antanu saman ajan,mutta totesi sitte, että siirretään seur. viikolle. Ei mun kuulemma kannata edelliselläkään viikolla mennä, kun " tuskin on mitään erikoista" . No, pääseehän tuonne, jos jotain ilmenee ja näkyypähän rakenneultrassakin, jos jotain erityistä on.

Meillä on lapset sairastanu tällä viikolla. Saa nähdä, milloin tuo nuha pukkaa itelle. Toivottavasti saadaan kuitenkin porukka pian kuntoon, kun reilun viikon päästä on miehen veljen häät.

Hyviä vointeja kaikille!

T@hti ja p02/00, t05/02, p09/04 ja rv 14+3

Vierailija
10/12 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tännekään ihmeitä kuulu. Pahoinvointi on helpottanut ja sen myötä syöpöttely kasvanut huolestuttaviin mittoihin:o Ensi viikolla olisi tiistaina kolmas neuvola.

Liikeitä en ole vielä tuntenut. Joskus silloin tällöin tuntuu pieni puksahdus, mutta voi olla jotain muutakin. Maha alkaa jo pullottamaan, mieskin sen viimeeksi saunassa käydessä huomasi.

Täällä ei rakenneultraa kunta tarjoakaan, mutta olen ajatellut mennä yksityiselle. Pitänee tuossa helmikuun alussa soitella aikaa. Sukupuolen aion kysyä, mutta välttämättä kaikki lääkärit eivät sitä sano, kun ei kuitenkaan ole 100% varma tavallisella ultralla. Näkyy jos näkyy, aika vahva tyttöolo minulla kuitenkin taas on. Kaikki kolme aiempaakin ovat tyttöjä.

Jaja ja pikkarainen rv 14+2

Vierailija
11/12 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masu rupes näkymään tosi aikaisin. Mulla on kyllä näkyny kaikilla, kun oon ite niin pienikokoinen ja toki nyt varsinkin, kun neljäs on tulossa.

Liikkeitä en oo vielä tuntenu enkä odotakaan tuntevani näillä viikoilla. Aika myöhään niitä oon yleensä bongannu ja nytkin on istukka etuseinässä, joten ilmiesesti sekin vaimentaa.

T@hti

Vierailija
12/12 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivän odottanu, että pääsen töistä ja kattelemaan vaunuja netistä! Näin meinaan yöllä unta, että oltiin kattelemas niitä ja siellä oli aivan ihania kaikenlaisia. Sehän jäi tietty mieleen pyörimään koko päiväksi! (Ai vähänkö aikaisin?! ;) ) Meillä on täs lähellä liike, joka tuo maahan Firkon-merkkisiä vaunuja ja ne maksaa uutena alle 300e! Tosi monella kaverilla on semmoset ja ovat olleet tyytyväisiä; kankaat hyviä ja rungon kans ei oo ollu ongelmia. Tässä osoite, jos haluatte käydä kattomas + jonkun kumman maalainen osoite, jossa näkyy eri kuosissa samoja vaunuja.

www.vaunula.fi

http://ella.spacil.cz/nabidka.htm

Hirvee pakkanen täällä on, että ei juurikaan tee mieli pihalle! Ja tänään tuli 14 raskausviikko täyteen! Elämä on ihmisen parasta aikaa, niinkuin joku ex-mäkikotka on todennut :)

AnnaMaria ja Mimma 14+0